Gå til innhold

Har ikke "kjente" personer rådgivere som hjelper vedkommende med hva som egner seg på sosiale medier?


Solrun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Solrun skrev:

Refererer til noen bilder som en deltager i "Skal Vi Danse" har lagt ut av seg selv.

Kjente personer har nok rådgivere.

"Kjente" personer har nok ikke rådgivere.

I reality-show er det mest C- og D- og Ø-"kjendiser" som er med. Mange av dagens såkalte "kjente" personer er bare "kjendiser" for en liten gruppe mennesker som har sett dem i et spesifikt program på en TV-kanal. Jeg hadde aldri kjent igjen noen av deltakerne i dette programmet dersom jeg hadde møtt dem på gata, for å si det sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen har. Noen har ikke. Så er det varierende kvalitet på disse rådgiverne, og man velger jo også selv om man vil høre på dem. 

Jeg har ikke sett det du snakker om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ikanonym skrev:

Tenker du på bildet der lår og rumpe synes litt på J?

Ja...Tenkte bare det var det eneste som kunne kanskje være litt alarmerende for pripne folk...så ingenting galt med hverken J eller A. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nysgjerrig og gikk inn på finalistenes Instagramkontoer. Enten er jeg blind, eller så er jeg dum, for jeg ser i alle fall ingenting der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, FrodeF skrev:

Problemet er heller at enkelte mennesker som reagerer på og krenkes av alt har tilgang til internett 

True. Blir bare nysgjerrig på hva som var så ille. Fant ingenting. Men noen kan vel se det med mindre humor den videoen jeg fant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir faen i om folk legger ut slike bilder av seg selv, men spesielt at folk ikke har sett det! Var spørsmål om slike folk ikke har hjelp når det gjelder sosiale medier, ikke hva dere synes om spørsmålet som ble stilt! Takk til dere som svarte normalt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror mange av de store SoMe-personlighetene  mener å vite suverent best selv hva som egner seg å publisere i SoME eller ikke. Jeg tor at en av egenskapene man må ha for å lykkes som SoMe-personlighet, er en klokkertro på at man befinner seg i det absolutte toppsjiktet av framifrå folk som vet hva som er bra eller ikke. 

Og noen ganger får det triste, dumme, tragiske, latterlige eller uetisk-på-grensen-til-det-ulovlige følger.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 10.11.2019 den 14.14, Solrun skrev:

Refererer til noen bilder som en deltager i "Skal Vi Danse" har lagt ut av seg selv.

Har ikke sett bildet du refererer til, men på generelt grunnlag er jeg veldig enig og lurer også på det samme. De omgir seg tydeligvis med mye ja-mennesker så når de møter på litt motstand i den virkelige verden så er alle plutselig «hatere og nettroll». 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...