Solrun Skrevet 10. november 2019 #1 Del Skrevet 10. november 2019 Refererer til noen bilder som en deltager i "Skal Vi Danse" har lagt ut av seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 10. november 2019 #2 Del Skrevet 10. november 2019 Hvem? Blir nysgjerrig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solrun Skrevet 10. november 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 10. november 2019 Du får sjekke ut insta'n til de som er i finalen! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 10. november 2019 #4 Del Skrevet 10. november 2019 7 timer siden, Solrun skrev: Refererer til noen bilder som en deltager i "Skal Vi Danse" har lagt ut av seg selv. Kjente personer har nok rådgivere. "Kjente" personer har nok ikke rådgivere. I reality-show er det mest C- og D- og Ø-"kjendiser" som er med. Mange av dagens såkalte "kjente" personer er bare "kjendiser" for en liten gruppe mennesker som har sett dem i et spesifikt program på en TV-kanal. Jeg hadde aldri kjent igjen noen av deltakerne i dette programmet dersom jeg hadde møtt dem på gata, for å si det sånn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 10. november 2019 #5 Del Skrevet 10. november 2019 Tenker du på bildet der lår og rumpe synes litt på J? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solrun Skrevet 11. november 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 11. november 2019 Lår og rumpe? Nei, hvem bryr seg om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
this_is_she Skrevet 11. november 2019 #7 Del Skrevet 11. november 2019 Herlighet.. Skaff deg et liv da Tante Pose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 11. november 2019 #8 Del Skrevet 11. november 2019 Noen har. Noen har ikke. Så er det varierende kvalitet på disse rådgiverne, og man velger jo også selv om man vil høre på dem. Jeg har ikke sett det du snakker om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 11. november 2019 #9 Del Skrevet 11. november 2019 11 timer siden, Ikanonym skrev: Tenker du på bildet der lår og rumpe synes litt på J? Ja...Tenkte bare det var det eneste som kunne kanskje være litt alarmerende for pripne folk...så ingenting galt med hverken J eller A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 11. november 2019 #10 Del Skrevet 11. november 2019 Jeg ble nysgjerrig og gikk inn på finalistenes Instagramkontoer. Enten er jeg blind, eller så er jeg dum, for jeg ser i alle fall ingenting der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 11. november 2019 #11 Del Skrevet 11. november 2019 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 11. november 2019 #12 Del Skrevet 11. november 2019 Eeeer d den videoen der ho spiser wrap med beinet i været..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 11. november 2019 #13 Del Skrevet 11. november 2019 Problemet er heller at enkelte mennesker som reagerer på og krenkes av alt har tilgang til internett 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 11. november 2019 #14 Del Skrevet 11. november 2019 10 minutter siden, FrodeF skrev: Problemet er heller at enkelte mennesker som reagerer på og krenkes av alt har tilgang til internett True. Blir bare nysgjerrig på hva som var så ille. Fant ingenting. Men noen kan vel se det med mindre humor den videoen jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 11. november 2019 #15 Del Skrevet 11. november 2019 14 timer siden, Solrun skrev: Du får sjekke ut insta'n til de som er i finalen! 😉 Finner ingenting som ikke egner seg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solrun Skrevet 11. november 2019 Forfatter #16 Del Skrevet 11. november 2019 Jeg gir faen i om folk legger ut slike bilder av seg selv, men spesielt at folk ikke har sett det! Var spørsmål om slike folk ikke har hjelp når det gjelder sosiale medier, ikke hva dere synes om spørsmålet som ble stilt! Takk til dere som svarte normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. november 2019 #17 Del Skrevet 12. november 2019 Jeg tror mange av de store SoMe-personlighetene mener å vite suverent best selv hva som egner seg å publisere i SoME eller ikke. Jeg tor at en av egenskapene man må ha for å lykkes som SoMe-personlighet, er en klokkertro på at man befinner seg i det absolutte toppsjiktet av framifrå folk som vet hva som er bra eller ikke. Og noen ganger får det triste, dumme, tragiske, latterlige eller uetisk-på-grensen-til-det-ulovlige følger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. desember 2019 #18 Del Skrevet 4. desember 2019 På 10.11.2019 den 14.14, Solrun skrev: Refererer til noen bilder som en deltager i "Skal Vi Danse" har lagt ut av seg selv. Har ikke sett bildet du refererer til, men på generelt grunnlag er jeg veldig enig og lurer også på det samme. De omgir seg tydeligvis med mye ja-mennesker så når de møter på litt motstand i den virkelige verden så er alle plutselig «hatere og nettroll». 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 4. desember 2019 #19 Del Skrevet 4. desember 2019 Haters gonna hate😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå