Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Guttemødre har vanskeligere for å kutte navlestrengen.

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker store peniser, gjerne fra 17-24m

Anonymkode: a1a0d...630

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei.

Anonymkode: 4f900...209

Jo

Anonymkode: 8b702...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg liker store peniser, gjerne fra 17-24m

Anonymkode: a1a0d...630

Hvordan er det en upopulær mening? 

Anonymkode: 8b702...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg irriterer meg veldig over foreldre som ikke fjerner hylende og skrikende barn fra f eks butikken umiddelbart, men i stedet skal digge og dulle med dem i en evighet. 
Savner mer tough love i dagens barneoppdragelse! 

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etk skrev (4 timer siden):

Jeg kjenner jeg irriterer meg veldig over foreldre som ikke fjerner hylende og skrikende barn fra f eks butikken umiddelbart, men i stedet skal digge og dulle med dem i en evighet. 
Savner mer tough love i dagens barneoppdragelse! 

Dette. Irriterer meg også helt grønn over det. Har selv dratt med dattera ut når hun har slått seg vrang, og jeg driter i evt. blikk jeg får fra andre. Jeg orker ikke at hun skal stå i butikken å hyle for alt. Hun lærte rimelig kjapt at sånn oppførsel ikke tolereres, og det har gjort hverdagen min mye enklere. 

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personer fra Stavanger er utrolig sære og ser dønn like ut. Ser ut som de er i nær slekt alle sammen. Alle(jeg har sett, Neida det betyr ikke absolutt alle i hele Stavanger) har tykke lepper, litt små tomme øyne og samme neseformen. Jeg kan se at noen er fra Stavanger.

Alle oslo-jenter og omegn er også kliss like. Ikke i utseende, men i personlighet. 
enten er de wannabe-edgy med kort unaturlig farga hår(gjerne lilla), runde briller og piercinger, eller så er de utrolig platte og kjedelige. Uansett så har alle samme personlighet. Ingen sterke meninger, og har de meninger så er det kjedelig meninger som de fleste er enige i. Ikke noe som skiller dem ut. Alt er så «koshli» og «hyggeliiiii» hele tiden. 

Anonymkode: 298b2...894

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Personer fra Stavanger er utrolig sære og ser dønn like ut. Ser ut som de er i nær slekt alle sammen. Alle(jeg har sett, Neida det betyr ikke absolutt alle i hele Stavanger) har tykke lepper, litt små tomme øyne og samme neseformen. Jeg kan se at noen er fra Stavanger.

Alle oslo-jenter og omegn er også kliss like. Ikke i utseende, men i personlighet. 
enten er de wannabe-edgy med kort unaturlig farga hår(gjerne lilla), runde briller og piercinger, eller så er de utrolig platte og kjedelige. Uansett så har alle samme personlighet. Ingen sterke meninger, og har de meninger så er det kjedelig meninger som de fleste er enige i. Ikke noe som skiller dem ut. Alt er så «koshli» og «hyggeliiiii» hele tiden. 

Anonymkode: 298b2...894

Utseende også. 

Tykke mørke bryn + løst hår med midtskill. 

Anonymkode: 8b702...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med tatoveringer og piercing i ansiktet har dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 8b702...3bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke meldeplikt om hvilken stilling man har til Palestina-Israel-konflikten, og man er ikke for folkemord bare fordi man ikke ønsker eller har kapasitet til å engasjere seg. Finnes mange andre viktige saker som opptar folk, og denne trumfer ikke automatisk andre kriger eller folkemord i verden.

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biologiske kvinner er de eneste som er kvinner, og biologiske menn er de eneste som er menn. 

Anonymkode: ae440...a64

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka som gnåler side opp og side ned om politikk i Eurovision-tråden er idioter. Greit Eurovision er ekstremt politisk selv om de prøver å innbille oss det motsatte, men hold for faen kjeft da og la tråden handle og MUSIKKEN OG SHOWET og ikke politikk, krig og elendighet. 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Man har ikke meldeplikt om hvilken stilling man har til Palestina-Israel-konflikten, og man er ikke for folkemord bare fordi man ikke ønsker eller har kapasitet til å engasjere seg. Finnes mange andre viktige saker som opptar folk, og denne trumfer ikke automatisk andre kriger eller folkemord i verden.

Anonymkode: 9722a...fba

Det kan du si, men så vet jeg av erfaring at dem som ikke engasjerer seg i Israel-Palestina også gir f. i andre kriger i verden også, og politikk generelt. Og det er irriterende og rett og slett farlig for demokratiet om alle skulle vært like passive.

Anonymkode: 4635a...7fa

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt ok og ikke ha meninger noen.

Man trenger ikke mene noe om alt.

Anonymkode: f90a2...7c1

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 8.39):

Synes det er egoistisk når den minste personen(typisk dame) krever å få sitte foran i bilen. Det gir selvsagt mest mening at de største har eget sete foran. 

Anonymkode: 1b20c...027

Er det ikke mest logisk at de minste får sitte foran da? Det gjør at alle i bilen ser bedre. Akkurat som på kino. ;)

Anonymkode: 3fabc...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er helt ok og ikke ha meninger noen.

Man trenger ikke mene noe om alt.

Anonymkode: f90a2...7c1

Dette er også en mening!

Anonymkode: 3fabc...afe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg støtter Israel.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmer og tv serier som er laget før 2020, burde forbys siden de er udaterte og viser ting som ikke lenger er moralsk akseptable. 

Anonymkode: f90a2...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Filmer og tv serier som er laget før 2020, burde forbys siden de er udaterte og viser ting som ikke lenger er moralsk akseptable. 

Anonymkode: f90a2...7c1

Hæ?

Anonymkode: 9722a...fba

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...