Gå til innhold

Skal kjøpe min første aktivitetsklokke. Hvilken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må bare innse at jeg har blitt for lat, og tenkte at en aktivitetsklokke kunne få litt schvung på meg 😜

Dere som er kjent i den verden, hvilken anbefaler dere? Er dame, så den må ikke være for dominerende. Vil gjerne at den måler puls 24/7 og registrerer søvn. 

Anonymkode: 26e02...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs litt hvor detaljert du vil ha ting. Om du helst bare vil måle puls, søvn og enkle treningsøkter høres Fitbit ut som en god match for deg. Du får ikke så veldig avanserte programmer som på dyrere treningsklokker, men den er fint for folk med et normalt aktivitetsnivå som ikke tar treningsen superseriøst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Durinur skrev:

Spørs litt hvor detaljert du vil ha ting. Om du helst bare vil måle puls, søvn og enkle treningsøkter høres Fitbit ut som en god match for deg. Du får ikke så veldig avanserte programmer som på dyrere treningsklokker, men den er fint for folk med et normalt aktivitetsnivå som ikke tar treningsen superseriøst. 

Hva slags Fitbit burde man gå for? 

Anonymkode: bf16f...7f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare minne om at det kan være gode tilbud på Black Friday som kommer snart. 

De mest avanserte klokkene med stor skjerm må lades oftere enn de mindre avanserte klokkene med mindre skjerm. Så der må man se hva man ønsker å prioritere, i tillegg til pris(de mer avanserte er dyrere)

Mange bryr seg også om det estetiske, hvilke klokker man synes ser best ut. Slikt er jo subjektivt. Noen liker f.ekes ikke å ha en stor skjerm på armen og synes det er estetisk penere med en liten skjerm. 

Anonymkode: 1600e...a9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem fitbit. MI Band 3 fra Aliexpress er bedre og koster mye mindre

Anonymkode: 2dedc...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...