AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #221 Skrevet 6. desember 2020 Fatter ikke hva som skal være så attraktivt med ei usikker dame i 20årene, som knapt har erfaring klokskap og selvironi. Anonymkode: 92d6d...6b1 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #222 Skrevet 6. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var overvektig og kvisete i starten av tyveårene. Interessen fra menn var deretter. Nå er jeg førti, slank/velkledd/velpleid. Har ingen problemer med å få oppmerksomhet fra menn jeg finner attraktive. Anonymkode: 89fc4...878 Ikke sant. Mannlige late bloomers er en opphøyd fakta, men gjelder liksom ikke oss kvinner. Som om det er umulig at vi går ned i vekt, blir mer fit og vokser på oss penere ansiktstrekk når valpefettet forsvinner. Virker som de tar høyde for at alle på 20 ser ut som redigerte instamodeller. Ser de ut vinduet ser de at virkeligheten er litt annerledes, men de er låst fast i sin egen virkelighet. Anonymkode: 05f9d...d92 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. desember 2020 #223 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 9.11.2019 den 11.19): Nei, damer er ikke utdatert når de er 30+. Det skjer først når de er 45+. Anonymkode: 1c95e...000 Feil! Selv er jeg over 50 og slett ikke utdatert.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #224 Skrevet 6. desember 2020 Dævendøtte skrev (2 minutter siden): Feil! Selv er jeg over 50 og slett ikke utdatert. Enig i det. Ingen alder på hvor man er utdatert. Er selv 33 og har bedre selvfølelse nå enn jeg noen gang har hatt. Anonymkode: 92d6d...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #225 Skrevet 6. desember 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Menn er fysisk sett på sitt mest sexy når de er i 20-årene Uavhengig av hva man måtte mene om det så blir menn valgt bort i langt større grad enn damer i 20-årene. Og det er jo det som er det sentrale. Siden så mange unge menn blir valgt bort blir det lettere for eldre menn. Det handler jo om tall. Anonymkode: 7b6dd...38b 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #226 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Uavhengig av hva man måtte mene om det så blir menn valgt bort i langt større grad enn damer i 20-årene. Og det er jo det som er det sentrale. Siden så mange unge menn blir valgt bort blir det lettere for eldre menn. Det handler jo om tall. Anonymkode: 7b6dd...38b Blir de valgt bort? Eller er problemet heller at de ikke greier å forplikte seg. Anonymkode: 89fc4...878 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #227 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er forunderlig hvordan så mange tror man er helt forsvarsløse ovenfor aldring, og ikke kan påvirke noe selv. Jeg var lubben og hadde ikke et spesielt pent ansikt da jeg var 20. Absolutt søt, men ikke noe mer enn det. Blomstret virkelig da jeg ble 25, og har siden begynt å trene mer også. Er enormt mye mer ettertraktet som 30 enn 20. Dette gjelder menn også. De blir ikke automatisk kjekkere med årene, og så en del forfall på reunion, med store vommer og tidlig aldringstegn i ansiktet. Mens de mennene som har tatt vare på seg selv og legger litt innsats i utseende, er kjekkere enn noensinne i 30-årene+. Anonymkode: 05f9d...d92 Helt enig! Vet om mange gutter som var pene tidlig i 20-årene, men som ser bedre ut enn noen gang i 30-årene. Mer trening, mer struktur, bedre utviklet personlighet, osv. Selv foretrekker jeg dem i 30-årene. Det blir så utrolig mange generaliseringer i slike tråder hvor folk skal snakke for alle andre enn seg selv, blir veldig lite interessant hvis alle bare skal presentere sin fasit og så "sånn er det, basta." Jeg vil ha en mann som er både moden, kjekk og har struktur på livet sitt. Det er ikke nok med et ungdommelig utseende alene, jeg synes dessuten at mange får penere form i ansiktet når de runder 30. Ungdommelighet er helt uinteressant for meg hvis ikke de også kan møte partnerene på et høyere intellektuelt nivå. Der har alder litt å si. Tenner på en pakke av utseende, personlighet, erfaring, modenhet, +++. Anonymkode: 23ebf...031
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #228 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fatter ikke hva som skal være så attraktivt med ei usikker dame i 20årene, som knapt har erfaring klokskap og selvironi. Anonymkode: 92d6d...6b1 Stram hud, digg kropp. Anonymkode: 62822...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #229 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er 50 +, og føler meg slett ikke utdatert. Kjæresten min er 27, og det var han som tok initiativet. Han er en flott mann, men jeg må innrømme at jeg ble overrasket da han ga uttrykk for at han ville ha meg. Han har heller ikke klart å gi uttrykk for hvorfor han ville ha meg framfor ei på sin egen alder. Han gir stadig uttrykk fort at det er meg han vil ha. Jeg ser ikke for meg at det kommer til å vare, men jeg nyter øyeblikket. Anonymkode: 7c85e...971 Av og til finner man også mannlige gold diggere 😎 Anonymkode: 23e4e...486
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #230 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stram hud, digg kropp. Anonymkode: 62822...a2f Og pent, søtt, ungdommelig ansikt. Anonymkode: 23e4e...486
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #231 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er jo helt feil. Menn flest blir mer feminine med årene. Testosteronet synker allerede i starten av 30-årene. I 40-årene får mange menn mer feminine ansiktstrekk, kinnene begynner å henge og de ser mykere ut. Mange menn har mye østrogen i seg etterhvert som årene går, pga. miljøgifter de får i seg. Menn blir mindre fruktbare med årene. Sæden får etterhvert mutasjoner som kan føre til skavanker og sykdom hos eventuelt avkom. Menn er fysisk sett på sitt mest sexy når de er i 20-årene. Da er kroppene deres sterke og muskuløse, uten aldringstegn. Ansiktene er glatte og tennene pene. Menn flest får veldig dårlig hud oppover i 30-årene, og aldring er usexy uavhengig av kjønn. Det vitner om at sæden deres begynner å råtne. De fleste kvinner som velger eldre menn gjør jo dette fordi kvinnene selv er redde for å bli dumpa, eller at mannen er utro. Jo eldre og styggere mannen er, desto større sjans for at han blir værende hos henne. Det er ofte så enkelt, og trist. Det handler sjelden (aldri) om ekte kjærlighet, og iallefall aldri om fysisk begjær fra kvinnens side. Dessverre er det noen kvinner som blir mer tent av at mannen tenner på henne, enn om HUN tenner på HAM. Da hjelper det jo at de ikke er jevnbyrdige mht fysisk tiltrekning, men at hun er yngre og penere enn ham. Da blir han mer tent på henne og hun får egoet sitt styrket. Men det må da være trist for disse eldre mennene å vite at hun ikke er fysisk tiltrukket av ham. Dette er jo dessverre sannheten. Vi kvinner blir våte i dåsa av unge og pene menn. Men vi kan også bli våte i dåsa av at menn tenner mer på oss enn vi tenner på mannen, og da funker det jo med en eldre og/eller mindre pen mann. Det vil aldri bli sånn at eldre menn er mer seksuelt tiltrekkende, begjærmessig, enn yngre menn. Sannheten er at vi kvinner finner unge menn i 20-årene svært deilige, og de aller fleste kvinner har fantasier om unge menn. Når jeg er ute i byen ser jeg bare på unge menn. Det er svært sjelden menn over 40 er noe å se på. Anonymkode: bf7e6...416 Kvinner bryr seg generelt mindre om det fysiske når det kommer til forhold. Det viktigste er at mannen har ressurser. Menn i 40-årene har som regel en god del mer å tilby der enn menn i 20-årene. Anonymkode: 23e4e...486 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #232 Skrevet 6. desember 2020 For enkelte er vi nok det. Det er lov å ha ulike preferanser. Kjæresten min er f.eks. fem år yngre enn meg, og vi lever fint med det🙂 Anonymkode: 43ad6...723
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #233 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og pent, søtt, ungdommelig ansikt. Anonymkode: 23e4e...486 Ikke glem trang mus også. Anonymkode: 81f8b...516 1
Nattero Skrevet 6. desember 2020 #234 Skrevet 6. desember 2020 Finns det i hele tatt noe helt klar "fasit" på det der?? ....Noen liker datteren, andre mora...🤣 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #235 Skrevet 6. desember 2020 Synes det er så rart det snakkes så mye om at "unge menn blir valgt bort". Kun de veldig uattraktive unge mennene blir det, mens de aller fleste andre får seg kjærester. Jeg er 21, og kjæresten min 25 og i vår omgangskrets har da alle gutter/menn under 30 ingen problem å få kjæreste.... Kjæresten min har 2 kompiser som ikke akkurat er særlig attraktive utseendemessig, har fagbrev med lav lønn, men likevel har de kjærester (og han ene har en datter til og med). Kanskje de blir valgt vekk på tinder, men ikke i virkeligheten... Av den gruppen unge menn "som blir valgt bort", er det en stor del som fortsatt blir valgt bort når de blir eldre (for de er så uattraktive) Resten av gruppen får det lettere, hvis de har opparbeidet seg en stor formue eller status. Men de fleste unge menn har ikke dette problemet. Kanskje det er sånn for akkurat de som påstår dette her i tråden. Problemet er at de sannsynligvis påstår dette, men sitter inne og gamer, spiser chips, kommer seg aldri ut eller har sosial kontakt (i virkeligheten , ikke tinder) men skriver masse incel dritt på pcen. Jeg synes synd på de mennene som blir valgt bort, men det blir vanskelig å ha sympati med dem når de snakker så aldersnedsettende om kvinner (for antar at alle mannfolka på denne tråden som skriver slikt, selv er blitt valgt bort) De gjør dette som en slags "hevn", og holder alderen i mot kvinner (som er det eneste man ikke har kontroll over, tid) Anonymkode: 9751b...c83 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #236 Skrevet 6. desember 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er så rart det snakkes så mye om at "unge menn blir valgt bort". Kun de veldig uattraktive unge mennene blir det, mens de aller fleste andre får seg kjærester. Jeg er 21, og kjæresten min 25 og i vår omgangskrets har da alle gutter/menn under 30 ingen problem å få kjæreste.... Kjæresten min har 2 kompiser som ikke akkurat er særlig attraktive utseendemessig, har fagbrev med lav lønn, men likevel har de kjærester (og han ene har en datter til og med). Kanskje de blir valgt vekk på tinder, men ikke i virkeligheten... Av den gruppen unge menn "som blir valgt bort", er det en stor del som fortsatt blir valgt bort når de blir eldre (for de er så uattraktive) Resten av gruppen får det lettere, hvis de har opparbeidet seg en stor formue eller status. Men de fleste unge menn har ikke dette problemet. Kanskje det er sånn for akkurat de som påstår dette her i tråden. Problemet er at de sannsynligvis påstår dette, men sitter inne og gamer, spiser chips, kommer seg aldri ut eller har sosial kontakt (i virkeligheten , ikke tinder) men skriver masse incel dritt på pcen. Jeg synes synd på de mennene som blir valgt bort, men det blir vanskelig å ha sympati med dem når de snakker så aldersnedsettende om kvinner (for antar at alle mannfolka på denne tråden som skriver slikt, selv er blitt valgt bort) De gjør dette som en slags "hevn", og holder alderen i mot kvinner (som er det eneste man ikke har kontroll over, tid) Anonymkode: 9751b...c83 Det er faktisk ikke så lett å bli kjent med folk i voksen alder utenom jobb eller hobby. Byn og hjemmefester blir det færre av når man får mindre energi med årene også. De fleste har nok med seg og sitt eller så er det etablerte vennekretser som er "fylt" opp. Hvordan skal da single treffe potensielle partnere utenom nettdating? Anonymkode: 762f7...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #237 Skrevet 7. desember 2020 Nei, hvorfor i alle dager skulle vi kvinner over 30 år være utdaterte? Anonymkode: 847ae...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #238 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, hvorfor i alle dager skulle vi kvinner over 30 år være utdaterte? Anonymkode: 847ae...e1b Fordi dere ikke er like pene lengre som dere var for 10+ år siden. I tillegg har dere ofte barn. Anonymkode: 23e4e...486
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #239 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fordi dere ikke er like pene lengre som dere var for 10+ år siden. I tillegg har dere ofte barn. Anonymkode: 23e4e...486 De mest attraktive damene får barn 🙂 Anonymkode: 89fc4...878
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #240 Skrevet 7. desember 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner bryr seg generelt mindre om det fysiske når det kommer til forhold. Det viktigste er at mannen har ressurser. Menn i 40-årene har som regel en god del mer å tilby der enn menn i 20-årene. Anonymkode: 23e4e...486 Drøm videre. Tar en pen og slank mann med lite ressurser over en mindre pen men ressurssterk mann når som helst. Men dere får bare trøste dere med myten om at kvinner ikke er opptatt av utseende på menn. Anonymkode: 05f9d...d92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå