AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #21 Skrevet 9. november 2019 Sitter å ser på «Sex & City» og der er svaret nei; 30 and fabulous 🙌🏻🙌🏻 Anonymkode: b894a...f74 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #22 Skrevet 9. november 2019 5 minutter siden, TheCatLady skrev: Ja, det er menn som reagerer mest når andre menn blir sammen med eldre damer eller damer de tenker at andre menn ikke burde synes er attraktive, men når damer reagerer på stor aldersforskjell andre veien så skal de alltid fortelle hvor naturlig det er. For å svare på spørsmålet så tror jeg ikke at man nødvendigvis er mindre attraktiv for de fleste menn ønsker seg kvinner som er på samme sted i livet når de søker en partner. Jeg opplever stort sett ikke at mye yngre menn viser interesse selv om det er en og annen, men de fleste er på min alder eller litt eldre. Noen er mye eldre også. Ja, det virker slik, men hvorfor det egentlig? Hvorfor blir de nesten provoserte av å se det? Vel, det virker som veldig mange unge kvinner opplever uønsket oppmerskomhet fra folk i alle aldre, så det kan ikke være så uvanlig da. Men jeg tenker at sånne ikke er verdt å samle på uansett. Men det positive er vel at man bare kan se hva slags damer Keanu liker, vil heller stole på en sånn dømmekraft enn en sleskete gubbe som går etter ungjentene eller en Dicaprio som kaster damene så fort de fyller 25. Så er nok ikke noe stort tap nei... men det er altfor mange slik dessverre. Anonymkode: e95d9...ed2 3
Gjest TheCatLady Skrevet 9. november 2019 #23 Skrevet 9. november 2019 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det virker slik, men hvorfor det egentlig? Hvorfor blir de nesten provoserte av å se det? Vel, det virker som veldig mange unge kvinner opplever uønsket oppmerskomhet fra folk i alle aldre, så det kan ikke være så uvanlig da. Men jeg tenker at sånne ikke er verdt å samle på uansett. Men det positive er vel at man bare kan se hva slags damer Keanu liker, vil heller stole på en sånn dømmekraft enn en sleskete gubbe som går etter ungjentene eller en Dicaprio som kaster damene så fort de fyller 25. Så er nok ikke noe stort tap nei... men det er altfor mange slik dessverre. Anonymkode: e95d9...ed2 Jeg vet ikke, men man kan se på for eksempel Jason Momoa. Hun han er sammen er også eldre enn han og han kunne sikkert lett fått hvem han ville, men så er det ikke alltid at det er alderen som teller om man møter noen og ting klikker. Så selv om noen er overopptatt av alder så tror jeg ikke at det gjelder de fleste. De fleste er sammen med jevnaldrende. Endret 9. november 2019 av TheCatLady
Gjest Persia Skrevet 9. november 2019 #24 Skrevet 9. november 2019 Man blir vel ikke nedrent på det viset man ble i ungdomsåra, men det er da ikke mangel på tilbud selv etter 40?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #25 Skrevet 9. november 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Sitter å ser på «Sex & City» og der er svaret nei; 30 and fabulous 🙌🏻🙌🏻 Anonymkode: b894a...f74 Skal vi se, Forfatteren bak originalboka, Candace Bushnell, er skilt og barnløs og over 50 år. Tv-serien er skrevet av homofile menn, tenkt med homofile karakterer. Kim Cattrall er skilt og barnløs. Karakteren Samantha det samme. Cynthia Nixon ble plutselig lesbisk, og har barn med sin kvinnelige partner. Miranda ble bedratt av sin langvarige partner Steve i serien. Charlotte ble jøde og fikk adopterte barn. Kristin Davis er ugift og barnløs i virkeligheten. SJP fikk barn med surrogati da hun var i slutten av 30-årene. Dette er forbudt i Norge. Anonymkode: d1ad2...a2c 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #26 Skrevet 9. november 2019 46 minutter siden, AnonymBruker said: I andre land er det helt normalt å ha forhold til jevnaldrende damer... wtf. Det er det mest vanlige i Norge også. + - noen få år. Anonymkode: eb9c5...e32 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #27 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er det mest vanlige i Norge også. + - noen få år. Anonymkode: eb9c5...e32 Tja, det virker ikke slik skal man lese her... virker som det hele tiden er nye tråder ''er han utro'' Anonymkode: e95d9...ed2
Pia Sofia Skrevet 9. november 2019 #28 Skrevet 9. november 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal vi se, Forfatteren bak originalboka, Candace Bushnell, er skilt og barnløs og over 50 år. Tv-serien er skrevet av homofile menn, tenkt med homofile karakterer. Kim Cattrall er skilt og barnløs. Karakteren Samantha det samme. Cynthia Nixon ble plutselig lesbisk, og har barn med sin kvinnelige partner. Miranda ble bedratt av sin langvarige partner Steve i serien. Charlotte ble jøde og fikk adopterte barn. Kristin Davis er ugift og barnløs i virkeligheten. SJP fikk barn med surrogati da hun var i slutten av 30-årene. Dette er forbudt i Norge. Anonymkode: d1ad2...a2c Hva er poenget? Har du en mal som alle burde følge for å være "vellykket"? Altså at alle må ha partner og ha barn? 17
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #29 Skrevet 9. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke bare noen som mente dette,det var alfor mange skal jeg si deg. Vel, i kommentarfelt kommer ofte menneskers sanne seg frem. Jeg bare synes det er trist, at kjærlighet skal være så overfladisk. Keanu virker faktisk å være lykkelig med sin nye kjæreste, men det kan ikke fansen (og særlig hans mannlige fans) unne ham fordi de heller mener at må finne seg ei på 20, ''bare fordi han kan''... ? Anonymkode: e95d9...ed2 I kommentarfelt finner du også de mange som med vilje ønsker å provoser og trykke andre ned. Kommentarfeltene er ikke et virkelig bilde av hvordan verden fungerer. Slutt å lese kommentarfelt. Slutt å tro enkeltpersoners oppgulp i kommentarfelt er et bilde av virkeligheten. Gå ut. Snakk med folk. Snakk med menn uten å forsøke å sjekke dem opp. Le og lev. Anonymkode: 7c3b8...2c9 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #30 Skrevet 9. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men seriøst, ingenting overrasker meg lenger. Bare se hvordan folk reagerte på at Keanu Reeves fant seg en dame på 45. Det er så deprimerende å lese hvordan (spesielt menn) reagerer i kommentarfeltene, ved å si at ''hun kunne vært bestemora, hun ser ut som en bestemor, du kan jo finne deg en 20 år yngre'' osvosv... Altså, dama er faktisk 9 år yngre enn Reeves!!! Og er det så fælt å se at ikke alle sikler etter ungjenter, og faktisk vil ha noen som er på samme plan i livet som dem selv? Er det helt utenkelig for disse å tenke over? Kjenner jeg mister håpet på menneskehten . Når er alle er noen primitive aper. Anonymkode: e95d9...ed2 Du må huske på at det er spesielle folk som legger igjen kommentarer i slike artikler ofte. Ser det ofte på kommentarfeltet på vg og dagbladet generelt, Mye bitre og usympatiske mannfolk. Det er jo en spesiell gruppe som legger igjen slike kommentarer og de representerer absolutt ikke menn generelt! Anonymkode: 43f6d...c62 13
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #31 Skrevet 9. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler damer fra 30 og oppover ikke blir sett på som attraktive lenger på samme måte som før, at de liksom ikke er spennende lenger for menn hovesaklig pga alder. Er vi utdatert fra den alderen? Dame 31. Anonymkode: f7925...2a9 Hm.. Jeg har passert 50, men det virker ikke som jeg har gått ut på dato enda Anonymkode: f6364...2be 7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #32 Skrevet 9. november 2019 1 hour ago, TheCatLady said: Jeg vet ikke, men man kan se på for eksempel Jason Momoa. Hun han er sammen er også eldre enn han og han kunne sikkert lett fått hvem han ville, men så er det ikke alltid at det er alderen som teller om man møter noen og ting klikker. Så selv om noen er overopptatt av alder så tror jeg ikke at det gjelder de fleste. De fleste er sammen med jevnaldrende. Chris Hemsworths kone er 8 år eldre enn han og Hugh Jackmans kone er 15 år eldre. De er virkelig menn som må ta til takke med eldre damer fordi de ikke kan få noe bedre Anonymkode: f7940...533 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #33 Skrevet 9. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser de allerede har dukket opp i tråden, men forvent en flom av "Hva snakker du om? Nabodama på 71 blir da sjekket opp hele tiden!!1", og ingen fornuftige og sannferdige svar. Anonymkode: d1ad2...a2c Så alle svar som ikke passer deg er ufornuftige? Får ikke noe særlig mindre oppmerksomhet nå som jeg er i slutten av 30 årene enn jeg fikk i 20 årene.. Vet ikke hvorfor ts føler det sånn, men det er jo flere over 30 som er i forhold enn da de var i 20 årene så da er det naturlig at man får mindre oppmerksomhet også. Fordi færre på samme alder er single. Anonymkode: 43f6d...c62 7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #34 Skrevet 9. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, det virker ikke slik skal man lese her... virker som det hele tiden er nye tråder ''er han utro'' Anonymkode: e95d9...ed2 Men hjelpe meg, tenk litt over det du skriver da. Hvor mange tråder ser du der kvinner skriver åh mannen min er ikke utro og jeg er så lykkelig, kan noen gi meg råd om ekteskapet? Nei fordi ingen som har menn som ikke er utro skriver slike tråder, de har ikke behov for råd! De som skriver inn er jo folk som er i en kjip situasjon. Om jeg hadde sett på alle trådene som er i barn og familietråden hadde jeg tenkt livet med barn er forferdelig. Blir det samme. Jeg har en mann jeg er kjempefornøyd med, selvfølgelig lager jeg ikke en tråd om det! Så du ser bare den gruppen med utro menn, vanskelig barn, skilsmisseproblemer og slikt. Forumet her gjenspeiler ikke virkeligheten og det gjør heller ikke kommentarer i artikler. For de ålreite mannfolkene skriver ikke kommentarer der. Du ser de 2-3% som er bitre og liker å trykke andre ned. Anonymkode: 43f6d...c62 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #35 Skrevet 9. november 2019 Utdatert for hva? For menn? Javel...ok. Da trenger jeg ikke høre noe syting om "kravstore kvinner" når de klarer å ekskludere alle kvinner fra 30 og opp. Det er jo ganske mange, flere enn fra 18-29... Eller skal disse mennene kanskje ha litt yngre? 13-14? Så lenge hun har fått mensen så er det greit? Så jeg lurer på hvordan alle menn fra cirka 18-100 skal gjøre når de ekskluderer alle kvinner fra 30-100...da er det kanskje ikke så rart det er vanskelig å få kontakt på Tinder når man kun går for rundt 20% av kvinnene... Anonymkode: 22210...27e 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #37 Skrevet 9. november 2019 Ja, utdatert så det er bare å glemme det. Alle menn vil ha kvinner på 25 og alle kan selvfølgelig få dem også, for det finnes millioner av dem som står klare til å kaste seg over mannfolkene. Og det spiller som kjent ingen rolle hvor gamle og kjekke de selv er, for menn blir lizzm aldri utdatert 😂 Anonymkode: e8676...12c 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #38 Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utdatert for hva? For menn? Javel...ok. Da trenger jeg ikke høre noe syting om "kravstore kvinner" når de klarer å ekskludere alle kvinner fra 30 og opp. Det er jo ganske mange, flere enn fra 18-29... Eller skal disse mennene kanskje ha litt yngre? 13-14? Så lenge hun har fått mensen så er det greit? Så jeg lurer på hvordan alle menn fra cirka 18-100 skal gjøre når de ekskluderer alle kvinner fra 30-100...da er det kanskje ikke så rart det er vanskelig å få kontakt på Tinder når man kun går for rundt 20% av kvinnene... Anonymkode: 22210...27e Ja, får en til å tenke. Det er ikke så synd på de som de skal ha det til egentlig, når de bare går for rundt 20% 😕 Anonymkode: e95d9...ed2 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #39 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, utdatert så det er bare å glemme det. Alle menn vil ha kvinner på 25 og alle kan selvfølgelig få dem også, for det finnes millioner av dem som står klare til å kaste seg over mannfolkene. Og det spiller som kjent ingen rolle hvor gamle og kjekke de selv er, for menn blir lizzm aldri utdatert 😂 Anonymkode: e8676...12c Nei, en mann kan ikke bli utdatert... De kan jo få barn hele livet 😂 En mann er alltid i sin beste alder, ''men age like wine, women age like milk'' som de liker å si. Anonymkode: e95d9...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #40 Skrevet 9. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, en mann kan ikke bli utdatert... De kan jo få barn hele livet 😂 En mann er alltid i sin beste alder, ''men age like wine, women age like milk'' som de liker å si. Anonymkode: e95d9...ed2 Ojojoj.....du vet ikke siste nytt? Eller er ikke siste nytt da men sikkert for deg. Norske menn og danske menn sin sæd er dårligst i verden og den begynner å bli dårlig allerede i 30års alderen. Den øker mye når de kommer i 40-50års alderen så menn har nok en liten biologisk klokke de og. Kvinner kan føde selv når de er 50+. Menn kan få barn selv når de er 60+ men begge to er sjeldne. Og i de fleste tilfeller der et par ikke kan få barn så er det grunnet mannens sæd. Så da vet du det. Forresten så er ost ganske godt og passer utmerket til en ikke så altfor gammel årgang. Anonymkode: 22210...27e 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå