Gå til innhold

Fjerne/minske rynker i pannen uten botox


Tinkiwinkiii

Anbefalte innlegg

Går det an?Jeg er 37 år og har begynt å få litt rynker i panna og litt ved siden av munnen.

Er det noen annen behandling som har god effekt på dette?Dermapen,laser,peelinger osv??

Jeg tør ikke putte botox og fillere i fjeset mitt.Har lest så mye om folk som er misfornøyd etter de har satt inn slike ting.

Endret av Tinkiwinkiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har fått rynker, så går det aldri an å fjerne dem. Men du kan skjule rynkene med botox. Dermapen, laser, peeling, osv virker mest for å forebygge nye rynker. 

Anonymkode: ff78c...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du har fått rynker, så går det aldri an å fjerne dem. Men du kan skjule rynkene med botox. Dermapen, laser, peeling, osv virker mest for å forebygge nye rynker. 

Anonymkode: ff78c...a88

De gjør de mindre synlige.
Jeg både peeler og bruker dermapenn samt GODE produkter. Og jeg ser hva som dukker opp i en periode uten noe kontra en periode med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal være mulig å bruke filler, altså Restylane, uten at jeg har forsøkt. Ennå.

Anonymkode: 5466d...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke svaret du ville ha, men pannelugg gjør underverker for å skjule mine pannerynker 😅 Billig er det også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CabinCruiser skrev:

De gjør de mindre synlige.
Jeg både peeler og bruker dermapenn samt GODE produkter. Og jeg ser hva som dukker opp i en periode uten noe kontra en periode med noe.

Vet ikke hvor gammel du er, men du har sikkert fortsatt litt kollagen i huden som gjør rynkene mindre synlig når du gjør disse behandlingene :)  Huden produserer mindre og mindre kollagen etter man har fylt 25 år. 

Anonymkode: ff78c...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut koreansk kosmetikk. Meld deg inn på Koko på Facebook feks. Med nok fukt i huden så vil ikke rynkene se like tydelige ut. 

Anonymkode: 7cc3a...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 17.27, CabinCruiser skrev:

De gjør de mindre synlige.
Jeg både peeler og bruker dermapenn samt GODE produkter. Og jeg ser hva som dukker opp i en periode uten noe kontra en periode med noe.

Jeg bruker gode produkter.Bruker Zo skin fra obagi.Hva slags peelinger tar du og hvilken effekt føler du dermapen har på huden din?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 17.34, Snop skrev:

Sikkert ikke svaret du ville ha, men pannelugg gjør underverker for å skjule mine pannerynker 😅 Billig er det også. 

Hehe,hadde jeg bare kledd pannelugg😛Så fint det gjør underverker for deg!😀Billig kamuflasje😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Tror det skal være mulig å bruke filler, altså Restylane, uten at jeg har forsøkt. Ennå.

Anonymkode: 5466d...bf0

Det er fristende med en sånn quikfix,og jeg skal være ærlig å si jeg har vært fristet flere ganger.Fillere funker nok,men jeg har ikke lyst til å sprøyte inn noe i huden min.Jeg har blitt mer skeptisk til det.Ser ikke ned på  folk som gjør det overhodet ,men jeg tør ikke la folk tukle med fjeset mitt på den måten.Er stadig folk som angrer på slike injeksjonsbehandlinger pga resultatet ikke ble sånn de hadde sett for seg.Må være fælt!😩Og en ser stadig folk som blir bitt av basillen og tar altfor mye og ser ikke ut som seg selv lenger.Vil heller benytte meg av andre ting som kan bedre huden litt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Når du har fått rynker, så går det aldri an å fjerne dem. Men du kan skjule rynkene med botox. Dermapen, laser, peeling, osv virker mest for å forebygge nye rynker. 

Anonymkode: ff78c...a88

Ja,jeg vet..Jeg formulerte meg nok litt tullete😛Skjønner det ikke går an å fjerne de helt,men mente å gjøre de mindre synlig/bremse de fra å bli dypere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut koreansk kosmetikk. Meld deg inn på Koko på Facebook feks. Med nok fukt i huden så vil ikke rynkene se like tydelige ut. 

Anonymkode: 7cc3a...6fc

Takk for tips😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...