Gå til innhold

Legger ut bilde fra ferie, får ingen likes.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Logg av Internett. Fokusér heller på der du faktisk befinner deg, og nyt ferien din. 

Anonymkode: 840c6...de4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gir ofte likes på feriebilder til familie og venner. Men ikke de evige selfiene. Jeg vet hvordan du ser ut, jeg har mer lyst å se hvordan det ser ut i Vadsø, Verona eller hvor du nå enn er på ferie.

Anonymkode: 7cdd4...187

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det definitivt kjedeligste jeg ser på sosiale medier er andres konsertbilder og feriebilder. Dukker dem opp på storyen på insta eller snap, så klikker jeg meg raskt forbi. Som om at det er reklame. Har absolutt ingenting med sjalusi å gjøre. Tvert imot så unner jeg deg ferien, og konserten for den saks skyld, men utover det bryr jeg meg fint lite om bildene og anser dette som lavprofilsunderholdning. Jeg holder ikke igjen likes fordi jeg ikke liker deg eller det som skjer, men jeg benytter heller muligheten til å bla videre. Kanskje jeg klikker likes iløpet av et sekund før jeg går videre, men det gjør jeg kun med mine aller aller nærmeste. 

Anonymkode: be352...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert gammeldags, selvom jeg er i 20-årene. Men jeg synes det er mye koseligere når venner og bekjente forteller om ferien sin ansikt til ansikt, og viser bilder fra der de har vært. Enn å legge det ut på Facebook siden sin. Hva er det med å måtte ha bildene på Facebook siden din, er det for å framheve seg selv - og at man har vært på ferie? Hvorfor kan ikke du bare opprette en mappe på pcen, og legge de der - så kan du se på de hele tiden. Eller sende de til hvem du vil, skal se de. Det at man bare liker å legge ut noe på Facebook siden, er jo ikke et godt argument. Det er jo mangelen på likes/bekreftelse, du savner når du sier at du vil ha de på siden. Ingen legger ut bilder på Facebook, og ikke forventer en reaksjon på bildet sitt.

Jeg pleier aldri å trykke på Liker på bilder, selvom jeg kan synes det er fint.

Anonymkode: b1764...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...