Gå til innhold

Norske talenter er ikke lenger norske talenter, på tide å bytte navn til norske sangere!!


Jævla fyllekalas !

Anbefalte innlegg

Skal ikke norske talenter være for talenter, ikke noen jævla sangere, sangkonkurranser finnes det masse av på tv! 

Norske talenter er er slik som Hans Petter, at ikke han gikk videre til finalen er jævla synd, han hadde et jævla stort talent, noe ikke sangere kommer i nærheten av! 

Jaja, norske talenter har mistet en seer! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett på det i år. Men har tenkt på det tidligere, altfor mange som synger. Jeg vil se folk som gjør spennende, rare, morsomme, nyskapende ting. 

Anonymkode: e9579...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 4 videre til finalen så langt. 2 dansegrupper, 1 fiolinist og 1 som synger. Er jo mange andre talenter der og. 

Anonymkode: b7845...193

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig!
Det verste er at de fleste sangerne som går videre er helt middelmådige også. Nå på fredag sa jeg allerede før sending at han Adam helt sikkert kom til å gå videre. Søt ung kar som synger helt greit, men med en far som er etablert artist og en storebror som nesten vant et annet talentprogram tidligere i år.... Dessuten går alltid dansegruppene videre, kanskje fordi de er mange og har mange familiemedlemmer som stemmer.  
Syns ofte det er de med sterk bakgrunn eller godt støtteapparat som går videre foran de som virkelig har talent. Nå på fredag burde jo absolutt hun på kirkeorgel gått videre, dersom det hadde vært snakk om talent. Fy f... så dyktig på et instrument som er langt fra mainstream. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke vært lov å melde seg på med sang, med mindre du sang i et band.

Kjedelig med sang i alle konkurranser liksom... vi har ikke så mange gode sangere i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg føler det samme om dansere også. Hvorfor ikke lage et eget program om det...

Anonymkode: 89c75...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, loveli skrev:

Skulle ikke vært lov å melde seg på med sang, med mindre du sang i et band.

Kjedelig med sang i alle konkurranser liksom... vi har ikke så mange gode sangere i Norge. 

Jeg synes det er helt vanvittig mange gode sangere overalt. Det er ekstremt mange som er veldig flinke til å synge, så mange at det ikke finnes bunn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var kjempesynd at ikke Hans Petter gikk videre, var så spent på hva han hadde gjort i en finale. 

Anonymkode: ad337...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke fulgt med på disse "talentene" på år og dag! 

Virkelig GØRR kjedelig hele greia...    

Anonymkode: 4d3e9...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...