Gå til innhold

Ting som irriterer deg...


ferdig

Anbefalte innlegg

  • Folk som ikke bruker blinklys, hvor det er enkelte bilmerker som går igjen (😄)
  • Syklister i veibanen
  • Besserwissere
  • Utålmodige folk
  • Folk som klager på været, når de vet utmerket godt at de ikke får gjort noe som helst med det
  • Folk på KG som bruker Anonym bruker funksjonen, når det strengt tatt ikke er nødvendig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mardina skrev (2 minutter siden):
  • Folk som ikke bruker blinklys, hvor det er enkelte bilmerker som går igjen (😄)
  • Syklister i veibanen
  • Besserwissere
  • Utålmodige folk
  • Folk som klager på været, når de vet utmerket godt at de ikke får gjort noe som helst med det
  • Folk på KG som bruker Anonym bruker funksjonen, når det strengt tatt ikke er nødvendig

😂🤭😆

Pkt. 1..Meg

Pkt.2..Meg

Pkt.3..Meg

Pkt. 4..pinadø meg det og..😂🙈

Ha en fortsatt fiin dag da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 minutter siden):

😂🤭😆

Pkt. 1..Meg

Pkt.2..Meg

Pkt.3..Meg

Pkt. 4..pinadø meg det og..😂🙈

Ha en fortsatt fiin dag da.

Sjerpings! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er dumme nok til å tro de vet bedre enn klimaforskerne og samtidig rike nok til å kjøpe dieselbil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At på alle gravidbilder må en hånd plasseres over magen og den andre under.

Anonymkode: a044e...b24

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Folk som er dumme nok til å tro de vet bedre enn klimaforskerne og samtidig rike nok til å kjøpe dieselbil.

Er det komboen dum-rik du irriterer deg over?

Anonymkode: a044e...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det komboen dum-rik du irriterer deg over?

Anonymkode: a044e...b24

Kan du si ja...Dumme folk er irriterende pr. definisjon, men dumme folk i uland har ikke råd til å ødelegge miljøet i så stor grad som oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som merker klespakker på Finn.no med «polarn o pyret, marmar, newbie osv» også er det en ting fra de merkene men resten er HM/Lindex🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiarbeid - altså når helt vanlige stier / veier er sperret. Hvordan i helvete tenker de at folk skal komme seg fra a til å? 

Folk som stopper rett foran deg eller ikke følger med når du skal forbi. Finnes ikke noe mer irriterende enn at du har dårlig tid og skal gå gjennom en gate, og så er det en haug av gjøker som sperrer veien. :frustrert:

Folk som drikker seg fra sans og samling og spyr ned hele bussen. Kan du ikke begrense deg? Selvfølgelig annerledes hvis barn spyr eller voksne som er syke av uforskyldte grunner. Men voksne folk må da kunne begrense drikkingen!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (1 time siden):

Veiarbeid - altså når helt vanlige stier / veier er sperret. Hvordan i helvete tenker de at folk skal komme seg fra a til å? 

Korttenkt! Om det ikke var veiarbeid så var det snart ikke veier å kjøre på . Folk må få gjøre jobben sin! 

Paneera skrev (1 time siden):

Folk som stopper rett foran deg eller ikke følger med når du skal forbi. Finnes ikke noe mer irriterende enn at du har dårlig tid og skal gå gjennom en gate, og så er det en haug av gjøker som sperrer veien. :frustrert:

Ikke alle som er like stressa heldigvis. 

Paneera skrev (1 time siden):

Folk som drikker seg fra sans og samling og spyr ned hele bussen. Kan du ikke begrense deg? Selvfølgelig annerledes hvis barn spyr eller voksne som er syke av uforskyldte grunner. Men voksne folk må da kunne begrense drikkingen!

 

Anonymkode: faf1a...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Korttenkt! Om det ikke var veiarbeid så var det snart ikke veier å kjøre på . Folk må få gjøre jobben sin! 

Ikke alle som er like stressa heldigvis. 

 

Anonymkode: faf1a...380

Skjønner det, men er likevel irriterende 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anti-VAR ødelegger norsk fotball. Fy faen så flaut!

Anonymkode: 642cc...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...