Gå til innhold

Ting som irriterer deg...


ferdig

Anbefalte innlegg

Sikkert hvert oppe her før menn.

 Hva IRRITERER deg i dag?

Det som irriterer meg i dag er at folk blir plutselig verdensmestere med en gang de ennten får en unge eller en hund! Et menneske kan gå rundt å ikke vite en dritt om unger eller hunder men med en gang de blir foreldre eller får en hund så skal ingen komme å si noe om hunder eller unger nei...

Men høyest kommer vel folk som ikke klarer bruke blinklys!

 

Så, hva irriterer deg i dag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såkalte "kjendiser" (blant annet bloggere og reality-kjendiser) som gjør alt de klarer for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet, og for eksempel eksponerer seg selv og barna sine 110 % på forskjellige sosiale medier. 

Så finner de på ett eller annet hjernedødt dritt, og får en del kommentarer på denne oppførselen deres. Da begynner de umiddelbart å sutre og klage til den store gull-medalje. "Tenkt på de stakkars, stakkars barna mine!" og lignende piss,. Ett heller patetisk  forsøk på å trekke offer-kortet, og blant annet dytte barna sine foran seg i ett forsøk på å påstå at barna deres ikke burde lese noen som helst negative kommentarer om disse "kjendisene" som disse barna har til foreldre. Det er jo selvfølgelig disse "kjendisene" sin feil, ettersom de selv har valgt å eksponere seg selv og barna  sine så mye de klarer mest mulig offentlig hele tiden.                                                       

Temmelig patetisk hele greia. Både all mulig dritt en del folk hele tiden forsøker å få til (bare for å dra inn mest mulig sympati og fokusering på dem selv) OG at så vanvittig mange mennesker tydeligvis er interessert i alt slikt sludder og tøys.

Anonymkode: 37df2...517

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier at det finnes allerede en slik tråd, uten å tenke på at slike forumer som dette dør om det ikke blir startet nye tråder nå og da. Vedder på at i løpet av et år er 80-85% av alle trådene her på Kg hvert oppe før, gjerne flere ganger det året og.

Anonymkode: 076bd...c06

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke forstår eller noen gang har hørt om ordet "køkultur", som bare fosser frem og tar for seg. :angry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sperrer for handicapparkeringa fordi de kan. 

Anonymkode: e3164...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er glatt ute, alle kjører penere enn vanlig, men 30-40 i 80 sona? du burde ta hintet når du har 30 biler minst bak deg i kø, derav også en traktor som holder følge med køen bak deg! sving inn på en busslomme eller noe da vel om du er så forbanna redd for å kjøre på snø! Parker bilen og holdeg unna til våren er tilbake. Det er folk som deg som skaper kaos og norlendinger som står i avisa å ler av søringer..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag irreterer det meg når du ser at nesten 1 av 3 på jobb er "syke" i dag, ser du da at de fleste av de som er syke bor et stykke unna og måtte ha stått timer i kø så ser du sammenhengen.

Irreterer meg og når butikken er tom for småvarer som du enkte kjøpe, fult forståelig at de går tomt men mener det er dårlig planlakt av butikken. Eksempel når jeg fikk lyst på kjeks i dag og de var tiomme, spørr da en av betjeningen om de har og får til svar " mulig vi har på lageret, vi fikk en pall av de på fredag men har ikke pakket den ut enda, kom igjen på onsdag så er det sikkert i hyllene"

Anonymkode: 076bd...c06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig få ting som irriterer meg, men noe jeg bare ikke klarer er YouTube-videoer der youtuberen aldri kommer til poenget. Om det f.eks. skal være en video om et hudprodukt, så må de først snakke om hvor mye de har gledet seg til å prøve produktet, hvordan handleturen var og noe som skjedde midt i den, hvor glad de er for å endelig få produktet, hvor fint de synes det er osv. I tillegg kan de finne på å snakke om totalt irrelevante ting, som hvor slitne de har vært i det siste, hvor mye de har reist, eller så begynner de å vise frem hunden sin o.l. Bare kom til poenget, gurl!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som følger mee på TV-programmer som for eksempel "farmen" eller lignende. 

Deretter bruker de veldig mye tid på å klage og sutre over hvor forbanna elendig (og ufattelig kjedelig) hele TV-serien har blitt. Men likevel fortsetter de å følge med på episode etter episode etter episode av slike show. Hvorfor i all verden gidder de egentlig å følge med på slikt søppel da?? 

Dersom alle sammen hadde kuttet ut å følge med på denne greia, så kunne dette forhåpentligvis ha sendt ett VELDIG tydelig signal til de som har produsert noe. At seer-tallene ernærmest ikke-eksisterende burde jo selvfølgelig være noe som blir lagt merke til av TV-kanalen. 

Men så lenge folk fortsetter  å følge med på alt mulig sludder og vås, så kan jo TV-kanalene selvfølgelig fortsette i samme kjøret og produsere de samme gamle tingene i sesong etter sesong, etter sesong... 

Anonymkode: 37df2...517

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som sitter på nett og uttaler seg skråsikkert om ting de egentlig ikke vet eller kan noe som helst om. 

Jeg ser det hver dag på KG. Slik er det sier de, men så er det ikke slik likevel. 

Ekstremt irriterende. 

Anonymkode: ef228...b63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterte meg mest i dag er han som satt med foten på bremsepedalen hele fergeturen! 

Anonymkode: db0a2...b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At bilister av vanlige biler (ikke El-biler) bruker kollektivfeltet til forbikjøringsfelt for så å presse seg inn uten å bruke blinklys. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 20.14, simsmachop skrev:

Det er egentlig få ting som irriterer meg, men noe jeg bare ikke klarer er YouTube-videoer der youtuberen aldri kommer til poenget. Om det f.eks. skal være en video om et hudprodukt, så må de først snakke om hvor mye de har gledet seg til å prøve produktet, hvordan handleturen var og noe som skjedde midt i den, hvor glad de er for å endelig få produktet, hvor fint de synes det er osv. I tillegg kan de finne på å snakke om totalt irrelevante ting, som hvor slitne de har vært i det siste, hvor mye de har reist, eller så begynner de å vise frem hunden sin o.l. Bare kom til poenget, gurl!

Og derfor leser jeg mye heller om produkter enn å se videoer. Liker generelt ikke å se videoer, kjedelig med (som oftest) reklame i starten, og mye utenomsnakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...