Gå til innhold

Ting som irriterer deg...


ferdig

Anbefalte innlegg

Irretert over folk på jobb som ikke klarer ta i mot forslag i fra andre i frykt for at noe skal ha en bedre idee enn de. I dag på jobb hadde vi en liten krise, hu som er avd.leder begynte å stresse å viste tydelig at hun ikke hadde peiling på hva hun skulle gjøre med det, jeg kom med et forslag hvorpå hun nermest roper ut at om hun trengte råd om hvordan gjøre jobben sin ville hun bedt om det. Hele greia endte med at hun ringte et firma som driver med denne type problemer og de kom å gjorde akuratt som jeg hadde foreslått at vi selv kunne gjøre.

Ikke en kommentar eller noen anntydning til at jeg hadde rett og det morsomste var att vi nå fikk en mail fra selveste sjefen som berømmte avd.leder for snartenkthet i å kontakte et firma som visste hva de skulle gjøre.

Anonymkode: 076bd...c06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som ikke sier "unnskyld" eller "kan jeg komme forbi" ? når de skal forbi meg eller skal bøye seg frem og hente noe som ligger foran meg i butikken. Jeg skvetter like mye hver gang når noen prøver å skvise seg forbi meg i butikken eller i kø. 

Anonymkode: 9cfa5...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollektivtransporten. Bussen som aldri kjører når den skal

Anonymkode: 63659...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal diskutere politik og når de har sakt det de mener så vil de ikke diskutere mer.

Anonymkode: 076bd...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som stemmer MDG pga miljøpolitikken uten å ha satt seg inn i hva annet de vil, også viser det seg at de har faktisk bare miljøpolitikk og driter i hvordan Oslo skal klare resten av oppgavene som en by har.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...