AnonymBruker Skrevet 21. august #41 Del Skrevet 21. august At jeg har så dårlig plass på kjøkkenbenken at jeg bare får lyst til å kaste alt jeg eier. Anonymkode: 00d0d...331 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #42 Del Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk som insisterer på å prakke på meg "veggis mat" og el biler.. folk som belærer meg omhvor mye min dieselbil ødelegger miljøet mens alle lys i hele huset deres står på, de har gjerne de aller nyeste duppedittene i hendene og de reiser minst 1-2 ganger i året med fly. Men det er MIN BIL som blir døden for miljøet.. 🙃 Anonymkode: 6c80f...f1d Den var god takk for argumentene. 😅 Anonymkode: 9a2a8...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. august #43 Del Skrevet 21. august ferdig skrev (På 8.11.2019 den 21.47): Sikkert hvert oppe her før menn. Hva IRRITERER deg i dag? Det som irriterer meg i dag er at folk blir plutselig verdensmestere med en gang de ennten får en unge eller en hund! Et menneske kan gå rundt å ikke vite en dritt om unger eller hunder men med en gang de blir foreldre eller får en hund så skal ingen komme å si noe om hunder eller unger nei... Men høyest kommer vel folk som ikke klarer bruke blinklys! Så, hva irriterer deg i dag? at man ikke kan stikke hodet sitt frem , i Norge, uten å få helvete i kommentarfeltene osv osv.. inkl her inne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #44 Del Skrevet 21. august At folk som bare har gått videregående skriver at de har studert. Det er kun de som har høyere utdanning som har vært studenter og pr. definisjon har studert. Hilsen overstudert grinebiter Anonymkode: 71443...6b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. august #45 Del Skrevet 21. august Folk som hevder å eie fasiten på noe som er individuelt. Generaliseringer over lav sko irriterer meg grenseløst. Folk som ikke er istand til å si unnskyld eller være ydmyke. Utakknemlige og egoistiske mennesker. Slike mennesker får jeg helt fnatt av, og styrer langt langt unna hvis jeg kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #46 Del Skrevet 21. august 48 minutter siden, Baktus2024 said: at man ikke kan stikke hodet sitt frem , i Norge, uten å få helvete i kommentarfeltene osv osv.. inkl her inne.. Spesielt her inne, vil jeg si. Det er dette som irriterer meg mest med Norge. At alle som skiller seg ut skal mobbes til de føjer seg inn i rekken. At folk ser på det å være anderledes som noe negativt. At folk genuint bryr seg om hva andre folk mener om hvordan de lever sine liv. Det er jo tråd på tråd her inne som spør om "er dette normalt?". De vil ha bekreftelse før de gjør noe. Flokken må si det er greit. Det er så ufatellig trist. Anonymkode: 642cc...544 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 21. august #47 Del Skrevet 21. august Akkurat nå irriterte jeg meg selv. Noe så grønnsaklig. Tok meg det siste Ricola-sukkertøyet i pakken. La meg på sofaen, og putta det i munnen. Jeg: "Mmm. Det var godt. Dette skal jeg suge på lenge". To sekunder senere: *Knas, knas, knas - svelg* Det var det sukkertøyet. Hva skjer med hjernen når drops lander på tunga? Det blir jo total kortslutning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. august #48 Del Skrevet 22. august hvorfor skal aktuell tråden dreie seg om gamle forsvinningsaker formulert etter tvistelovens prgr 12 eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #49 Del Skrevet 22. august Bilen som kjørte FORT gjennom vanndammen ved fortauet og sprutet ned både meg, 3-åringen og babyvogna med sølevann i dag morges! Anonymkode: 4007a...2d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #50 Del Skrevet 24. august At influensere tjener sykt mye penger på oss duster som følger de.. Anonymkode: 93858...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #51 Del Skrevet 25. august det irriterer meg at folk ikke tviler mer på seg selv, egentlig. At de mangler kontroll. Og da skal de seff kontrollere omgivelsene i stedet for. hater sånne folk. Kan ikke lære en dritt av dem. De ødelegger hver gang de tror de hjelper, for hjelpen er ikke for å hjelpe, det er bare en unnskyldning for å handle på en fantasi (er det bare jeg som synes det er sykt cringe?). Dessuten er det frekt å anta at noen trenger hjelp, spesielt når de selv blir helt irrasjonelle av samme oppførsel.. Dette er folk som heller burde fikset seg selv. Æsj hater slike folk.. null respekt for andre, er de første til å fortelle deg at du går over grensen. Så jævla mye konstruert drama, hvor de selvfølgelig er helten og den oppegående.. disse folkene går aldri til psykolog 😂 Anonymkode: 3fe20...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #52 Del Skrevet 9. september Folk som skriver anmeldelse av et produkt på nett og skriver de bare "Bra mascara", "Fungerer bra","Godt produkt" osv.. Personlig vil jeg ha litt mer utdypende. Hva er bra liksom? Anonymkode: 00d0d...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #53 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folk som skriver anmeldelse av et produkt på nett og skriver de bare "Bra mascara", "Fungerer bra","Godt produkt" osv.. Personlig vil jeg ha litt mer utdypende. Hva er bra liksom? Anonymkode: 00d0d...331 Her vil jeg legge til folk som anmelder produkt uten å ha testet det. Ser anmeldelser som "Har mottatt produkt. Ser bra ut, men har ikke testet". Terningkast 6. Fullstendig verdiløst. Anonymkode: 4cfc3...03f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 9. september #54 Del Skrevet 9. september Hele denne forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #55 Del Skrevet 9. september At ALLE skal ha en dignose. Side opp og side ned her inne med hysteriske folk som vil vite om de har ADHD fordi de kan bli distrahert fra oppgaver, om de har autisme fordi de ikke takler ulike sokker, om de har uhelbredelig angst og må få trygd og bli hjemme fordi de gruer seg til å gå til tannlegen. ALLE har noen ting de er sære på, de færreste har det i sykelig grad! Anonymkode: c57a5...53d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 9. september Forfatter #56 Del Skrevet 9. september Folk som ikke tar tlf fordi de " har en dårlig dag å er deppa" men klarer de sende en melding å si " ikke i dag" eller noe neida, så dar blir man sittende å bekymre seg da og når man endelig får kontakt etter noen dager så skal det lates som alt er ok, ikke noe å prate om eller nevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #57 Del Skrevet 9. september OneWhale. Det er bare løgner for å tjene penger. Trur de egentlig driter i hvalene. Anonymkode: 642cc...544 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #58 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): At ALLE skal ha en dignose. Side opp og side ned her inne med hysteriske folk som vil vite om de har ADHD fordi de kan bli distrahert fra oppgaver, om de har autisme fordi de ikke takler ulike sokker, om de har uhelbredelig angst og må få trygd og bli hjemme fordi de gruer seg til å gå til tannlegen. ALLE har noen ting de er sære på, de færreste har det i sykelig grad! Anonymkode: c57a5...53d Det er blitt et kollektivt hysteri. Egentlig veldig urovekkende. Anonymkode: a044e...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #59 Del Skrevet 9. september Cocogirl skrev (7 timer siden): Hele denne forumet... Folk som er dårlige på rettskrivning irriterer meg. " Hele DENNE forumet ". Løsningen er ganske enkel da, la være å gå inn på DETTE forumet istedenfor å irritere deg over sakene som står der. Sikkert ingen her som vil savne deg, ikke med den barnslige innstillingen der. Anonymkode: 5936a...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 9. september #60 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Folk som er dårlige på rettskrivning irriterer meg. " Hele DENNE forumet ". Løsningen er ganske enkel da, la være å gå inn på DETTE forumet istedenfor å irritere deg over sakene som står der. Sikkert ingen her som vil savne deg, ikke med den barnslige innstillingen der. Anonymkode: 5936a...0e8 Bare hold kjeft 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå