Gå til innhold

Hjelp! Jeg tror jeg akuratt har hatt spontan abort!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært gravid før, jeg har ikke vært på prevensjon på 2 år ettersom jeg har nedsatt fertilitet.

jeg fikk et skremmende syn når jeg var på toalettet istad, jeg måtte bytte tampong og vært veldig blodig. Når jeg ser på papiret så ser jeg vevsklumper og blodklumper! Jeg har opplevd blodklumper før, men ikke vevsklumper. Blodklump og vevsklump var sammen og 4 cm? Beklager for dype detaljer.

I går var jeg sengeliggende i flere timer med alt for intense smerter, de var så dype at jeg fikk brekninger. Mensen var denne gangen 1 uke for tidlig, den pleier normaltsett å komme 2-5 dager etter forventet mens dag.

 

Anonymkode: 29b0a...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har fått mens en uke for tidlig er det neppe en spontanabort du beskriver, med mindre det er mulig at du har hatt eggløsning flere uker for tidlig også. Det er ikke noe foster eller vev en uke etter befruktning, da er det fremdeles bare en celleklump som må sees i mikroskop. 

Anonymkode: 7d3b2...b19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en graviditetstest. Den vil vise positivt hvis du var/Er gravid 

Anonymkode: aada5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at livmorslimhinnen kan komme i deler/klumper/slintrer innimellom. Veldig smertefullt, siden det må gjennom livmorhalsen som fortsatt er like trang, men ikke farlig, og ikke det samme som spontanabort. 

Anonymkode: 282d3...3de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du har fått mens en uke for tidlig er det neppe en spontanabort du beskriver, med mindre det er mulig at du har hatt eggløsning flere uker for tidlig også. Det er ikke noe foster eller vev en uke etter befruktning, da er det fremdeles bare en celleklump som må sees i mikroskop. 

Anonymkode: 7d3b2...b19

Jeg starter min SA ca 9 dpo. Intense smerter og etter et par dager blod, klumper og vev. Jeg var overrasket over hvor mye som hadde bygd seg opp på så kort tid.

Anonymkode: 88d28...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...