Gå til innhold

Oppdragelse Gjert Ingebrigtsen-style, innenfor eller ikke?


Djækklåsst

Anbefalte innlegg

En konkret episode på Team Ingebrigtsen, som samboeren min mente var en god ide. Gjert hadde chips på sofaarmlenet, og forklarte sønnen William på 5-6 at han skulle følge med på chipsmengden, og etter hvert som Gjert spiste og mengden sank skulle William komme og fylle på til et passelig mengdenivå. God opplæring i logistikk, mente Gjert.

Er dette noe man kan/bør sette barn til I hjemmet? Ser selvsagt nytteverdien, og barnet kan lære av dette, og er jo for at barna skal bidra i hjemmet, men å bruke barna til å dekke slike egoistisk foreldrebehov er vel i overkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er om du pakker barnet inni bobleplast med en gang han er født og beolder den på til han flytter ut. Ingen krav, ingen manerer, ingen motstand, ingen utfordringer. 

Anonymkode: bdd61...fad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er om du pakker barnet inni bobleplast med en gang han er født og beolder den på til han flytter ut. Ingen krav, ingen manerer, ingen motstand, ingen utfordringer. 

Anonymkode: bdd61...fad

Så poenget ditt er at dette er en fornuftig ide? Helt greit for meg om alle mener det, da bøyer jeg meg for flertallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...