Gå til innhold

Gravid - farsdagsgave?


mamma92

Anbefalte innlegg

Til dere som er gravid, kjøper dere farsdagsgave til den kommende pappaen? Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å gjøre det, men ble plutselig usikker. Jeg har en fra før, og kjøpte farsdagsgave til h*nnes pappa, men tenkte det hadde vært koselig med gave til den kommende pappaen også? Han er jo tross alt bonuspappa, om ikke annet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ønsker å gjøre det, så er det jo bare veldig hyggelig tenker jeg! Vurderer selv å overraske med farsdagskake (men ikke gave) på senga, men har ikke bestemt meg enda. Er førstegangs gravid, så ingen av oss har barn enda.

Anonymkode: 9679b...9e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med vår første og har planer om å kjøpe gave. Tenkte en koselig humoristisk bok om det å være pappa og litt småting han er glad i

Anonymkode: 889c5...c34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid, her blir det ingen gave. Tenker det blir nok "verdens beste pappa" kopper og sokker fremover 😜

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en pakke med nyfødtsokker det står «I ❤️ dad» på, og det er det han får til sin første farsdag før baby kommer. En enkel liten gave, som kanskje er mer symbolsk enn noe annet. 

Anonymkode: c4784...816

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tenker jeg er koselig hvis du har lyst, og kommer på noe smart å gi. Men jeg tenker ikke at det er noe man må eller ikke må. Vi har ikke tenkt å kjøpe fars- og morsdagsgaver. Vi har en ettåring og en som fortsatt er i magen, så vi har ikke så mye erfaring med de dagene selv heller. Men vi bruker ikke å gi gaver til våre egne foreldre, vi tar heller en telefon og sender hyggelig melding (de bor langt unna). Far i huset her får ikke noe gave, men han skal få slappe av i sofaen mens ettåringen og jeg baker kake til ham. 

Anonymkode: de155...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært koselig. Han gjør jo (mest sannsynlig) en stor innsats for din førstefødte og!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt enig med mannen hvordan dere ønsker å gjøre det, sånn at det ikke blir skuffelse hos deg om han ikke følger opp.

Vi gir ikke gave, men dens «dag» der er får sove lenge, mini og den andre lager favorittfrokosten og så får man velge middag. Prøver å legge inn en litt hyggelig familieaktivitet (konsert, akvariet, teater e.l) som vi gjør sammen alle tre. På søndag blir der pannekaker med bacon til far og så konsert. 

Anonymkode: 1cd5d...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid og har en veldig fin bonuspappa. Vi feiret han på torsdag, siden ungene skal til pappaen sin. Kjøper kun ting han trenger/har lyst på. Så her ble det vinterdyne. 

Anonymkode: 2fcad...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er gravid og har en veldig fin bonuspappa. Vi feiret han på torsdag, siden ungene skal til pappaen sin. Kjøper kun ting han trenger/har lyst på. Så her ble det vinterdyne. 

Anonymkode: 2fcad...cb7

Wow, vinterdyne! Tenkte at slike dager er litt mindre markering, frokost på senga og en liten oppmerksomhet. Dyne er såpass dyrt at jeg tenker jul eller bursdag. Nå ble koppen min stusselig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...