Gå til innhold

Denne denne uka som kommer skal jeg slå meg løs...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde dette i sommer (med vellykket resultat), men jeg tenkte at jeg skulle gjøre en gang til siden jeg er hjemme og fruen er reist til London på tur sammen med venninner.

Så da tenkte jeg skulle kjøpe meg noen dameklær også skulle jeg kjøre full pakke. Jeg har igjen sminke fra i sommer så det behøver jeg ikke å tenke på, men hva i alle skal jeg kjøpe? Jeg tenke å kjøpe klær som dere damer bruker nå. Så da er det mitt spørsmål hva er det som er "inn" å bruke nå i november? Tenkte å kjøpe hele pakka fra sko, bukse/skjørt eller kjole, genser/bluse/ cardigan og ytterjakke for vinter (kanskje kåpe). Jeg har litt smykker og undertøy har jeg fra i sommer så det behøver jeg ikke å tenke på... eit. strømpebukse i ull dersom jeg skal bruke skjørt eller kjole.

Nei, jeg har overholde ikke tenkt å bruke fruens klær.Det er ikke aktuelt og de skal hun ha for seg selv. Men jeg kjøpe noe som jeg er kun mitt og som jeg kan låse inn i den store kofferten jeg har på arbeidsrommet som bare jeg vet og...også dere :) 

God tips mottas. Og har du link så hadde vært fint.

Budsjett på dette har jeg satt til 2500kr...skal det være så skal det være...litt gøy skal en ha siden en jeg ikke er partymenneske eller drikker..

Mann midt i 30åra og bruker str. L eller XL (mannsklær)

Anonymkode: e641f...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal det være så skal det være.... Du kommer ikke langt med 2500,- kroner 😂😂😂. Du får ikke en brøkdel av det du har nevnt at du skal kjøpe ihvertfall.

Anonymkode: adb23...eb5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen har nevnt er det ikke sikkert at budsjettet ditt strekker til alt du har tenkt deg - da blir det mye i dårlig kvalitet / billigbutikker. Men det er ikke sikkert at det kvalitet har så mye å si for deg, dersom du bare skal bruke det i en kort periode? 

Er ikke så opptatt av hva som er in. Men dersom jeg ikke hadde noen høstklær, ville kjole, ankelstøvletter, ullstrømpebukser og noen kule øredobber stått høyt på lista.

mvh kvinne, ca. 30 😊

Anonymkode: 72703...7df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bekymret meg litt for størrelsen din. XL for menn kan bety lite utvalg i kvinneklær. Hva med en rekognoseringstur først? Jeg er selv en XL (kvinne) og det er ikke enkelt å finne noe jeg liker. Budsjettet kan bli trangt, da særlig ytterplagg koster mye på denne tiden av året. 

Anonymkode: 84cb9...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal det være så skal det være.... Du kommer ikke langt med 2500,- kroner 😂😂😂. Du får ikke en brøkdel av det du har nevnt at du skal kjøpe ihvertfall.

Anonymkode: adb23...eb5

Tja.

Kjole = 500kr

Sko = 500kr

Skjørt = 200kr

Genser = 300kr

Kåpe = 700kr

Totalt kommer dette på 2300kr og han sitter da igjen med 200kr som han kan bruke på en eventuell lipstick.

Anonymkode: 88ae2...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh så spennende. jeg vet at ihvertfall i UK finnes butikker som spesialiserer seg på dette. Altså dameklær i store størrelser. Det er vel kanskje spesielt sko, strømper og kjole som du trenger litt større størrelse enn vanlig. Kjolen må enten være stretch eller tilpasset bredde på din rygg og skuldre. Har du prøvd ebay.co.uk? 

Anonymkode: 15ca1...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts: Hvor mye skal jeg legge i potten jeg kan godt gå opp til 6000kr :) Ikke noe problem :)  Får jeg noe som er bra da?

Anonymkode: e641f...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts: Hvor mye skal jeg legge i potten jeg kan godt gå opp til 6000kr :) Ikke noe problem :)  Får jeg noe som er bra da?

Anonymkode: e641f...23d

Jeg trenger noen fortsatt eksempel :)

Anonymkode: e641f...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...