Gå til innhold

Hvordan kan jeg stille opp for henne nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en gammel skolevenninne jeg fortsatt har god kontakt med. Hun bor på andre siden av landet og vi møtes svært sjeldent. Det kan gå år i mellom. Men vi ringes hvertfall månedlig. 
 

Nå har ett nært familiemedlem av henne gått bort, og jeg skulle så gjerne ha vært der for henne. Det har jeg ikke anledning til.

Synes blomster er upersonlig, mest fordi jeg vet hvordan hun ser på slik oppmerksomhet. 
 

Hva ville du ha gjort?

Anonymkode: 5cec5...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare ringe henne? Må det gå år i mellom eller kan du invitere deg selv dit? 

 

Anonymkode: 6b141...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sendt blomst jeg, med mindre du vet hun ikke vil ha det. Men en melding om at du tenker på henne gjør også også. Jeg har vært i dyp krise ifm sykdom, og det gjorde meg like godt med en melding fra folk at de tenkte på meg som en blomst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare ringe henne? Må det gå år i mellom eller kan du invitere deg selv dit? 

 

Anonymkode: 6b141...9f0

Hun skriver jo at hun ikke har anledning til å reise 

Anonymkode: e8eb6...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt en bok med fine dikt, og lagt ved et kort der jeg skrev at jeg tenkte mye på henne. I stedet for avskårne blomster, kunne du ha bestilt en fin orkide som du sendte henne. Den vil hun ha glede av i mange år.

Selv om dere bor på ulike steder kan det vel ikke være så vanskelig å få besøkt hverandre en gang i året? Jeg har venninner som bor rundt omkring i forskjellige byer, og vi treffes minst en gang i året, mer om det er spesielle begivenheter.

Anonymkode: 2ac1c...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...