Gå til innhold

Jeg er alene hver jul pga stefar

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo du som har utlevert moren din her. og kommet med alvorlige beskyldninger mot både henne og stefar. Du skriver at du ikke ønsker å diskutere med henne på KG og du blir flau. Nå var det du som laget dette innlegget, for så å vise din mor hva du har skrevet og hvilke svar du har fått.. og når mor prøver å realitetsorientere deg og kommer med andre opplysninger blir dette flaut for deg. 

Hvorfor skriver du at din mor er økonomisk avhengig av din stefar når det ikke stemmer? Hva mer er det som ikke stemmer? 

Anonymkode: d34d7...da8

Hvem sier at det faktisk er moren som har svart her? Det vet vi ikke noe om. Uansett virker de svarene ganske overfladiske. "realitetsorientere" du liksom. Uansett om TS overdriver, så er dette hennes realitet.

Anonymkode: 7fc07...1eb

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7.11.2019 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Kjære alle dere.

Her kommer et svar fra mor. Jeg har lest alle svar, og synes det er veldig spesielt at voksne folk sluker alt som skrives rått, og at ikke flere tenker at dere hører bare én side av saken. Jeg har tenkt at jeg ikke skulle svare, for jeg ønsker ikke å trekke ned min datter. Hun sliter nok med helsa si fra før, både psykisk og fysisk, og disse svarene hjelper henne faktisk ikke. Jeg vil likevel påpeke at om dere hadde kjent til hele sannheten, så ville dere svart på en helt annen måte. Det har blitt skrevet flere usannheter. Jeg vil påpeke at jeg slettes ikke er økonomisk avhengig eller kuet av stefar. Jeg har 7,5 års høyere utdanning og tjener 700 000.-/mnd. Datteren min har vært på utenlandsturer med enten hele familien, deler av familien eller bare meg hvert eneste år siden hun ble født. I fjor var vi i Barcelona. Vi betaler alltid for alt. Senest kvelden før hun skrev innlegget sitt kikket vi på hotell i Paris, for jeg har sagt at hun skal få Paristur i julegave. Min datter blir ikke utfryst, hun har fått svært mye hjelp av mannen min. Hun er dessuten snart 24 år gammel. 

Jeg vil minne dere om at jeg har to andre barn som også fortjener å bo sammen med pappaen sin. 

Hilsen mamma til ts

Anonymkode: b56c3...246

Hvis det hun skriver er så fjernt fra virkeligheten og du ikke kjenner deg kgjen i det. Hvordan klarte du å gjenkjenne at det handlet om din familie da?

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Eiva skrev:

Hvis det hun skriver er så fjernt fra virkeligheten og du ikke kjenner deg kgjen i det. Hvordan klarte du å gjenkjenne at det handlet om din familie da?

Hun hadde angivelig delt linken med sin mor

Anonymkode: 1c5ac...a25

• Liker 1
Skrevet

Uansett hvor mye du står i stormen på hjemmebane nå TS så husk at du har funnet lk som støtter deg her, du er modig som tar til motmakt

Jeg bruker dette ordet ut i fra tittelen på Anita Sweeny's bok "Null kontakt og motmakt", men hennes andre boktittel passer også godt her - Sannheten seirer! 

Anonymkode: 8c2d2...bbe

• Liker 1
Skrevet

Hvor bor du?

Anonymkode: 2fb16...fb6

Skrevet
3 timer siden, Eiva skrev:

Ts skriver selv tidligere i tråden at hun viste moren denne tråden. 

Anonymkode: 2b55f...986

Skrevet
På 7.11.2019 den 14.37, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev om turene fordi hun skrev at hun har blitt utfryst fra feriene. Det stemmer altså ikke. Det har heller ikke vært konflikter slik dere tror, dere er helt på villspor. Det er lett for dere nettroll å skrive i det vide og det brede om hvilken forferdelig person jeg er, men faktum er at dere ikke kjenner til hele historien. Hun er heller aldri alene på julaften, hun er jo sammen med oss. Ikke tro på alt dere leser...

Anonymkode: b56c3...246

Du høres ut som en person som virkelig prøver å holde på fasaden. 

Vil du med hånda på hjertet si at TS sin stefar behandler TS på en god måte? Er hun 100% likestilt hos dere sammenlignet med sine søsken? Penger og økonomi betyr nada, dersom omsorgen ikke er der. 

Man skal aldri kimse av andres opplevelser. Kanskje du er så vant til at mannen din behandler TS dårlig at du har blitt "blind" for det. Alle innleggene dine oser av hersketeknikk mot TS. 

Ta noen runder med deg selv og tenk gjennom hva som er viktigst: datteren din eller hva andre folk tenker.. 

Anonymkode: 7733b...962

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...