Gå til innhold

Mønster ved Brazilian... (voks)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Trine-S

Lurte på om dere jenter der ute i cyberverdenen har noen erfaring med braziliansk... da med tanke på mønster/fasong nedentil...

Har dere selv noen gang bare bedt hudpleieren gjøre mønsteret på venusberget sexy, slik dem føler det bør være? Eventuelt har dere foreslått noe og da fått det slik dere vil?

Pleier hudpleierene å være dyktige til å få et mønster på venusberget helt rett? Jeg mener at det ser helt riktig ut - i forhold til at det gjenværende håret (mønsteret) ser helt likt ut på begge sider... riktig fjerning av hår på hver side...? Hvis dere forstår meg....

Bare spør fordi jeg er så fryktelig perfeksjonist og vil bli ganske oppgitt hvis jeg tar en brazilian og skulle oppleve at mønsteret på venusberget ikke blir feilfritt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar alltid alt håret, så jeg har ikke erfaring med hvordan det vil se ut om du ber dem la det være noe igjen.

Men dersom du ber om en stripe eller en trekant -tror jeg ikke de har noen problemer med å få det riktig. Det er nok værre om du vil ha et intrikat mønster, som noe sikksakk eller hjerte greier.

Dersom du på forhånd har barbert deg i det 'mønsteret' du vil ha, så vil jo jobben bli enklere. Da vil det vel være forskjell på lengdene på det som skal bort og det som står igjen -og den som vokser kan bare smøre voksen etter skillet...?

(Husk at det som skal bort bør være ca 5mm langt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...