Gå til innhold

Attraktiv handler om utseende?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, OnFire skrev:

Feil. Du skulle vært mann på Tinder eller ute på byen som middels kjekk mann. Null sjanse, ikke engang på de middels eller under middels pene damene. 

Hvis du skal ha noen sjanse som middels kjekk mann må du få formidlet at du er rik, har høy status som følge av jobb/inntekt og/eller er kjendis eller lignende. 

Tinder er en sperre fordi man ikke møter personen irl.

På byen så er det de mennene som tar kontakt på en bra måte som får respons,samme hvordan de ser ut.

Problemet deres er jo at dere ignorerer en stor andel damer men skal ha de samme damene så da blir det for mange som vil ha det samme slik at færre får.

Hvis du tar kontakt og er hyggelig så får du kontakt med jenter, men om du er lite hyggelig eller bare sitter der skjer jo ikke noe.

Husk at mange anser byen som et sted kun for sex så hvis en jente kan da velge mellom en kjekk og en stygg mann så velger hun han kjekke. Hvem vil ligge men han stygge da? Når det kommer til forhold tar vi alle typer menn men det er jo vanskelig når alle typer menn bare vil ha en liten elite av damer....

Anonymkode: 442b4...1f7

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseende betyr litt, men utstråling og energi betyr mye mer. Jeg kan lett falle for en person jeg ikke ville sett 2 ganger på utseendemessig hvis han utstråler selvtilit, interesse, engasjement og energi, og har sammenfallende interesser og verdier som meg. Jeg kan si at en knallkjekk mann som er typisk type som helst går på dyre restauranter, drar på dure ferier og er opptatt av dyre klær m.m. er overhodet ikke attraktiv i mine øyne. Mens en friluftsinteressert, middels kjekk og aktiv barnefar fort kan være utrolig attraktiv. Og sånn har jeg forstått at det ofte er for menn også. Det er en lite mindretall som foretrekker "dum og deilig", mens blide, hertevarme damer som tar vare på seg selv og de rundt blir sett på som virkelig attraktive. Generelt kan man si at heldivis er det like mange ulike preferanser der ute som det er mennesker.😉

Anonymkode: 8b894...85c

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, Bunuel skrev:

Å være attraktiv er at en kvinne har humor, liker Liverpool og stemmer rødt. Og har en bmi på under 30, som regel. Finnes unntak.

Er det nok? Jeg ble selv dumpet med en bmi på 23. Han synes jeg burde gå ned. Kanskje noen bare synes BMI under 20 er attraktiv?

TS

Anonymkode: c396a...984

Skrevet
18 timer siden, Bunuel skrev:

Å være attraktiv er at en kvinne har humor, liker Liverpool og stemmer rødt. Og har en bmi på under 30, som regel. Finnes unntak.

❤️

Anonymkode: 8dd17...baa

Skrevet

For meg, nei. En god personlighet, varme og intelligens er viktigere.

Anonymkode: 9441a...63d

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er en sperre fordi man ikke møter personen irl.

På byen så er det de mennene som tar kontakt på en bra måte som får respons,samme hvordan de ser ut.

Problemet deres er jo at dere ignorerer en stor andel damer men skal ha de samme damene så da blir det for mange som vil ha det samme slik at færre får.

Hvis du tar kontakt og er hyggelig så får du kontakt med jenter, men om du er lite hyggelig eller bare sitter der skjer jo ikke noe.

Husk at mange anser byen som et sted kun for sex så hvis en jente kan da velge mellom en kjekk og en stygg mann så velger hun han kjekke. Hvem vil ligge men han stygge da? Når det kommer til forhold tar vi alle typer menn men det er jo vanskelig når alle typer menn bare vil ha en liten elite av damer....

Uenig. Det er de kjekkeste og som samtidig virker litt ålreite som har en sjanse. Middels kjekk = nope. 

Mange bra menn tar gjerne en dame som er under deres egen "liga". Det er ikke slik at det bare er et lite mindretall som får oppmerksomhet. Det er så mange damer som får oppmerksomhet at det må være ganske ille å være en dame som ingen tar kontakt med. Da tilhører man kanskje de 10 % minst attraktive eller lignende. For oss menn er dette normalen. Man kan være en flott fyr og likevel ha null sjanse. 

Vi som ikke kan sies å være "elitemenn", men mer ordinære, kan naturligvis ha flaks på byen eller på Tinder, og jeg har hatt litt flaks selv, men går jeg ut på byen treffer jeg kanskje noen ålreite damer 1/10 ganger. Da mener jeg ikke sex, klining osv, men litt ålreit kontakt, at hun ikke er direkte avvisende, at hun ikke prøver å stikke av osv. 

Er i hovedsak damer i forhold, som kanskje til og med har kjæresten der, som er litt ok. Kanskje de slapper av mer, har ikke piggene ute. Og så er det kanskje lettere for dem å havne i et forhold siden de fremstår som blide og positive. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det nok? Jeg ble selv dumpet med en bmi på 23. Han synes jeg burde gå ned. Kanskje noen bare synes BMI under 20 er attraktiv?

TS

Det finnes meget overfladiske folk ja. Er det ok å assosiere seg med folk som bruker linjal eller bmi som et verktøy i søken etter kjærleik? Jeg sier nei.

• Liker 3
Skrevet
På 5.11.2019 den 20.17, Bunuel skrev:

Det finnes meget overfladiske folk ja. Er det ok å assosiere seg med folk som bruker linjal eller bmi som et verktøy i søken etter kjærleik? Jeg sier nei.

Enig med deg!

Jeg har ellers bestemt meg for å følge flertallet når det kommer til spørsmålet i tråden. Det vil si at attraktivitet handler for det meste om utseende. Det betyr ikke at attraktivitet er nok til et langvarig forhold, men det er en annen sak.

Hilsen TS

Skrevet
På 5.11.2019 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Når det kommer til forhold tar vi alle typer menn men det er jo vanskelig når alle typer menn bare vil ha en liten elite av damer....

De aller fleste kvinner er i forhold. Hele resonnementet ditt faller dermed sammen. 

• Liker 2
Skrevet

Single over en viss alder kan nok være litt kresne, både kvinner og menn. 

Anonymkode: f5525...646

Skrevet
På 5.11.2019 den 17.27, OnFire skrev:

Uenig. Det er de kjekkeste og som samtidig virker litt ålreite som har en sjanse. Middels kjekk = nope. 

Mange bra menn tar gjerne en dame som er under deres egen "liga". Det er ikke slik at det bare er et lite mindretall som får oppmerksomhet. Det er så mange damer som får oppmerksomhet at det må være ganske ille å være en dame som ingen tar kontakt med. Da tilhører man kanskje de 10 % minst attraktive eller lignende. For oss menn er dette normalen. Man kan være en flott fyr og likevel ha null sjanse. 

Vi som ikke kan sies å være "elitemenn", men mer ordinære, kan naturligvis ha flaks på byen eller på Tinder, og jeg har hatt litt flaks selv, men går jeg ut på byen treffer jeg kanskje noen ålreite damer 1/10 ganger. Da mener jeg ikke sex, klining osv, men litt ålreit kontakt, at hun ikke er direkte avvisende, at hun ikke prøver å stikke av osv. 

Er i hovedsak damer i forhold, som kanskje til og med har kjæresten der, som er litt ok. Kanskje de slapper av mer, har ikke piggene ute. Og så er det kanskje lettere for dem å havne i et forhold siden de fremstår som blide og positive. 

Mange kvinner tar også menn under sin liga fordi ellers har de ikke sjansen. Er lei drittslengingen om at kvinner går oppover og menn går nedover som om mennene har mer å gi og at vi skal føle oss underlegne. De fleste menn får lett dame og de senker kravene omslutter å tenke at damer er i liga ditt og datt og samtidig mener at menn søker nedover når dere alltid søker oppover? Bortsett fra sex såklart..det er ingen glede for en dame å kunne ha masse sex fordi dere sier jo til oss at det er galt at vi har det. Så vi er ikke heldige for hvem føler seg lykkelig av å være et tømmehull for menn?

10% ? Jeg tror vi snakker minst 40....uff. er ikke lett når dere setter de kravene dere har samtidig som dere legger skylda på oss da. 

• Liker 6
Skrevet

Cluet er å finne noen som syns du er attraktiv. Tenk deg at du er en pengeseddel. En amerikansk dollar er mer verdifull i Mexico enn i New York. Den samme seddelen kan derfor bli ansett som verdiløs eller interessant, alt etter hvem du spør.

Du må finne ditt Mexico.

Anonymkode: 71134...0f5

• Liker 4
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
On 11/5/2019 at 5:27 PM, OnFire said:

Vi som ikke kan sies å være "elitemenn", men mer ordinære kan naturligvis ha flaks på byen eller på Tinder, og jeg har hatt litt flaks selv, men går jeg ut på byen treffer jeg kanskje noen ålreite damer 1/10 ganger. Da mener jeg ikke sex, klining osv, men litt ålreit kontakt, at hun ikke er direkte avvisende, at hun ikke prøver å stikke av osv. 

Den harde sannhet er jo at man blir avvist mer når man er helt gjennomsnittlig. Det betyr likevel ikke at man ikke har en sjanse. Jeg er enig i at tinder er ubrukelig med mindre man er villig til å bruke masse penger for å kjøpe eksponering. På sosiale arenaer har man bedre sjanser. Med riktig tilnærming, tipper jeg at det er normalt at en gjennomsnittlig mann har en suksessrate mellom 10-30% dersom han spør en singel dame ut. Det avhenger jo da at man har selvtillit, og alt det der. Oddsene er kanskje ikke de beste, men om man står løpet ut og forsetter å ta initiativ treffer man damer som er interessert. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
På 6.11.2019 den 23.30, herzeleid skrev:

De aller fleste kvinner er i forhold. Hele resonnementet ditt faller dermed sammen. 

Hvis de aller fleste kvinner er i forhold, er vel sikkert også mange menn i forhold, eller?

• Liker 1
Skrevet

For meg handler attraktivitet mye om hvordan han får meg til å føle meg som, hvis det gir noen mening. Det går andre veien også, jeg går resolutt inn for at den andre skal få noe ut av å være i min sfære, hvis jeg er interessert. Da prater jeg ikke på fysisk plan, så lenge jeg føler at dette er en som kan ‘synce’ med meg ellers, ser meg i et godt lys og vi er nogenlunde two of a kind i teorien, så er det det som også er den seksuelle drivkraften i noe eventuelt videre. 
Så ja, svaret er vel egentlig nei, faktisk. 

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de aller fleste kvinner er i forhold, er vel sikkert også mange menn i forhold, eller?

Selvfølgelig. 

Gjest TheCatLady
Skrevet

For min del handler det ikke bare utseendet og om utseendet avgjør alt så synes jeg at man har litt feil prioriteringer, men jeg skal ikke være sammen med de som har slike holdninger så de må bare holde på. 

Slik jeg tenker så er det personlighet, utstråling osv som er det avgjørende. Selvfølgelig må jeg like det jeg ser, men en mann jeg synes ser ganske nøytral ut kan bli verdens kjekkeste etter å ha snakket med han og sett hvordan han er. Ikke siden ungdomsskolen har jeg sett på kjekkaser og drømt om dem. Nå liker jeg helt vanlige menn og få skjønner hva jeg ser i dem, men mer til meg da :)

Skrevet

Jeg takker alle som tok seg tid til å svare!!! Jeg forstår bedre nå.

Hilsen TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...