AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #21 Skrevet 3. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull Lag en tinderprofil med en uattraktiv mann og prøv deg på hvem som helst... Eller følg en uattraktiv mann mens han prøver å sjekke opp noen. Det er helt utenkelig Anonymkode: a01b9...ad4 Tinder er en ting fordi du møter ikke personen på ekte. Ja jeg kan godt følge en uattraktiv mann med personlighet og en smule selvtillit. De uattraktive som hater seg selv(og verden) og personligheten er fæl får SELVFØLGELIG ikke mange damer. Anonymkode: 442b4...1f7 5
Supernova17 Skrevet 3. november 2019 #22 Skrevet 3. november 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utstråling har mye å si i tillegg. Anonymkode: 5719e...8bb Det har jeg også tro på. Det må til og med være en viktig faktor. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #23 Skrevet 3. november 2019 Ja, attraktiv handler om utseende for menn. For kvinner handler attraktiv og utseende og personlighet. Anonymkode: efb4a...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #24 Skrevet 3. november 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: En pen kvinne med herlig personlighet blir absolutt vraket fremfor en ok kvinne med ekstremt sexy utseende. Anonymkode: db8d3...bbb Tull! Anonymkode: 3f524...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #25 Skrevet 3. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, attraktiv handler om utseende for menn. For kvinner handler attraktiv og utseende og personlighet. Anonymkode: efb4a...f5e Finner det en smule merkelig at du kan stemple meg som kvinne, når jeg har utovertiss, og er registrert som mann i alle norske systemer. Anonymkode: 3f524...dc8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #26 Skrevet 3. november 2019 For meg er det mennesker som får andre til å le og ikke dømmer, som er attraktive i mine øyne. De gjør at jeg vil henge rundt dem. Anonymkode: 90676...c37 3
Gjest Nimbus2000 Skrevet 3. november 2019 #27 Skrevet 3. november 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør du menn eller kvinner? Steve Buscemi er gift og har barn, for å si det slik. Else Kåss er kronisk singel. Anonymkode: 71134...0f5 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvorfor er hun singel? Hun er morsom, klok, snill, hjertevarm, interessant, sjarmerende, i tillegg til kjendis, antageligvis rik, stort nettverk. Jeg digger Else. Men jeg er dame. Anonymkode: 71134...0f5 Det handler nok om at du forveksler hvordan Else Kåss er på scenen og på TV med hvordan hun er i virkeligheten. Har ikke ett vondt ord å si om Else, men man kan jo ikke bedømme hvordan noen er å leve med etter hvordan de fremstår på TV. Endret 3. november 2019 av Nimbus2000
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #28 Skrevet 4. november 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er det mennesker som får andre til å le og ikke dømmer, som er attraktive i mine øyne. De gjør at jeg vil henge rundt dem. Anonymkode: 90676...c37 Spennende at noen tenker utseende, mens andre personlighet. Jeg har ikke kommet frem til noe svar, men kommer til å følge flertallet. TS Anonymkode: c396a...984
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #29 Skrevet 4. november 2019 Utseende har alt og si i dagens marked. Det er så mange måter få inne seg noen nå i 2019, at er du ikke veldig pen så merkes du ikke. Utseende er klart viktigst, så kommer personlighet. Du kan ha et nydelig ytre og en bedriten personlighet å få masse menn eller omvendt dra masse damer. Er du stygg og en nydelig personlighet, hjelper det deg ikke, når dem må ha plastpose over hode på deg med sex... for å sette det på spissen... sier jo seg selv Anonymkode: 0ef69...529 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #30 Skrevet 4. november 2019 På 3.11.2019 den 18.40, AnonymBruker skrev: Hvorfor er hun singel? Anonymkode: d3ff7...449 Hun er ikke pen,ikke morsom og er rar personlighet. Anonymkode: 7c20f...86f 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #31 Skrevet 4. november 2019 Blir egentlig dårlig over å lese hvor mye utseende har å si. Er vel helt gjennomsnittlig. Verken stygg eller pen. Ikke noe særlig interesse fra menn. Anonymkode: 51a59...7eb 6
OnFire Skrevet 4. november 2019 #32 Skrevet 4. november 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir egentlig dårlig over å lese hvor mye utseende har å si. Er vel helt gjennomsnittlig. Verken stygg eller pen. Ikke noe særlig interesse fra menn. Anonymkode: 51a59...7eb Men kvinner er også veldig opptatt av menns utseende. Man kan naturligvis være rik eller ha høy status isteden, men hvis du scorer dårlig på økonomi/status må du være ganske kjekk for å ha noen sjanse. Endret 4. november 2019 av OnFire
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #33 Skrevet 4. november 2019 Er mange attraktive faktorer. Utseende: Alt fra pent hår, pene negler, pene øyne, pen kropp, pent ansikt. Personlighet: Snill, klok, smart, ambisiøs, uhøytidelig, seriøs, trofast, sterk, gøyal, spennende, omsorgsfull etc. Egenskaper: Sporty, god til å lage mat, nevenyttig, praktisk, ryddig, flink å kommunisere/samarbeide. Status: Spennende jobb, godt sosialt netverk, gode venner, hyggelig familie, nyttig omgangskrets, gøyal omgangskrets. Og penger, goder og frihet..etc etc.. Anonymkode: c50bc...b91 2
Bunuel Skrevet 4. november 2019 #34 Skrevet 4. november 2019 Å være attraktiv er at en kvinne har humor, liker Liverpool og stemmer rødt. Og har en bmi på under 30, som regel. Finnes unntak.
Gent82 Skrevet 4. november 2019 #35 Skrevet 4. november 2019 På 3. november 2019 den 19.06, AnonymBruker skrev: Ja, hvorfor er hun singel? Hun er morsom, klok, snill, hjertevarm, interessant, sjarmerende, i tillegg til kjendis, antageligvis rik, stort nettverk. Jeg digger Else. Men jeg er dame. Anonymkode: 71134...0f5 Hallo. Hun er jo faktisk lesbisk.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #36 Skrevet 4. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker said: Blir egentlig dårlig over å lese hvor mye utseende har å si. Er vel helt gjennomsnittlig. Verken stygg eller pen. Ikke noe særlig interesse fra menn. Anonymkode: 51a59...7eb Er enda verre for menn da, jeg har null interesse fra kvinner, null likes på tinder. Har utdanning og bra jobb etc. så er kun utseendet det går på. Man må bare akseptere det. Anonymkode: a01b9...ad4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2019 #37 Skrevet 4. november 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er enda verre for menn da, jeg har null interesse fra kvinner, null likes på tinder. Har utdanning og bra jobb etc. så er kun utseendet det går på. Man må bare akseptere det. Anonymkode: a01b9...ad4 Skjønner! Er ikke fair. Utseende er ikke så mye å gjøre med da, men man ser da folk i par i alle varianter så det må da vær håp vel? Anonymkode: 51a59...7eb 2
Gjest Nimbus2000 Skrevet 4. november 2019 #38 Skrevet 4. november 2019 (endret) På 4.11.2019 den 22.17, AnonymBruker skrev: Skjønner! Er ikke fair. Utseende er ikke så mye å gjøre med da, men man ser da folk i par i alle varianter så det må da vær håp vel? Anonymkode: 51a59...7eb Selvsagt er det håp for deg. Du sier jo du ser helt gjennomsnittlig ut. Ville knapt vært folk i forhold om ikke kvinner/menn som deg skulle ha gode sjanser for å finne en kjæreste. Endret 11. november 2019 av Nimbus2000
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #39 Skrevet 5. november 2019 4 timer siden, OnFire skrev: Men kvinner er også veldig opptatt av menns utseende. Man kan naturligvis være rik eller ha høy status isteden, men hvis du scorer dårlig på økonomi/status må du være ganske kjekk for å ha noen sjanse. Tull. Vi bryr oss om personligheten. Menn bryr seg om utseende og som normal kvinne blir man ikke sjekket særlig opp for alle mennene er opptatt av å løpe etter de top 20-30% peneste damene... Anonymkode: 442b4...1f7 4
OnFire Skrevet 5. november 2019 #40 Skrevet 5. november 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. Vi bryr oss om personligheten. Menn bryr seg om utseende og som normal kvinne blir man ikke sjekket særlig opp for alle mennene er opptatt av å løpe etter de top 20-30% peneste damene... Anonymkode: 442b4...1f7 Feil. Du skulle vært mann på Tinder eller ute på byen som middels kjekk mann. Null sjanse, ikke engang på de middels eller under middels pene damene. Hvis du skal ha noen sjanse som middels kjekk mann må du få formidlet at du er rik, har høy status som følge av jobb/inntekt og/eller er kjendis eller lignende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå