AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #1 Skrevet 3. november 2019 Jeg har lest mange tråder her og ser ofte at ordet attraktiv er rettet mot utseende. Er personlighet irrelevant med dette ordet? Hvordan er en attraktiv person? Vakker eller snill? Anonymkode: c396a...984 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #2 Skrevet 3. november 2019 Spør du menn eller kvinner? Steve Buscemi er gift og har barn, for å si det slik. Else Kåss er kronisk singel. Anonymkode: 71134...0f5 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #3 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spør du menn eller kvinner? Steve Buscemi er gift og har barn, for å si det slik. Else Kåss er kronisk singel. Anonymkode: 71134...0f5 Jeg er selv kvinne. Svaret ditt betyr at utseende er den riktige betydningen? TS Anonymkode: c396a...984
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Attraktivitet er vel en pakkedeal. Fysisk attraksjon handler om utseende, og det er ofte det mange mener når de bruker ordet «attraktiv». Anonymkode: 94fac...124 11
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør du menn eller kvinner? Steve Buscemi er gift og har barn, for å si det slik. Else Kåss er kronisk singel. Anonymkode: 71134...0f5 Går det også på hvilken type kropp man har? Om man er slank? TS Anonymkode: c396a...984 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 Går ikke bare på utseende. Må være en "pakke" for min del. Anonymkode: 8dd17...baa 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Tja på tinder som er den største møteplassen for single er det kun utseendet det går i. Så er vel først og fremst utseende ja Anonymkode: a01b9...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 Utseende er en del av det, men langt ifra alt. Ei kjempepen dame er ikke attraktiv om hun har en stygg personlighet. Dum og deilig er overhodet ikke attraktivt. Anonymkode: 3af1e...5fb 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Takk for de gode svarene. Jeg lurer på om overvektige kan være attraktive? Eller er det helst normalvektige? TS Anonymkode: c396a...984
youcancallmejune Skrevet 3. november 2019 #10 Skrevet 3. november 2019 Utseendet er en viktig del av det, men vi har jo ulike meninger om hva som er pent, heldigvis. Det er annet som også kan spille inn, som en herlig personlighet. Ting som status, penger, popularitet og kjendisstatus kan gjøre en person svært attraktiv i andres øyne. Det kommer an på hva man beundrer, tiltrekkes av og ønsker seg, så en overvektig person kan selvfølgelig også være attraktiv for de som liker det. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør du menn eller kvinner? Steve Buscemi er gift og har barn, for å si det slik. Else Kåss er kronisk singel. Anonymkode: 71134...0f5 Hvorfor er hun singel? Anonymkode: d3ff7...449 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 6 minutter siden, youcancallmejune skrev: Utseendet er en viktig del av det, men vi har jo ulike meninger om hva som er pent, heldigvis. Det er annet som også kan spille inn, som en herlig personlighet. Ting som status, penger, popularitet og kjendisstatus kan gjøre en person svært attraktiv i andres øyne. Det kommer an på hva man beundrer, tiltrekkes av og ønsker seg, så en overvektig person kan selvfølgelig også være attraktiv for de som liker det. En pen kvinne med herlig personlighet blir absolutt vraket fremfor en ok kvinne med ekstremt sexy utseende. Anonymkode: db8d3...bbb 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Utseende er en del av det, men langt ifra alt. Ei kjempepen dame er ikke attraktiv om hun har en stygg personlighet. Dum og deilig er overhodet ikke attraktivt. Anonymkode: 3af1e...5fb Saken er at hvis man faktisk er pen, så skal andre kvinner legge automatikk i at man bare er dum og deilig. Det går ikke an å være alt liksom Anonymkode: eed01...6a9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #14 Skrevet 3. november 2019 26 minutter siden, youcancallmejune skrev: Utseendet er en viktig del av det, men vi har jo ulike meninger om hva som er pent, heldigvis. Det er annet som også kan spille inn, som en herlig personlighet. Ting som status, penger, popularitet og kjendisstatus kan gjøre en person svært attraktiv i andres øyne. Det kommer an på hva man beundrer, tiltrekkes av og ønsker seg, så en overvektig person kan selvfølgelig også være attraktiv for de som liker det. Dette er interessant!! At faktisk faktorer som penger og status kan ha noe å si. TS Anonymkode: c396a...984
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #15 Skrevet 3. november 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er hun singel? Anonymkode: d3ff7...449 Ja, hvorfor er hun singel? Hun er morsom, klok, snill, hjertevarm, interessant, sjarmerende, i tillegg til kjendis, antageligvis rik, stort nettverk. Jeg digger Else. Men jeg er dame. Anonymkode: 71134...0f5 12
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 Utstråling har mye å si i tillegg. Anonymkode: 5719e...8bb 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #17 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selv kvinne. Svaret ditt betyr at utseende er den riktige betydningen? TS Anonymkode: c396a...984 Attraktiv for menn: utseende Attraktiv for kvinner: personlighet. En stygg mann kan få et forhold med hvem som helst så lenge han har en ok personlighet og viser en smule selvtillit. En stygg kvinne er nødt til å forbli alene eller kjøpe seg "kjærlighet". Anonymkode: 442b4...1f7 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #18 Skrevet 3. november 2019 Just now, AnonymBruker said: En stygg mann kan få et forhold med hvem som helst så lenge han har en ok personlighet og viser en smule selvtillit. Tull Lag en tinderprofil med en uattraktiv mann og prøv deg på hvem som helst... Eller følg en uattraktiv mann mens han prøver å sjekke opp noen. Det er helt utenkelig Anonymkode: a01b9...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #19 Skrevet 3. november 2019 Det hjelper å ha et flott utseende for å gi førsteinntrykk av at man er attraktiv. Men man skal ikke være lenge sammen før utseende er glemt og det er personlighet, verdier og utvikling som gjør er menneske vakkert. Jeg henger meg aldri opp i førsteinntrykket uansett, da jeg vet at jeg ofte tar feil. Anonymkode: 90767...496 5
OnFire Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 Å være attraktiv vil jo si at folk vil ha deg, og da er utseendet en av flere avgjørende faktorer. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå