Gå til innhold

Jobbsko Argh!


Morea

Anbefalte innlegg

Jeg er håpløs til å kjøpe "fornuftige" sko.

Sist innkjøpte er:

- høyhælte med gullfarge og rund tå. Kjempefine, men er såkalte "vinsko" (dvs best å gå i etter ha konsumert minst fire glass vin, helst mer).

- et par clogs fra Marni. Jævlig kule, men ikke særlig praktiske på jobb. Dessuten resulterte dette innkjøpet i en slunken skokonto. Det var en underdrivelse. Gikk nok ut over matbudsjettet også...

Jeg kan ikke ha sneakers på jobb, og kjerringsko vil jeg absolutt ikke ha! Jobber et sted hvor en må kle seg litt OK.

Hva kan jeg finne på da? Har en forkjærlighet for enten sko med hæler eller sneakers til hverdags. Går masse på jobb.

Kan ballerinasko være noe eller er det ut? Noen andre gode forslag for en skodust?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Jeg tusler rundt på jobb i et par gamle sandaler... Men trenger absolutt noe annet... Så jeg følger med her jeg.

Hva slags klær bruker du på jobb? Jeg bruker en del dressbukser, og da passer ikke ballerinasko helt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bruker også endel dressbukser. Men også mye skjørt. Både klassiske og litt mer spesielle. Litt etter om det er mye eksterne møter og sånt.

Det er ikke alle ballerinasko som ser bra ut til dressbukser, det er jeg helt enig med deg i. Samtidig er jeg livredd for å ha for streite sko.

Og så hadde det vært fint om de ikke ble bare jobbsko, men at de kunne brukes ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg vil også ha bra sko som går an å gå i uten at det er sneakers eller kjerring.

Bronx har endel bra støvletter, både i brunt og svart, og det burde jo gå an både til dressbukser og skjørt. Men hvor gode de er å gå i, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Ecco har jo faktisk fått litt tøffere sko enn de hadde tidligere. På www.ecco.com er det faktisk noen jeg kunne tenkt meg.

Jeg vil helst ha sandaler på jobb, blir fort varmt med tette sko og støvletter om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katulla (www.katulla.com) morsomme sko, dersom jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg kan kjøpe ganske flate sko. Noe som jo ikke er helt enkelt. Men er veldig ballerinasko-aktige da.

Dessuten er det jo bra å støtte norsk design!

Vet det er en butikk på St.Hanshaugen som har dem, men vet ikke om noen andre steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Katulla (www.katulla.com) morsomme sko, dersom jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg kan kjøpe ganske flate sko. Noe som jo ikke er helt enkelt. Men er veldig ballerinasko-aktige da.

Dessuten er det jo bra å støtte norsk design!  

Vet det er en butikk på St.Hanshaugen som har dem, men vet ikke om noen andre steder..

Wow, de var kule :) Vet du cirka-priser?

Ca to sekunder etter at jeg postet innlegget fant jeg svaret selv; Priser er fra kr 945,- til 1099,-,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men det finnes jo mange pene og høyhælte sko man kan gå i - som er overlevelige

Det var meg over ja... Maskinen hang seg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gangs skyld tok jeg en sjefsavgjørelse over meg selv i går. Vanligvis er jeg nødt til å innom alle butikker i Oslo som fører sko for å være sikker på at jeg ikke har gått glipp av noe.

Men fant noen fine på Don Donna, sorte med litt hæl, og kjøpte de! Fornøyd nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...