Gå til innhold

Hva er tidenes beste band?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes ingen fasit på dette, det kan ikke diskuteres. Det har mye med ting man har opplevd i forhold til låtene som spilles, hvilke følelser som fremkalles. For mitt vedkommende er det Kent som gjelder. 

Anonymkode: ec90e...442

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine favorittband gjennom tidene er Deep Purple, Beatles, Queen, The Cranberries og Abba🎶

Anonymkode: 935ae...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 6b34f...22f

Det er jo ikke akkurat det samme da. Den tråden der spesifiserer band fra 70- og 80-tallet. Denne tråden handler om band fra alle tiår. :) 

Anonymkode: 96b8b...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende snakker for seg selv, er du uenig i det, greit det. Jeg syns det er/var et av de beste bandene, at du er uenig i det endrer ikke meningen min. Derfor er det meningsløst å diskutere dette. 

Anonymkode: c5293...8cf

Jeg er ikke uenig i at Zeppelin både var og er et av verdens beste band. Musikkmessig.

Men folk som i sin hyllest til bandet skal påstå at de som er med der er blant verdens beste utøvere på sitt instrument, er nok en stor feil.

Anonymkode: 6a16d...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Metallica har jo holdt seg godt.

Anonymkode: 856da...509

De er vel definisjonen på et band som ikke har holdt seg godt. Innen den sjangeren er Iron Maiden eksempel på det motsatte. Begge band slo gjennom på første halvdel av 80-tallet og mulig Metallica var marginalt bedre på 80-tallet, men mens de ikke har gitt ut noe som helst bra de siste 20 årene har Iron Maiden gitt ut fem supre album også i denne perioden.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...