Gå til innhold

Hva er tidenes beste band?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener du er tidenes beste band? Syns det er så mange gode band, spesielt fra 70-tallet at det er vanskelig å velge ett band, men slik jeg ser det i dag, syns jeg Led Zeppelin er et fantastisk band! 

Anonymkode: c5293...8cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må nok være Vazelina Bilopphøggers. Etter min smak iallfall. 😁

Anonymkode: 1e851...9bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica har jo holdt seg godt. Nå kommer alle til å svare "de riktige" 70-talls banda, da. Gjesp.

Anonymkode: 856da...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må nok være Vazelina Bilopphøggers. Etter min smak iallfall. 😁

Anonymkode: 1e851...9bb

Hehe, folk har forskjellig smak 👍

Anonymkode: c5293...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Metallica har jo holdt seg godt. Nå kommer alle til å svare "de riktige" 70-talls banda, da. Gjesp.

Anonymkode: 856da...509

Det finnes ikke noe «riktig» band, men det er ikke til å stikke under en stol at det er mye bra bra musikk fra 70/80-tallet. Jeg for min del har aldri likt metallica, liker heller ikke Pink Floyd, bandet som i følge mange er det beste. 

Anonymkode: c5293...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å velge bare ett band. Liker godt Queen, The e-street band og creedence 

Anonymkode: 3b3b1...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BangersBeans&Mash

Nytte ikke helt å velge, men jeg er nok aller mest en Queen fan. 

Syns ellers Guns N’ Roses er veldig bra. Hørte tidligere en del på Iron Maiden og. Er mange jeg liker. Kaizers, Highasakite, Wombats, Big Bang.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Queen

Anonymkode: 7152b...69b

Ja, Freddie Mercury var fantastisk, resten av bandet og, men den stemmen og den karismaen Mercury hadde, var virkelig noe utenom det vanlige.

Anonymkode: c5293...8cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen er min store favoritt, ellers digger jeg også Led Zeppelin, Jimi Hendrix (ikke et band da, men...), The Ramones. Og Nirvana. Iiiih! Klarer ikke velge bare en 😬 Er så mange BRA 😩 Suger at jeg ikke dra på konserten til noen av dem jeg nevnte da. Mange er jo døde eller så er de litt for gamle. Queen uten Freddie går bare ikke, Led Zeppelin spiller vel ikke lenger, etter trommeslageren døde? 🤔 Mulig jeg tar feil. Jimi Hendrix er død. Alle Ramones er døde. Kurt Cobain - død. 😢
 

Anonymkode: 96b8b...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Freddie Mercury var fantastisk, resten av bandet og, men den stemmen og den karismaen Mercury hadde, var virkelig noe utenom det vanlige.

Anonymkode: c5293...8cf

Enig. Queen spiller jo enda, men altså... No offense til Adam men... Ingen kan erstatte Freddie.

Anonymkode: 96b8b...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Led Zeppelin uten tvil. Det var tre unike og geniale musikere som klarte å kombinere mange stiler, som folkrock, hard rock, og med elementer av både klassisk og jazz. De er i en klasse helt for seg selv, og ofte favoritters største favoritter. Trommeslageren var verdens beste, og mye av grooven i bandet. En må skjønne trommer for å forstå hva han presterte. Vokalisten er kåret til verdens beste flere ganger. Jimmy Lage, Robert Plant, John Paul Jones og Bonzo. Ingen over, og ingen ved siden av. 

Anonymkode: aa933...1af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med å velge bare ett band. Liker godt Queen, The e-street band og creedence 

Anonymkode: 3b3b1...d1f

Creedence har mange gode, klassiske låter 👍

2 minutter siden, BangersBeans&Mash skrev:

Nytte ikke helt å velge, men jeg er nok aller mest en Queen fan. 

Syns ellers Guns N’ Roses er veldig bra. Hørte tidligere en del på Iron Maiden og. Er mange jeg liker. Kaizers, Highasakite, Wombats, Big Bang.. 

Må innrømme at jeg aldri har gitt iron maiden og metallica noen ordentlig sjanse. Har mine fordommer og har blitt skuffet de få gangene jeg har hørt på de. Syns band som Led, The Who, etc stiller seg i en helt annen klasse. Av nyere band liker jeg Muse og Train (av alle ting) 😅

Anonymkode: c5293...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Queen er min store favoritt, ellers digger jeg også Led Zeppelin, Jimi Hendrix (ikke et band da, men...), The Ramones. Og Nirvana. Iiiih! Klarer ikke velge bare en 😬 Er så mange BRA 😩 Suger at jeg ikke dra på konserten til noen av dem jeg nevnte da. Mange er jo døde eller så er de litt for gamle. Queen uten Freddie går bare ikke, Led Zeppelin spiller vel ikke lenger, etter trommeslageren døde? 🤔 Mulig jeg tar feil. Jimi Hendrix er død. Alle Ramones er døde. Kurt Cobain - død. 😢
 

Anonymkode: 96b8b...8bd

Led Zeppelin ble oppløst etter at John Bonham døde ja. Det ville aldri blitt det samme uten samspillet de fire hadde sammen. 

Anonymkode: aa933...1af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Led Zeppelin uten tvil. Det var tre unike og geniale musikere som klarte å kombinere mange stiler, som folkrock, hard rock, og med elementer av både klassisk og jazz. De er i en klasse helt for seg selv, og ofte favoritters største favoritter. Trommeslageren var verdens beste, og mye av grooven i bandet. En må skjønne trommer for å forstå hva han presterte. Vokalisten er kåret til verdens beste flere ganger. Jimmy Lage, Robert Plant, John Paul Jones og Bonzo. Ingen over, og ingen ved siden av. 

Anonymkode: aa933...1af

Led Zeppelin gir meg frysninger 😍 Robert Plant var så KJEKK da han var yngre og flott stemme. Og Jimmy er virkelig en gud på gitaren. ❤️

Anonymkode: 96b8b...8bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Queen spiller jo enda, men altså... No offense til Adam men... Ingen kan erstatte Freddie.

Anonymkode: 96b8b...8bd

Adam Lambert kan ikke måle seg med Freddie, ingen kan det. Ble skuffet etter å ha sett noen klipp med Lambert. Foretrekker Bryan May foran Lambert. 

 

Anonymkode: c5293...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...