Gå til innhold

Trives altfor godt som singel

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke vil ha en mann, hadde det ikke vært fint å ligge på sofaen på en søndag og bli holdt rundt og kost med? Snakket om alt og ingenting. Er ikke slike ting et savn? 

Anonymkode: b79a8...4af

Nei, er ikke noe kosemenneske og synes sånn "henge oppå hverandre-opplegg" fort blir bare svett og varmt. Hadde en flørt i tenårene som gjerne ville ha det sånn, og jeg holdt på å bli gal for jeg kunne jo ikke bevege meg normalt som jeg hadde behov for. Min forrige partner og jeg var veldig like der, på late søndager lå vi i hver vår ende av sofaen med hver vår bok, akkurat passe mengde nærhet. Men det er fint å ligge alene på sofaen med bok også.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 3.11.2019 den 0.28, AnonymBruker skrev:

Fordi menn er kjipe skapninger som er overfladiske, har kjedelige interesser, kun opptatt av utseende på dama + sex, foretrekker kompisene sine fremfor dama bortsett fra sexen og vaskingen hennes, er gjerrige og estetisk lite tiltrekkende. De mister ofte håret tidlig og det er ekstremt turnoff. Jeg har ikke hatt og vil aldri ha kjæreste. Føler bare forakt for menn.

Anonymkode: 70c04...a1c

Dra alle menn under samme kam du. Bra! Har vært med dama mi i 10 år og er opptatt av at vi som samboere har det bra sammen. Sexen er av og på, men aldri noe mas. Velger henne framfor kompisene, men selvfølgelig... av og til må man sette av tid til venner. Det sier seg selv! På en annen side, jeg jobber ekstra slik at kona kan ha 80% stilling da hun trives med å ha fri en dag ekstra i uka. 
Føler ikke jeg er en kjip og overfladisk skapning og er ganske sikker på at mange andre menn behandler sine på samme måte. 

Anonymkode: 607d8...b02

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...