Sunstone Skrevet 2. november 2019 #1 Skrevet 2. november 2019 Jeg har kommet til et punkt hvor jeg har funnet ut at jeg elsker singel tilværelsen. Jeg ønsker meg ikke kjæreste, og vil heller aldri bo med noen. Jeg tenker at jeg kanskje vil ha noen om noen år, men jeg ønsker ikke bo med den personen. Mulig jeg er sær, men har det så mye bedre i eget selskap. Det er ikke sånn at jeg ligger rundt heller, har vært med to stk på ett år. Men savner litt å bare kunne ha sex. Har vært på date med to menn, men problemet er at jeg friendzoner dem med en gang eller mister interessen. Gidder ikke holde kontakten, og de frister meg rett og slett ikke. Virker som jeg må leve i sølibat i lang lang tid. Det plager meg ikke forsåvidt. Vet ikke helt hva jeg ville frem til her. Men er det fler som har det likt? Som har funnet ut at de faktisk trives bedre alene? 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #2 Skrevet 2. november 2019 Fordi menn er kjipe skapninger som er overfladiske, har kjedelige interesser, kun opptatt av utseende på dama + sex, foretrekker kompisene sine fremfor dama bortsett fra sexen og vaskingen hennes, er gjerrige og estetisk lite tiltrekkende. De mister ofte håret tidlig og det er ekstremt turnoff. Jeg har ikke hatt og vil aldri ha kjæreste. Føler bare forakt for menn. Anonymkode: 70c04...a1c 14
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #3 Skrevet 2. november 2019 Nah, det finnes så mange sexleketøy som tilfredsstiller meg mer enn noen mann eller kvinne. Så med mindre det kommer en dag der jeg får genuine følelser for noen, så har jeg ikke behov for noen i mitt hjem iallfall. Anonymkode: 1187d...56d 3
Glimre Skrevet 2. november 2019 #4 Skrevet 2. november 2019 Ja, jeg også trives best som singel, men det hadde vært hyggelig med en liten forelskelse/flørt. Jeg vil også bo alene. Synes dating er vanskeligere nå når jeg er i 30-årene enn da jeg var i 20-årene. Tror jeg har blitt for sær etter mange år som singel. 🙈 Men møter jeg "den rette" kan det jo godt hende jeg ombestemmer meg Jeg bare tror ikke at det skjer lenger. 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #5 Skrevet 2. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi menn er kjipe skapninger som er overfladiske, har kjedelige interesser, kun opptatt av utseende på dama + sex, foretrekker kompisene sine fremfor dama bortsett fra sexen og vaskingen hennes, er gjerrige og estetisk lite tiltrekkende. De mister ofte håret tidlig og det er ekstremt turnoff. Jeg har ikke hatt og vil aldri ha kjæreste. Føler bare forakt for menn. Anonymkode: 70c04...a1c Er alle sånn tenker du? Men du har nok noe poeng, men enig i at mange virker overfladiske. Men så nevner du at mange mister håret... Er det ikke overfladisk å henge seg opp i det også? Anonymkode: ced73...407 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #6 Skrevet 2. november 2019 Ja definitivt, kommer nok aldri til å bo med noen igjen. Har en fast sexpartner på 3 året også, vi møtes når vi har tid, ca 1 gang i mnd. Passer meg utmerket. Hvis det skjer at jeg noen gang får/ønsker meg kjæreste igjen så blir det særbo. Anonymkode: 34534...d9f 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #7 Skrevet 2. november 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi menn er kjipe skapninger som er overfladiske, har kjedelige interesser, kun opptatt av utseende på dama + sex, foretrekker kompisene sine fremfor dama bortsett fra sexen og vaskingen hennes, er gjerrige og estetisk lite tiltrekkende. De mister ofte håret tidlig og det er ekstremt turnoff. Jeg har ikke hatt og vil aldri ha kjæreste. Føler bare forakt for menn. Anonymkode: 70c04...a1c Enig, men omvendt her. Damer er dramaskaper, kontrollerende, barnslige og opptatt av overfladiske ting. Det begynner bra, så skal de ta kontrollen over alt de kan. Fortelle deg hvem som er vennene dine, hva du skal gå med og hvordan det skal se ut i huset. I tillegg kommer sannsynligvis maset om barn. Så må en forholde seg til grusomme svigers og svogers. Man har det sååå mye bedre som singel. Anonymkode: 939f4...c7b 8
Gjest ana0603 Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 (endret) Du burde kanskje sjekke hormonene dine? 🙄 Endret 3. november 2019 av ana0603
Sunstone Skrevet 3. november 2019 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2019 32 minutter siden, Glimre skrev: Ja, jeg også trives best som singel, men det hadde vært hyggelig med en liten forelskelse/flørt. Jeg vil også bo alene. Synes dating er vanskeligere nå når jeg er i 30-årene enn da jeg var i 20-årene. Tror jeg har blitt for sær etter mange år som singel. 🙈 Men møter jeg "den rette" kan det jo godt hende jeg ombestemmer meg Jeg bare tror ikke at det skjer lenger. Ja dette var jeg ganske enig i. Jeg savner litt den flørten og forelskelsen jeg hadde når jeg var yngre. Forrige forhold var egentlig aldri noe ordentlig forelskelse. Og det var det forholdet som gjorde at jeg fikk avsmak på forhold, og i det hele tatt være med noen. 😂 3
Sunstone Skrevet 3. november 2019 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, ana0603 skrev: Du burde kanskje sjekke hormonene dine? 🙄 Å hva mener du?:) 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11 Skrevet 3. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig, men omvendt her. Damer er dramaskaper, kontrollerende, barnslige og opptatt av overfladiske ting. Det begynner bra, så skal de ta kontrollen over alt de kan. Fortelle deg hvem som er vennene dine, hva du skal gå med og hvordan det skal se ut i huset. I tillegg kommer sannsynligvis maset om barn. Så må en forholde seg til grusomme svigers og svogers. Man har det sååå mye bedre som singel. Anonymkode: 939f4...c7b Hehe, akkurat sånn som det var med eksen min. Han er mann og er er dame 😄 Anonymkode: 7e739...2de 4
Gjest ana0603 Skrevet 3. november 2019 #12 Skrevet 3. november 2019 (endret) 1 time siden, Sunstone skrev: Å hva mener du?:) oksytosin, prolaktin, det er vel en rekke hormoner som får både menn og kvinner til å være keen på å få en partner, familie, barn? - om du mangler disse kan det kanskje forklare din situasjon Endret 3. november 2019 av ana0603
liljene Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 Hvis man trives best alene, så skaper jo ikke det problemer for andre. Jeg ser på det som greit. 4
Sunstone Skrevet 3. november 2019 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, ana0603 skrev: oksytosin, prolaktin, det er vel en rekke hormoner som får både menn og kvinner til å være keen på å få en partner, familie, barn? - om du mangler disse kan det kanskje forklare din situasjon Man kan ikke bare mangle de. Prolaktin er hormonet som stimulerer melkeproduksjon. Og oksytocin produseres også av seg selv. Ved berøring i alle former. Jeg har ingen mangel på de nei 😛 5
Glimre Skrevet 3. november 2019 #15 Skrevet 3. november 2019 1 hour ago, Sunstone said: Ja dette var jeg ganske enig i. Jeg savner litt den flørten og forelskelsen jeg hadde når jeg var yngre. Forrige forhold var egentlig aldri noe ordentlig forelskelse. Og det var det forholdet som gjorde at jeg fikk avsmak på forhold, og i det hele tatt være med noen. 😂 Ja, litt sommerfugler i magen hadde vært koselig 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 2 timer siden, Sunstone skrev: Jeg har kommet til et punkt hvor jeg har funnet ut at jeg elsker singel tilværelsen. Jeg ønsker meg ikke kjæreste, og vil heller aldri bo med noen. Jeg tenker at jeg kanskje vil ha noen om noen år, men jeg ønsker ikke bo med den personen. Mulig jeg er sær, men har det så mye bedre i eget selskap. Det er ikke sånn at jeg ligger rundt heller, har vært med to stk på ett år. Men savner litt å bare kunne ha sex. Har vært på date med to menn, men problemet er at jeg friendzoner dem med en gang eller mister interessen. Gidder ikke holde kontakten, og de frister meg rett og slett ikke. Virker som jeg må leve i sølibat i lang lang tid. Det plager meg ikke forsåvidt. Vet ikke helt hva jeg ville frem til her. Men er det fler som har det likt? Som har funnet ut at de faktisk trives bedre alene? Har hatt det som deg lenge. Og har elska det! Så kom det ein interessant mann inn i bildet. Men blir så sjukt stressa av det. Tilbake til å henge seg opp i om ein får melding av han, kor ofte, er han berre ute etter sex etc Så lurer på dette her.. livet som singel, noko eg veit er herleg, vs. livet der ein blandar inn mannfolk.. Det blir stress, uro, drama, tankevirksomhet.. Er det verdt det? Når ein veit at ein har det fint aleine? Det er jo ingenting som er betre enn når ein er gjensidig forelska.. Men det er jo berre midlertidig? Helsing ei som har gått på smellar tidlegare og har brent seg litt 😀 Anonymkode: 7e739...2de 9
TinyBean Skrevet 3. november 2019 #17 Skrevet 3. november 2019 Syns det er veldig greit å bestemme selv hvordan jeg vil bruke min tid, så nyter singellivet ganske godt. Har aldri hatt dårlige erfaringer med menn heller, heldigvis. Bare liker å være for meg selv. Kan være det endrer seg i fremtiden men akkurat nå nyter jeg å være egoistisk 😁 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #18 Skrevet 3. november 2019 Jeg elsker å være i forhold, og holder på å forelske meg i han som jeg har vært sammen med i noen mnd. Folk trives med ulike ting. Bare fint at folk som synes forhold er stressende og ikke verdt det, eller bare vil være aleine, er single. Er ikke noe egoistisk i det. Anonymkode: b48ec...264 2
herzeleid Skrevet 3. november 2019 #19 Skrevet 3. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi menn er kjipe skapninger som er overfladiske, har kjedelige interesser, kun opptatt av utseende på dama + sex, foretrekker kompisene sine fremfor dama bortsett fra sexen og vaskingen hennes, er gjerrige og estetisk lite tiltrekkende. De mister ofte håret tidlig og det er ekstremt turnoff. Jeg har ikke hatt og vil aldri ha kjæreste. Føler bare forakt for menn. Anonymkode: 70c04...a1c Det hørtes ut som en veldig trist og vond tilværelse. Forhåpentligvis treffer du noen som kan myke opp og helbrede alt det vonde 4
Skogkatten Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 Jeg har alltid hatt det sånn, hele livet. Har vært ekstremt kresen med hvem jeg slipper inn i livet mitt, og konsekvensen er at jeg bare har vært i to langvarige forhold i løpet av nesten 40 år. Jeg er fast bestemt på at om jeg skal inn i et forhold igjen så skal jeg møte ham på gammeldags måte, altså ikke gjennom noen datingside, fordi moderne dating hvor ting fungerer nesten som på et jobbintervju overhode ikke fungerer for meg, hvilket betyr at det er svært liten sannsynlighet for at jeg kommer til å treffe noen sånn som livet mitt ser ut nå. Og jeg elsker tilværelsen som den er nå, elsker at jeg kan sitte en hel dag i sofaen med en bok uten at noen snakker til meg, elsker at jeg kan stappe kjøkkenet fullt av te som jeg egentlig ikke har plass til, elsker at jeg kan spise brødskiver til middag uten at noen blir sur, elsker at jeg kan reise på kort varsel fordi jeg ikke må gi beskjed til noen, elsker at jeg bare kan be venner hjem uten å avklare det med en annen først. Ja, jeg kan egentlig fortsette i evigheter. Jeg er ekstremt selvstendig og egenrådig, så det er ikke mye jeg ikke er istand til å gjøre alene. Og jeg er introvert, så å være alene hjemme i fred og ro er ekstremt deilig. 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå