Gå til innhold

Hvilke interiør Instagramkontoer følger dere?


Gjest Iowa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
8 timer siden, Admdir skrev:

dianaousdal er en veldig unik og flott Instagramkonto🤩

Fulgte henne tidligere. Men jeg mistet interessen da det ble for mye  deling av privatliv. Skrollet gjennom nå og ser det er massevis av bilder av barn. Nei takk! 

Forøvrig er det ikke få kontoer jeg har avfulgt pga altfor mye reklame og spons. Da mister de særpreg og blir uinteressante. Tror av den grunn at det er vanskelig å leve av interiørdeling på SoMe. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte interiørkontoer, desverre har de «store» blitt mere reklame og sponskontoer. Noen av de jeg ofte er innom og som gir meg inspirasjon, er de mindre kontoene uten fullt av sponsete innlegg og med et interiør de fleste har råd til. Kan nevne noen : funkliving,  ranstaks, interior_by_rebecca. Styrer helt unna de som bruker ungene sine for å tjene penger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hesther skrev:

Mange flotte interiørkontoer, desverre har de «store» blitt mere reklame og sponskontoer. Noen av de jeg ofte er innom og som gir meg inspirasjon, er de mindre kontoene uten fullt av sponsete innlegg og med et interiør de fleste har råd til. Kan nevne noen : funkliving,  ranstaks, interior_by_rebecca. Styrer helt unna de som bruker ungene sine for å tjene penger!

Spons og reklame ødelegger alt. Det samme skjedde med en moteblogg/instagramkonto jeg likte så godt. Og unger er HELT uinteressant! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en slik tråd 👍🏻

@cathrine_interior og @anjawillelmsen er mine favoritter!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

casachicks 😍 ho er bare ei fantastisk dame! Lever med ME og veldig åpen om det, men utrolig flink på interiør 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter

the_girl_with_the_green_sofa - fargerik og fin! (engelsk)

perolofjarner - antikviteter, fine detaljer

abackenslantliv - på en gård i nordsverige

urbanjungelblog - boho, grønne blomster.

Følger nesten bare interiørkonto, foruten vener. :P 

 

Jeg avfølger også de som viser opp barn og de som får for mye spons, klær og sminke. To sistnevnte interesserer meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper

Ingen!😂😉

Er så utrolig mye spons og reklame, og jeg også styrer unna de som deler om barna sine. Nei skal jeg ha inspirasjon så googler jeg eller søker opp på forskjellige #tags

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes villa von krogh er veldig dyktig med interiør og inspirerer.  Liker mindre flashing av de tre barna

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.11.2019 den 8.26, Hesther skrev:

Mange flotte interiørkontoer, desverre har de «store» blitt mere reklame og sponskontoer. Noen av de jeg ofte er innom og som gir meg inspirasjon, er de mindre kontoene uten fullt av sponsete innlegg og med et interiør de fleste har råd til. Kan nevne noen : funkliving,  ranstaks, interior_by_rebecca. Styrer helt unna de som bruker ungene sine for å tjene penger!

Enig, er på leit etter gode interiørkontoer med interiør for «vanlige» folk 🙂 fint med store, flotte designerhus, men er blir mer interesssant i lengden med «vanlige» hus med flotte interiørløsninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygger for tiden nytt hus, så er på jakt etter interiørinspirasjon (for folk flest😎).Supre tips i tråden her, da har både villa frednes, casa_chicks , og k_opheim fått en ny følger i meg😊 har i tillegg lagt til villa.bjerkebo, hammerstad_vestre og realhousewife_ofraufoss👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@levlandlig 
Liker den fordi det er en motvekt til alle andre som er helt like! Er møkk lei de samme fargene på vegger, like sofaer, bord, lamper og stæsj hos de aller fleste. Og fordi jeg er glad i det nostalgiske, og 

@theramblingredhead (amerikansk). Kommer til å slutte å følge den, da hun har et helt ekstremt forbruk av ræl man overhodet ikke trenger.

@steinsrudgaard. Kjenner hun som har den kontoen, og synes hun er en av de beste i Norge på interiør, oppussing og stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...