Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Håper ingen tror at jeg har hatt herpes genitalis nå, siden jeg svarer så iherdig i den Zovirax-tråden....Svarer bare fordi jeg nettopp har hatt forelesning om det, og fordi jeg leste en bra oversiktsartikkel om viruset på lørdag :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva syntes du om oppfinnergreiene da? Litt tamt foreløpig, men jeg tror det kan bli bra. :) Jeg har dusjet hele Filiokus i dag, det var neimen ingen lett oppgave. Spørs om ikke Hokus og Pokus må til pers i morgen. *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare så trøtt og sliten, og venta på at sambo skulle komme hjem fra jobb og butikk. Men nå har vi spist middag, sambo har fått sett opptak av Oppfinneren fra i går (syns forresten det var et kjempebra program!), og jeg er godt i gang med en deilig kopp kaffe.

Stakkars sambo, han var så trøtt i går da han kom hjem. Øynene stod nesten en halvmeter ut fra hodet, etter vi hadde sagt god natt, så talte jeg til 30 og vips! Der sov han :kose:

Klarte å overbevise han om at jeg måtte få meg en ny hettegenser før han sovna da. Eller som det trøtte trynet hans klarte å kalle det: Cottage cheese-genser (Altså, i hans hode sa han college-genser)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dusjet hele Filiokus i dag, det var neimen ingen lett oppgave. Spørs om ikke Hokus og Pokus må til pers i morgen. *puh*

Oi, det er nok masse pels som skal vaskes!

Litt mindre areal for meg å komme over når jeg dusjer krapylene her hjemme :ler:

Utrolig herlige navn forresten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk meg en hvit cottage cheese-genser fra Cubus, og ei ny bukse fra Vero moda! :hoppe:

Er vel mest begeistra for buksa tror jeg, både fordi jeg fant ei som var 36 i lengden, og fordi jeg har gått ned en størrelse i livvidden! :-D

Nå skal vi flaxe skrap!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiha!! Nå har vi bestilt flybilletter til København i slutten av mars :-D

Egentlig skulle jeg reise alene sammen med en medstudent for å presentere prosjektet vårt i en konkurranse. Men så viste det seg at kun en student fra hvert fakultet fikk være med i konkurransen, og snill som jeg var (:ler:) lot jeg kompisen min presentere ;)

Førstepremien er en tur til Las Vegas da, så jeg angrer sikkert på at jeg ikke ville presentere selv når han kommer med den billetten i lomma :tunge1:

Nei, men så poenget mitt, jeg får dekket turen av skolen. Så sambo slang seg likegodt på turen, det blir jo på en måte en tur for to til prisen av en :smile:

Reiser torsdag og hjem igjen på søndag, så det blir langweekend !! Gleder meeeeg! Jeg skal jo selvfølgelig være med litt på kongressen da, må ta litt bilder og støtte kompisen min, men trenger jo ikke være nerd helé dageeeen :ler:

Reiser hjem i morgen, vi har faktisk fri både torsdag og fredag denne uka, og det passet jo fint for kommende svigermor har 50års dag på torsdag. Så blir begrenset med Sniglå på KG denne helga...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en frue med navnet snåla som har laget en tråd om knipeøvelser på seksualitet. Jeg leste litt fort og var sikker på det stod Sniglå, men syntes det var litt rart at musa di skulle blitt så slamsete for du har da ingen unger du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hånniiii ain håååååom!!

Føler meg helt full av KG-abstinenser her, har vært uten internettilgang siden tirsdags ettermiddag *angst*

Men nå er vi vel hjemme igjen. Var jo hos "svigers" og feira 50 årsdagen til mor til sambo. Koselig det, men deilig å komme hjem i egen leilighet, egen seng og egen mat og egen dusj, og ja, alt :ler:

Hadde gruet meg litt til en presentasjon jeg skulle ha i dag, men det gikk heldigvis bra. Klokken åtte i dag tidlig fikk jeg utlevert modeller, anamnese og diverse røntgenbilder, så skulle jeg ut i fra dette stille diagnose og lage en behandlingsplan som skulle presenteres for gruppa mi etterpå. Hadde to timer på meg, så tenkte det var grei tid, men du og du, det ble jammen travelt!

Men fikk nå kommet meg igjennom alt, og instruktøren var enig med meg, sa hun syntes jeg var flink :-D

Var jo så masse jeg skule skrive, men som vanlig så får jeg akutt tilfelle av hukommelsestap i det jeg trykker på "skriv svar" :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en frue med navnet snåla som har laget en tråd om knipeøvelser på seksualitet. Jeg leste litt fort og var sikker på det stod Sniglå, men syntes det var litt rart at musa di skulle blitt så slamsete for du har da ingen unger du  :ler:

:overrasket:

øøøøøh!!!

*skal aldri ha unger* :ler:

På lørdagen hos svigers så ramla det plutselig inn en pappa og to småtroll på 3 og 5 år (eller småfolk som jeg kalte de med en viss forakt i stemmen, sambo holdt på å knekke seg av latter). Og jeg som tidligere har snakka om rasling i eggstokkene....?

Da de to små kom hylende og skrikende inn i stua, løp etter to vettskremte katter, hoppa på ryggen til sambo, spiste kjeks til det tøyt ut ørene og snotten rant i en fin bekk ned over leppa, da sluttet raslingen gitt! Mon tro om de kanskje frøys ? Eggstokkene altså :ler:

Men nå skal jeg på barneklinikken igjen i morra, da tiner sikkert stokkene igjen, kjenner jeg meg selv rett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...