Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1761 Del Skrevet 25. februar 2006 Huff, føler meg plutselig litt tragisk...Sitter her og drikker vin, trykker på vis nye innlegg hele tiden og synger for full hals til radioen ... ← Du har det jo ikke mer moro enn du har det med deg selv... liksom :klø: Nye innlegg er jo nye ting i livet ditt akkurat i kveld... Bare kos deg og syng og drikk vin, du Synes jeg ser deg... Minner meg om et par ganger jeg satt hjemme og drakk vin før jeg dro til byen og møtte venner, isteden for å dra på vorspiel som var langt unna og sånn. Ble full og hadde discotek på stua for meg selv :grine2: Danser litt sammen med Sniglå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 25. februar 2006 #1762 Del Skrevet 25. februar 2006 Ikke sett den videoen jeg, nei, men jeg HAR sett de reklamene, og jeg blir helt - både av heéle kroppeén og av de grimasene de gjør når de står og gnir valkene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1763 Del Skrevet 25. februar 2006 Og så vil jeg ha denne knotten her... Jeg kommer sikkert til å bli en sånn "kattedame" når jeg blir gammel. Dame med masse katter som aldri går ut av huset og bare forguder kattene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1764 Del Skrevet 25. februar 2006 Bare kos deg og syng og drikk vin, du Synes jeg ser deg... Minner meg om et par ganger jeg satt hjemme og drakk vin før jeg dro til byen og møtte venner, isteden for å dra på vorspiel som var langt unna og sånn. Ble full og hadde discotek på stua for meg selv ← :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1765 Del Skrevet 25. februar 2006 de grimasene de gjør når de står og gnir valkene sine... ← :grine2: Sniglå: jeg har sett den videoen, det var en link her for en tid siden. Jeg synes den var oppskrytt. Morsom video ja -men tråden på KG skrøt sånn av at hun gjorde narr av bimboene -men hun spiller jo like mye på sex i videoen sin hun også. Vinninga opp i spinninga osv. Men den er morsom ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1766 Del Skrevet 25. februar 2006 Lager de grimaser når de ikke behandler heleee kroppeeen? Det har jeg ikke lagt merke til, skal skjerpe sansene neste gang den kommer på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1767 Del Skrevet 25. februar 2006 Og så vil jeg ha denne knotten her... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1768 Del Skrevet 25. februar 2006 Ikke den svarte der, men den andre! Syns du den var stygg? Sånn er det med orientalere, enten elsker du de eller så kan du ikke fordra de. Samboer faller desverre i den siste "kattegorien" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1769 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg liker sånne pusekatter med maaaaaaassssse pels på!! Sånne sure perserkatter som ser ut som de har kræsja med ansiktet først... Men jeg er allergisk Hadde det ikke vært for det, skulle jeg hatt en lysebrun langhåret perser med gullsmykke rundt halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1770 Del Skrevet 25. februar 2006 Og så vil jeg ha denne knotten her... ← Sånn vil jeg også haaaa!!! Hvordan kunne jeg havne med en allergisk fyr? Hund er bra, men katt er best (det går greit å si det så lenge hunden sover). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1771 Del Skrevet 25. februar 2006 "kattegorien" ← Ba dum chh! Den lille hvite var søt da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1772 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Hadde det ikke vært for en steilende samboer som syns at orientalerene ser helt aliens ut hadde Theo mest sannsynligvis vært en orientaler, kanskje en langhåret en Persere har jeg aldri hatt sansen for. Chinchilla-perser til nøds, for de er ikke sååå flattrykte. Tror kanskje trenden med så flate neser som mulig er i ferd med å snu (bokstavelig talt ). På det verste hørte jeg om persere som hadde innovernese, slik at de måtte mates for hånd, fordi de klarte ikke spise selv fra matskåla!! Endret 25. februar 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1773 Del Skrevet 25. februar 2006 Ba dum chh! ← :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1774 Del Skrevet 25. februar 2006 :bukke: ← Burde bli standup komiker du. Jeg hadde ihvertfall kommet for å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1775 Del Skrevet 25. februar 2006 Eeeh, tror heller jeg hadde fått tomater og andre diverse grønnsaker i fleisen da. Ninakanin er en bedre kandidat til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1776 Del Skrevet 25. februar 2006 Se her, Sniglå, her kan du shoppe 24/7: http://shoppingmall.no/shop/ Husk å skru opp lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1777 Del Skrevet 25. februar 2006 Hadde da passet meg helt fint å mate pusekatten min for hånd... Mulig jeg trenger en baby, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1778 Del Skrevet 25. februar 2006 Se her, Sniglå, her kan du shoppe 24/7: http://shoppingmall.no/shop/ Husk å skru opp lyden! ← Ooouh!! Hadde jeg bare hatt penger å shoppe for Vil ha en ny bukse snart, Replay hadde mange fine så det ut til, OG 36 i lengde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #1779 Del Skrevet 25. februar 2006 Hadde da passet meg helt fint å mate pusekatten min for hånd... Mulig jeg trenger en baby, ja... ← Ååå! Her er det en frøken Babysyk ja Blir ikke så mye katt igjen hvis den må mates spør du meg... Bra du ikke er på barneklinikken sammen med meg, kjenner det rasler litt i eggstokkene jeg også når disse småfolkene tasser frem og tilbake der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 #1780 Del Skrevet 25. februar 2006 Har lyst på denne veska jeg da: http://shoppingmall.no/shop/index.php?main...products_id=481 Men jeg har nettopp kjøpt akkurat likedan i stor reisebag... Så det blir kanskje litt dumt? Eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg