Væren Skrevet 13. januar 2006 #1361 Del Skrevet 13. januar 2006 Gratulerer med jubileet, Sniglå! Forresten tror jeg ikke du trenger hjernetabletter! Kose dere masse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. januar 2006 #1362 Del Skrevet 14. januar 2006 Saeria: Jepp, det var hun. Hun var jo kjempekoselig, det var ikke det. Så bare for meg at jeg skulle få noen tabletter som var bra for hjernen... Væren: Spank you! I går så vi ny episode av Frustrerte fruer (eller Frekke fruer som sambo sier), Utrolig bra serie spør du meg. Ler så jeg griner av og til Og på kvelden til middag så vi en ny LOST, og jeg sier bare: SYYYYKT!! Nå tar den seg virkelig opp den serien der. Synes jeg da. Skal ikke røpe noe, men har så lyst!! *holde for munnen* Ellers så koste vi oss bare hele kvelden med god kaffi fra vidundermaskinen :smile: I dag begynte vi dagen med en forholdsvis ny episode av Saturday night live, huff, det er så mye teit der at jeg bare MÅ le. Hehe, som den ene sketsjen, viste en liten gutt som spiste masse pølser, så spør kompise hvorfor han spiser mye pølser. Jo, fordi I love them so much, sier gutten. Why don't you marry a hot dog then, sier kompisen. Maybe I will, svarer han. Så er vi plutselig mange år frem i tid, og han kommer inn døra med stresskoffert og sier, Honeeeeyy I'm hooommme!! Så ligger det en pølse i brød på sofaen! Så kommer det ei jente inn i stua og spør om et eller annet, husker ikke hva det var, for jeg lo sånn Hun var hvertfall utkledd i pølse-i-brød-kostyme, for hun var halvt pølse og halvt menneske!! Det blir bare så teit at jeg skriker av latter!! :grine2: Men uansett, etter det tok vi storrengjøring av leiligheten, støvsugde, vasket alle gulv, vasket alt tøy, skiftet på senga, vasket hele kjøkkenet og badet, pluss tørket støv. *stolt* Nå har vi handlet inn litt mat til helga og neste uke, og litt sånn småting. Og jeg har vært på graven til farmor og farfar, graven er like ved der jeg bor. Burde egentlig bli flinkere til å besøke graven....*skamme seg* Men nå fikk jeg lagt på noen fine gule tulipaner, håper bare de ikke drukner med en gang... Nå må jeg snike litt mer på Ris&Ros, se om det er enda mer action i leiren her, ganske hett på KG for tiden spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #1363 Del Skrevet 14. januar 2006 Frekke fruer Jeg synes også den serien en knall, men brukte litt tid til å venne meg til den faktisk.Nå er den fast tidrøyte hver tirsdag Håper dere får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. januar 2006 #1364 Del Skrevet 14. januar 2006 Hjernetabletter er jo en heeelt vanlig ting å få når man har gitt blod. Hvor mange ganger har du vært til tapping? Siden du fikk premie mener jeg. Jeg har bare tappet to ganger til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. januar 2006 #1365 Del Skrevet 14. januar 2006 Hehe, ja det var det jeg lurte på Dette var 4. gangen. Har gitt noen ganger i Stavanger før jeg flytta hit, men da fikk vi bare sånne "teite ting" hver gang, som f.eks håndklær, lommebok og sånne billig-greier, eller 40kr kontant. Bedre sånn som her synes jeg, at de samler opp noen ganger, så får en heller en skikkelig ting. Ikke det, det er ikke derfor jeg gir blod, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 14. januar 2006 #1366 Del Skrevet 14. januar 2006 Oj, jeg skal se den nyeste LOST episoden ikveld. Og etter det du sa gleder jeg meg bare enda mer!! Spennende Håper du får ei flott hælg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. januar 2006 #1367 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er ikke derfor jeg gir blod heller da. Ble bare litt nysgjerrig. Jeg er i grunnen vel fornøyd med den brusen jeg kan ta før jeg går hjem, og småkakene/kjeksen de har stående. Alltid godt med sukker i barten. (Samboers uttrykk) Jeg gir vel i grunnen blod fordi jeg kan. Har ikke sprøyte- eller nåleskrekk, så da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. januar 2006 #1368 Del Skrevet 14. januar 2006 De er heldige som kan gje blod. Berre tanken på det gjer at det knyt se i heile meg.. Blir kvalm og slapp.. Men det er supert at dei som kan gje gjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. januar 2006 #1369 Del Skrevet 14. januar 2006 Ja. til Saeria og Sniglå. Jeg får ikke lov å gi blod, så det er godt at de som kan gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. januar 2006 #1370 Del Skrevet 15. januar 2006 Gratulerer med jubileet som var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. januar 2006 #1371 Del Skrevet 15. januar 2006 Tusen takk Ephemera :smile: Arkana og Linn3c: Ja, jeg fant tidlig ut at hvis jeg kan gi blod, så hvorfor ikke? Hva skal jeg med det, liksom Merker ikke noe særlig til det heller, annet enn at jeg blir litt småsvimmel når jeg reiser meg og må bøye hodet litt ned fordi jeg ikke ser så mye. Men det er bare et par dager stort sett, så er det fint igjen Jepp, jeg er også storfornøyd med brusen, Saeria, følte meg helt teit denne gangen, for jeg glemte å ta med meg noe drikke, så hun halta ut for å hente til meg...Kunne henta selv da, men hun gikk før jeg fikk sagt noe... Fikk du sett LOST @nea? Jeg har aldri synes den serien har tapet seg, slik som så mange mener. Synes den alltid har vært like spennende Nå står det en deig på baderomsgulvet og hever, skal nemlig lage rundstykker. *stolt* Tidligere i dag var vi å trena, måtte teste pulsklokka mi igjen, men nå vet jeg ikke, jeg. Må bestille time til legen tror jeg, for det er noe muffins på gang. Laget en tråd her, så slipper jeg å fortelle en gang til. Det var ikke noe hyggelig hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #1372 Del Skrevet 15. januar 2006 Tror jeg ville tatt meg en tur til legen jeg også. Det der hørtes ikke bra ut. Håper alt er i orden med deg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 15. januar 2006 #1373 Del Skrevet 15. januar 2006 Fikk sett LOST ja! Synes serien bare blir mer og mer spennende jeg. Skjønner meg ikke på de som klager... Joda, enkelte ganger kan det ta litt tid før man får vite hvordan ting henger sammen, men jeg synes det er helt greit jeg. Gleder meg allerede til neste episode blir lagt ut!! Rart det der med pulsen din forresten. Jeg har aldri opplevd noe lignende... Kanskje greit å sjekke det ut hos legen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #1374 Del Skrevet 15. januar 2006 Du har verdens fineste katter! :D (men ikke si det til min, hun blir forbanna) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. januar 2006 #1375 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg skal holde tett Skal heller ikke videreformidle kommentaren din, de blir bare så høye på pæra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. januar 2006 #1376 Del Skrevet 15. januar 2006 Si fra hvis du får noe fornuftig svar fra legen din, da. Jeg har nemlig også bestandig hatt alt for høy puls ved trening... Ja, jeg har vært i god form en gang jeg også... Uten og være spesielt andpusten eller sliten. Har egentlig aldri tenkt over det på noen måte jeg, da... Bortsett fra at det var pinlig og være den i klassen med desidert høyest maxpuls... Kanskje jeg skulle begynne og måle igjen... se om det er likedan nå... Er i alle fall i mye dårligere form nå enn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 15. januar 2006 #1377 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei og hopp Sniglå! Takk for hyggelig hilsen fra deg! Tenkte dette diktet passet her hos deg... Huskelapp for en lilla katt krølltapp huskelapp se der går en lilla katt inn i minne ut av sinnet ser du katteøyner skinne? store poter små, små bein løper hjem litt redd for regn lilla pels med regnvann på katten fnyser fryser og krøller seg sammen i sofakroken drømmer om melk og sol ut på trammen maler i søvne en myk huskelapp: - fang ti til tolv mus - fri til naboens nye katt! Ha en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. januar 2006 #1378 Del Skrevet 15. januar 2006 o: O: o: O: Spor frå meg og Pusi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. januar 2006 #1379 Del Skrevet 16. januar 2006 Hm! Mandagene er visst bare halv dag! Luxus! Og etter påske får vi fri onsdags ettermiddag også (men da må jeg nok tenke på å begynne eksamenslesingen) Så da vi fri totalt to dager i uka, det er jo jammen ikke verst! Fikk bestilt time til legen, skal dit neste fredag. Spennende å høra hva han sier, men jeg har egentlig kommet frem til selv at det nok ikke er noe å stresse med. Men nå får jeg hvertfall muligheten til å utelukke at det er noe dritt. Så slipper jeg å tenke på det mer. Forhåpentligvis. Rundstykkene mine ble perfekte, bare så det er sagt Men det er mye sambo sin skyld. Han fikk bare èn oppgave, og det var å stå med fingeren oppi melka og smøret og si når tid den var på 37 grader Han stod der med fingeren i kjelen, jeg så han konsentrerte seg om oppgaven. NÅ!!! Sa han, og kom med kjelen. (Jeg er så kald på hendene, jeg trodde den var kjempevarm... Men de hevet og hevet noe enormt, så nå er sambo min offisielle temperaturmåler) Vet ikke om jeg har sagt det før, men sambo har noen helt sinnsyke utsagn av og til, han sier noe merkelig, og han forstår ikke hvor morsomt det er før etter han har sagt det, og når han ser at jeg har gått ned i knestående fordi jeg ler slik Noe av det han har sagt har jeg skrevet ned, og jeg hadde helt glemt de, men så fant jeg noen "sitater" i går kveld da. Raringen. Et var: Du får tri øverraskelser på ein gang: Eg e et kinderegg, så ligge eg inni der, og så inni der igjen :-D Hææ?!? Say what? Og en gang fortalte han om noen som han ikke var helt enig med, husker ikke hva eller hvem det var, men situasjonen var hvertfall slik som når du bare vil himle med øynene, hvis dere skjønner. Han sa hvertfall: Eg va så oppgitt, at eg måtte rista på håve inni meg. :grine2: Skjønnassen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. januar 2006 #1380 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei hei! Fint å se at det er flere som gir blod. Der jeg gir har jeg fått mummidalen-krus. Kan også få glass, sekk, håndklær osv. Hva fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg