Sniglå Skrevet 9. januar 2006 #1321 Del Skrevet 9. januar 2006 Sambo klarte så vidt å forflytte liket fra senga til sofaen i fem-tiden i går. Ble jammen meg en kjedelig søndag på meg, hehe, men han er jo litt skjønn også da. Vanligvis er det jo jeg som går på en smell, tror dette er andre gangen jeg har sett han bli så dårlig Men meeeen, han kom seg betraktelig når han fikk en tallerken med Sniglås hjemmelagede kjøttkaker. De er kjempegode, sånn i tilfelle noen vil komme på middagsbesøk en gang Ellers er jeg Shjæææmpetrøtt (som de sier her i Bærgen), Theo begynner å bli mannemann nå, så nå vil han ha dame. Og det vil han av en eller annen grunn ha midt på natta, så han går rundt å tasser på parketten og snakker til oss. I natt fant han ut at speilet på soverommet, det var visst døra ut til friheten, så han kladdet og herjet på det, sikkert bare millimeter fra det falt ned... Så vi måtte lukke soveromsdøra, og åpne og kjefte hver gang han begynte å skrape. Han sa noe som Heeere's Johnny!!!! mens skrapte og skrapte på døra. Neida, så ille var det ikke, men å ligge våken i mange timer er kjipt. Så i dag skal det soves middag. Og kattene skal avvennes med soverommet. Foreløpig hvertfall. Åjo! Det har jeg jo helt glemt å fortelle! Jeg har en kiste som jeg fikk for maahange år siden, en kollega av pappa som snekret den selv, den er kjempefin, men ubehandlet. Så på fredag så beisa jeg den, så nå er den så fin atte. Det gjorde seg synes jeg. Kunne godt ha hatt litt mindre rødfarge, men pytt pytt, mye bedre enn før er den iallfall! Her er før: Og her er etter: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. januar 2006 #1322 Del Skrevet 9. januar 2006 Så på fredag så beisa jeg den, så nå er den så fin atte. ← Her ble det jammen mange så'er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 9. januar 2006 #1323 Del Skrevet 9. januar 2006 Du du du duuuu du duuuu! Nyyyydelig kista ble! I dag var jeg og kjøpte tanntråd og slikt på apoteket og da tenkte jeg på deg Måtte humre litt, fordi det er så morsomt at noen "bare" på nettet kan gjøre sånnt inntrykk Sitter å leser hos forskjellige oppdrettere, fordi jeg vurderer å få en til birma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. januar 2006 #1324 Del Skrevet 9. januar 2006 Ja, det er merkelig det der. Har det på akkurat samme måten om mange her på KG. Tror det er et sikkert tegn på at jeg er litt KG-avhengig.. Birmaer er gårgøs!!! Sambo klarte å love på lørdag (i fylla riktig nok) at når vi flytter og får hus og hage, så kan vi få katt nummer tre. Han så vel at det ikke var noe mer stress med tre i forhold til to der vi var på fest. Men jeg fikk få katt nr tre på to betingelser da. Den måtte være en Norsk skogkatt, og den måtte ikke være rød. Åkæi!!! Når jeg sa det i går, sånn litt forsiktig: duuu? husker du hva du sa i går?!? Så knep han øynene igjen, sånn med et lurt smil om munnen og sa: neeeei...? Så åpnet han det ene øyet og kikket bort på meg, så måtte vi bare le Han hadde visst håpet på at jeg hadde glemt det, men neida! Haha! Gleder meg allerede!! Jeg er håpløs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 9. januar 2006 #1325 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei Sniglå! Jeg er inne å "snikleser" litt jeg... Og ser på de fantastiske bildene av kattene dine! For noen flotte katter du har! Hvilken rase er det? Håper du får en fin uke! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #1326 Del Skrevet 9. januar 2006 Birmaer er gårgøs!!! Haha, det ordet der satt jeg lenge og studerte for å klare å tyde. Trodde det var innviklet dialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. januar 2006 #1327 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei Nostalgia!! Så gøy at du legger igjen hilsen, jeg ser at vi stort sett snikleser de samme dagbøkene Kattene mine ja, den ene, altså Tommy, er en Bengal mens Theo er en Ocicat. To raser som egentlig ligner på hverandre, fordi begge rasene har prikker, mens de egentlig er veldig forskjellige. Hvertfall for folk som kjenner rasene Godguttene mine er de hvertfall Foreldrene mine har to ocicater, jeg har lagt ut bilder av de i albumet Jeg kan jo ta en liten presentasjon ! Her er da altså mine to, Tommy (til høyre) og Theo: Og her er mine foreldres katter, Oliver (til venstre) og Josefine: Min Theo skal om ikke så lenge pares med Josefine, så hvis alt går etter planen så blir det små prikkebabyer til sommeren! Og til slutt et bilde av det kommende kjæresteparet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 9. januar 2006 #1328 Del Skrevet 9. januar 2006 PS! Her er en side med utrolig fine kattebilder av hverdagskatter i alle slags situasjoner. Hvis du er interessert! Mange artige kommentarer fra fotografen får du med på kjøpet også! A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. januar 2006 #1329 Del Skrevet 9. januar 2006 Skriver gårgøs fordi jeg ikke er helt 100% sikker på hvordan det skrives på engelsk... Gorgeous?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 9. januar 2006 #1330 Del Skrevet 9. januar 2006 Awwwwww... utrolig flotte bilder!! Virkelig nydelige katter!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. januar 2006 #1331 Del Skrevet 9. januar 2006 PS! Her er en side med utrolig fine kattebilder av hverdagskatter i alle slags situasjoner. Hvis du er interessert! Mange artige kommentarer fra fotografen får du med på kjøpet også! A. ← Oi! Der var det mange stilige bilder! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 9. januar 2006 #1332 Del Skrevet 9. januar 2006 Gorgeous stemmer ja!... Men, "gårgøs" var vel så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. januar 2006 #1333 Del Skrevet 9. januar 2006 Ihihiiii!! Nommen lommen dommen!!! Noe så nusseliiiiiii!!! http://www.sobi.org/photos/Cat/Istanbul/Market/DSC_0778.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. januar 2006 #1334 Del Skrevet 9. januar 2006 Skriver gårgøs fordi jeg ikke er helt 100% sikker på hvordan det skrives på engelsk... Gorgeous?? :klø: ← Jeg trodde dette var et uttrykk fra Rogaland og måtte spørre sambo hva det betydde og han bare så rart på meg og ristet på hodet så jeg tenkte det måtte være et spesielt Sandnes-uttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 9. januar 2006 #1335 Del Skrevet 9. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 10. januar 2006 #1336 Del Skrevet 10. januar 2006 Ihihiiii!! Nommen lommen dommen!!! Noe så nusseliiiiiii!!! http://www.sobi.org/photos/Cat/Istanbul/Market/DSC_0778.jpg ← Kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #1337 Del Skrevet 10. januar 2006 De er så fine de kattene Men, er det egentlig vanlig med prikker på katter?? Jeg trodde det var mer vanlig med tegninger jeg :klø: Nydelige er det vaffal Ha en fortsatt fiiiiiin dag Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. januar 2006 #1338 Del Skrevet 10. januar 2006 Alwa-Malwa: Jo, du har heeelt korrekt Prikker er ikke så vanlig, det er vel kanskje makrellmønsteret som er mest sett hos huskatter. Det er derfor mine er så spesielle! Kort dag i dag også! Luksuuuus!! :-D Hadde en liten test på skolen som vi gikk igjennom etterpå, den må beståes før vi kan begynne på barneklinikken. Hadde bare tre feil av...tja..20?! Så det går nok bra. Og så fikk vi vite at alle hadde bestått eksamen!!! Da var heldigvis ikke alle de timene med lesing forgjeves, phu! Lurer på hva jeg vil ha til middag i dag...Betasuppe eller pasta og fløtesaus? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #1339 Del Skrevet 10. januar 2006 Chili con carne er et godt middagstips. Gratulerer med bestått, og så tror jeg at jeg har glemt å gratulere deg med jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. januar 2006 #1340 Del Skrevet 10. januar 2006 Gratulerer med bestått eksamen! Så flink Sniglå vår er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg