Ephemera Skrevet 14. november 2005 #1081 Del Skrevet 14. november 2005 *legger igjen spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. november 2005 #1082 Del Skrevet 14. november 2005 Hallaien Ephemera! Så urolig dritt å sitte å vente på det møtet, kunne fint ha skippet det... Og det var jo litt vann i Bergen i dag, oh mai gådd!! Trodde jeg skulle slippe unna det verste, siden vi bor ganske høyt oppe, men da jeg gikk til bussen måtte jeg vasse gjennom en diiiger elv som fosset nedover bakken! Og når jeg skulle gå ombord på bussen måtte jeg hoppe over den samme elva! Er jo litt morsomt også da, synes jeg... (utenom det raset, selvfølgelig) Nå er kaffien inntatt, leggene barbert, og treningstøy tatt på. Spinning igjen i dag, og så skal jeg sloss litt med mageapparatet hvis gangsperren roer seg litt når jeg blir varm. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. november 2005 #1083 Del Skrevet 14. november 2005 Flink du er Sniglå. Var store elver av vann som rant nedover hos meg også. Bor jo høyt selv. Så siden jeg har så mye vanntette sko/støvler og ikke minst regntøy, så ble jeg litt fuktig. Men bare på labbene og nederst på buksa. Hadde jo paraply. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #1084 Del Skrevet 15. november 2005 Har du svømt noe i gatene du da? Her er det snø for alle penga Jeg stod ned en hel bakke med støvletter i dag, og greide å tryne nederst. Festlig vær vi har i norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 15. november 2005 #1085 Del Skrevet 15. november 2005 Tror du jeg blir grønn om jeg tar ny farge allerede i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. november 2005 #1086 Del Skrevet 15. november 2005 Du er så sinnsykt flink til den der treningen din!!! You go girl!!! Gleder meg til over nyttår når jeg kan kjøpe treningskort jeg også... Du får sikkert en MMS eller to i kveld, hehe, når jeg har hentet babyen min I dag blir jeg også Bengal-eieeeeeeeeeer!!! Du, I miss youuuuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. november 2005 #1087 Del Skrevet 15. november 2005 Ja, heldigvis ikke så mye vann i dag som i går, og i tillegg begynte det å snø! Så nå er sambo ute og skifter til vinterdekk, greit å være på den sikre siden, siden vi skal kjøre hjem til helga. Skal ikke så mye til før jeg sitter anspent og er supernervøs i bilen, det er ikke få ganger jeg trykker høyrefoten ned på gulvet i håp om at det kan dukke opp en bremsepedal på passasjersiden Ikke det, altså, sambo er flink til å kjøre, jeg er bare så fæl til å se for meg det verste.... Men eeeniway, gikk greit på skolen i dag, har hatt samme pasient på begge øktene. Skjønner ikke at han orker, men det er bare supert for min del Og som vanlig så var det så mye jeg tenkte jeg skulle skrive her, men glemmer det så for jeg setter meg ned foran PC'en.. Merkelig nok så har jeg lyst på is. Og så er jeg så paranoid at jeg føler det er meg en gjest snakker om i den utlevering av seg selv-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. november 2005 #1088 Del Skrevet 15. november 2005 Tror du jeg blir grønn om jeg tar ny farge allerede i morgen? ← Huffda snuppi Der kan jeg ikke hjelpe deg, jeg har null peiling på sånne hårfargingsgreier, men jeg ser jo at du har fått masse tips i den tråden din Du er tøff som tør slik, jeg tør nesten ikke farge håret hos frisøren engang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. november 2005 #1089 Del Skrevet 15. november 2005 I dag blir jeg også Bengal-eieeeeeeeeeer!!! ← Jeheeei!! Nå sitter du vel hjemme med den nye knotten din og koser deg Så gøy da, haha! Begge to har en oci og en bengal, kanskje jeg skal overtale sambo til å gå til innkjøp av en IS? Nei, venter heller til vi skal ha en Grand danois hver jeg Duh!!! Vi så den robotene i helga, og da så jeg en sånn "snik privju" av ISTID TO!!!! Så jeg booker deg allerede nå jeg, til en jente-kino-kose-mose-kveld med toeren! Åkei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2005 #1090 Del Skrevet 15. november 2005 Og så er jeg så paranoid at jeg føler det er meg en gjest snakker om i den utlevering av seg selv-tråden ← Skjønner hva du mener. Det er sikkert ikke deg... Får vi håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. november 2005 #1091 Del Skrevet 15. november 2005 Det kunne nok like gjerne vært meg i den utlevering av seg selv tråden. Har skrevet myyye i boka mi, selv om det ikke har skjedd så mye av det i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. november 2005 #1092 Del Skrevet 15. november 2005 Gjett om det var en katt ved navn Tommy som fant ut at han skulle falle i do?!?! Og på vei ned så tok han med seg WC-blokken, så nå lukter han frisk nypressa sitron! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. november 2005 #1093 Del Skrevet 15. november 2005 Skjønner hva du mener. Det er sikkert ikke deg... Får vi håpe! ← Hei Xavia! Duh...savner dagboka di da... Og kuuuul avatar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 15. november 2005 #1094 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Endret 15. november 2005 av Vindelspev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. november 2005 #1095 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Endret 15. november 2005 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. november 2005 #1096 Del Skrevet 15. november 2005 Gjett om det var en katt ved navn Tommy som fant ut at han skulle falle i do?!?! Og på vei ned så tok han med seg WC-blokken, så nå lukter han frisk nypressa sitron! :grine2: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #1097 Del Skrevet 15. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. november 2005 #1098 Del Skrevet 15. november 2005 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. november 2005 #1099 Del Skrevet 16. november 2005 Hehe, ja det var en lettere flau pusekatt som kom inn i stua mens han rista på bakbeina Jeg vet ikke om han skulle ta igjen på doen eller noen andre, for i hele natt har de herja. Tommy har funnet ny og bestialsk måte å drepe lekemusene på: De skal flås levende! Så han springer rundt og leker med bare "pelsen" på lekemusene sine, og i går var det den røde som fikk gjennomgå, og nå ligger det masse små røde pelsdotter overalt! Men sjarmerende er de likevel Skulle jo egentlig stå opp like tidlig som jeg gjør resten av uka i dag, for å lese, men neeeei... Så må jeg komme meg til skolen forholdsvis tidlig også, må ta noen sting på en pasient halv elleve, så jeg må være der rundt klokka 10, jeg må godsnakke med klinikkdamene sånn at jeg får meg en stol Ellers begynner vi så smått å forberede hjemturen, så det ligger litt sånn halvpakkede ting rundt om kring. Skal bli greit å komme hjem litt, men også slitsomt. Det er mange som skal besøkes på kort tid, og det er mye kjøring.... Og så burde jeg strengt tatt være hjemme denne helga for å lese, for neste helg forsvinner også i julecruiset. Eksamen nærmer seg alt for fort.... Årh!!! Jeg trente det nye mageapparatet på lørdag, ikke sant? På mandag orket jeg ikke ta det enda en gang pga gangsperren var så fæl. Men tror dere jeg er kvitt gangsperren? Nehei!! Det er ONSDAG, det vil si FIRE dager etter at jeg trente magen og jeg har problemer med å reise meg fra sofaen enda. Ser jo høygravid ut når jeg skal opp. Konklusjon: Et fantastisk apparat Nå ligger det en pus på fanget og sperrer for utsikten til tastaturet, blir mange skriveleifer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. november 2005 #1100 Del Skrevet 16. november 2005 Skjønner hva du mener. Det er sikkert ikke deg... Får vi håpe! ← Nå ble jeg litt paranoid selv... Hvor finner jeg den tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg