Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk, Saeria :klem:

Jeg også gjør sånn, forventer det verste og blir som oftest positivt overraska. Bedre det enn å bli kjempeskuffa hvis en forventer knallkarakter :smile:

@@@@@@@@@@@@@@@@

Vi hadde jo vært de perfekte smågodtpartnere Ballerina! Smågodt og nintendo ;)

@@@@@@@@@@@@@@@@

Altså, med faget mener jeg den delen av odontologi som kalles for endo, Vindel. Endo=rotfyllinger.

Og det er shjiiitvanskelig, det er noe som bare kan læres godt gjennom mengdetrening, og jeg har ikke så store mengden enda, for å si det slik. De sier at det å rotfylle kan sammelignes med å tapetsere et rom gjennom nøkkelhullet. En meget god beskrivelse spør du meg :ler:

Men de sier det er lett når en bare får det i fingrene, så jeg satser på at jeg kanskje kommer til å like faget endodonti bedre med tiden :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går bedre med tiden Sniglå. Når man gjør den samme tingen om og om igjen sitter den til slutt som spikra ;) Selv om det frister lite å tapetsere et rom gjennom nøkkelhullet :ler:

Kos deg i helga da :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Altså, med faget mener jeg den delen av odontologi som kalles for endo, Vindel. Endo=rotfyllinger.

Aaah. Syntes det var litt merkelig om du studerte noe du hatet.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skulle vi egentlig trene, men så nå blir det visst pizza, "shjipps" og snoooop i stedet! :ler:

Jeg tar pizza, shjipps og snoooop istedet for trening any day. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove lenge i dag ja, jadda!! :ler:

Nei, et liten pusefant vekket oss da han gang på gang skulle vise frem byttet sitt, og leke med det rundt om i senga. Da våknet den andre fanten til og det hele ble til masse hopping i senga vår.

Skulle tro det var to unger som hoppet opp og ned i senga og skreik "våknneeeeee"!! :icon_lol:

I går bare sløvet vi foran TV'en og spise stratos, måtte jo se senkveld også; Harald skulle være tannlege! Han fyren der er bare så kul, lo godt i går ja! Og stakkars pasient! Han hadde jo ikke vett til å ta foten av pedalen når han ikke hadde scaleren i munnen, så hun fikk seg jo en skikkelig dusj! :ler:

Så må jeg bare si at Sniglå :hjerte: sambo....

Han er bare så god, og så har vi like teit humor...Greit å ha noen som ler med meg og ikke av meg ;)

Som for eksempel i går da vi hadde lagt oss endte vi opp med å synge i kor "Dor e hål i gjerdet på Daaahle, dor e hål i gjerde på Dahle" (samme melodi som den der Jolly good fella-sangen)

Dahle er et "galnehjem" i sandnes....

Det må ha sett litt snålt ut jah...:sjenert:

:ler:

Årh, og Theo har jo fått seg en ny vane...Disse lekemusene sine, de skal bades i vannskåla. Så han bærer de bort til vannskåla, slipper en oppi og kikker litt på den, så begynner han å plaske oppi her og skal ha den ut igjen. Enten så velter skåla, eller så ender det opp med en stor vanndam rundt den...:roll:

Men nuh! Frokost-trening-dushj-handling-og i kveld: Lost :sjarmor:

:blomst: til alle Dagbok-gjengerene mine! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dor e hål i gjerdet på Daaahle, dor e hål i gjerde på Dahle"

:digge: "Det e derfor eg e her". :grine2: :grine2:

Jeg og sambo kan godt begynne å synge på sånne teite sanger vi også. Noen ganger føles det litt snålt når vi sitter i bilen og gauler sammen eller noe sånt. Men i grunn er det bare koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

:hoho: Raringer!

Søren at jeg gikk glipp av Seinkveld, det var sikkert artig i går. Planer for dagen? Jeg stod ikke opp før tolv, vasket leiligheten, og nå trenger jeg en DUSJ. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Årh, og Theo har jo fått seg en ny vane...Disse lekemusene sine, de skal bades i vannskåla. Så han bærer de bort til vannskåla, slipper en oppi og kikker litt på den, så begynner han å plaske oppi her og skal ha den ut igjen. Enten så velter skåla, eller så ender det opp med en stor vanndam rundt den...:roll:

Men nuh! Frokost-trening-dushj-handling-og i kveld: Lost  :sjarmor:

:blomst: til alle Dagbok-gjengerene mine! :kyss:

Du, er det der en sånn ocikatt-greie, eller har han lært det av Felix?! :klø:

:ler: De er iallefall rare, det skal være sikkert og visst!!!

Og du og samboeren din er kjempesøte sammen, det er så kuult å se hvor like dere er og hvor kuul humor dere har sammen.. Er derfor I love youuuuu!!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla Ninaaaa!! :vinke:

Klem til Saeria og Lille Ballerina: :klem:

Vindel: Planer? Nai...bare ta det rolig, sånn jeg liker det. Snart skal vi se siste episode av Lost!

Haha! Tenkte faktisk på deg da skrev det innlegget, Arkana! Det er ikke så farlig om jeg blir litt kreisi, for da ordner Arkana opp :ler:

Nå står det noe som ligner på chili con carne og putrer på komfyren, fikk litt inspirasjon av dagboka til Arkana og fant ut at det hørtes så godt ut. Så det er en lettere modifisert utgave av hennes oppskrift som snart skal fortæres.

Sååå skal vi se LOOOOST!!! Uhu!!! Endelig en ny episode som var klar for nedlasting på nettet :hoppe:

Var deilig på trening i dag, vi kom av gårde såpass tidlig at vi hadde nesten hele senteret for oss selv. Så jeg sprang/jogget litt på mølla mens jeg kikket på noen som spilte innebandykamp :) Og så har de fått et splitter nytt magetrenings-apparat-dings. Jeg har ikke turd å sette meg oppi enda, for det er alltid så mye folk...:sjenert:

Men i dag måtte jeg prøve da, glad jeg venta til i dag, for å si det sånn. Det kunne blitt flaut :ler:

På de vanlige apparatene så pleier jeg å ha rundt 25-30kg på, så jeg la på 20 på denne nye. Men ikke tale om!!! Tok ned et hakk, og enda ett hakk....Endte opp på 5kg, men DU OG DU så tungt!!!! Kjenner jeg har skikkelig gangsperr allerede!

Så dette apparatet tror jeg at jeg kommer til å få et hat/elsk-forhold til i fremtiden ;)

Nei, hvitløksbrød må i ovnen! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Jeg som trodde du var et sånt partiænimæl... :ler: Jeg har hatt en slapp morgen med lørdagshandling og kos med mannen, han har laget hjemmelaget pizza og nå sitter vi og slapper. Meget typisk Vindel-helg, og slik liker jeg det. ;)

Svar og spm til det i dagboka mi..

Endret av Vindelspev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

*kremt* Vi sitter altså ikke og slapper, men vi sitter og slapper _AV_ ...

Jeg kan ikke skrive i dag: enda en rettelse:

Svar og spm til _DEG_ i dagboka mi.

Endret av Vindelspev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, Vindel! Dere sitter og slapper ja, en liten Freudian der kanskje? :tunge1:

Con carnen til Arkana (med modifikasjoner) ble kjempegod, så den må gjentaes! Har for tiden et lite prosjekt om å lære sambo det riktige navnet. Jeg spør innimellom hva den retten vi spiste i går het, og har det kommet mange varianter. For eksempel Chili con kåre :grine2:

Ellers:

GANGSPEEEEERRR I MAGEEEEN......

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:vinke:

Du, nå savne eg deg alså, alt for lenge siden nå :( Greit eg va ude med deg på lørdag, men hallooooooooo............. Det va jo bare M for alle penga den kvelden der liksom. Argh. Eg savne Sniggelen miiiiin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆSHJ.... :frustrert:

En pasient som ikke møter opp, og en som melder avbud. Den siste forstår jeg, for han stod fast i vannmassene, stakkars...

Men poenget: halv fire skal vi på "møte" som jeg spurte fint og diskre om jeg muligens kunne slippe. Men neeeeida. :sur:

Så nå har jeg sittet her og gjort nada i halvannen time.

*tromme med fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...