Saeria Skrevet 23. oktober 2005 #961 Del Skrevet 23. oktober 2005 Nydelige pusefanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. oktober 2005 #962 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ja, kjempesøte kjærestepuser. Nusselige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. oktober 2005 #963 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tenk at det finnes så mange fine kattepuser rundt om i verden *sukker* Nydelig var de! Er det samme rase som du har? Er ikke på jobb jeg.. Hadde dagvakt.. Så det så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 23. oktober 2005 #964 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Ja, de er så søte. Og så oppfører de seg som et skikkelig kjærestepar også, hun surrer rundt i sin egen verden og bryr seg stort sett bare om mat og leker, mens han sitter og passer på henne. Og hvis hun gjør noe som han vet de ikke får lov til, så stiller han seg foran henne for å stoppe henne Skikkelig omsorgsfull er han. De er samme rase som Theo ja, ocicat. Mens Tommy er en Bengal :smile: Endret 23. oktober 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 23. oktober 2005 #965 Del Skrevet 23. oktober 2005 Husker ikke helt, satt oppe litt for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 25. oktober 2005 #966 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva??!!!? Er det tirsdag allerede?! Sist jeg sjekket var det jo søndag... Nei huff, har hatt det så travelt de siste to dagene, jeg er helt kjørt... Startet skolen på mandag som vanlig, full dag. Ble henta klokka fire av sambo, og vi kjørte rett hjem for å hente pusekattene. Måtte ha de en tur til herr dyrlege, de har slitt med løs mage en stund nå uten at vi finner ut av det. Så fikk de seg en grunndig kontroll og når skal de på antibotikakur. Så freser vi viderer for å hente resepten og handle mat. Så kommer hjem hjem, setter meg ned i ti minutter, jeg tuller ikke, TI minutter for å spise litt, før jeg hiver meg over bøkene. Skulle ha test tirsdags morgen, en som jeg selvfølgelig ikke hadde lest nok på. Så leste jeg hele kvelden, fikk ikke sett Tufte en gang...*snufs* Så plutselig får jeg skikkelig ekle brystsmerter!! Hva skjer liksom, får jeg et hjerteinfakt?! Skikkelig sånn ekkel og stikkende følelse når jeg trekker pusten kjenner jeg, har hatt det før, men det går som regel over. Men det gjorde det ikke i går... Så vet hjelp av lommelegen.no stiller jeg min egen diagnose til perikarditt Nei, så jeg legger meg på senga og leser til jeg sovner. Gjennom hele natta så våkner jeg om og om igjen, totalt overbevist om at jeg har forsovet meg. På vei opp av senga et par ganger var jeg også. Slitsomt. Klokka ringer halv syv, og full rulle i dag også. Test på på skolen (den gikk bra hvertfall) pasienter som drar ut i tid, så det blir 10 minutters lunsjpause før det er forelesning, og så rett opp til enda en pasient. Phuuuu!! Når jeg endelig var ferdig kvart på fire så var det selvfølgelig skikkelig kø, så trafikken stod jo stille.... Så nå har jeg spist middag, sett to episoder av Home and away ( ) og sovet middag. Trengte det. Og så har jeg så lyst på kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. oktober 2005 #967 Del Skrevet 25. oktober 2005 Wow! This girl is busy! 10 minutter middag? Håhå, du må være utslitt nå! Trodde jeg hadde mye å gjøre, men jammen tok jeg feil! Fant de ut hva som feilet pusesnuttene? Så flink du er som takler alt dette, forelesninger, pasienter, prøver..Gah.. må være herlig for deg å legge deg i kveld og strekke deg og slappe av Du får forlange fotmassasje! suss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. oktober 2005 #968 Del Skrevet 25. oktober 2005 fytti for en dag, sniglå!! Jeg leste ikke dagboken din før nå. Nå forstår jeg hva du mente med "travelt" og "stress"!!!! Stakar... Du sover vel nå, som en stein, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #969 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jøss, det var dagen sin det Må ikke Sniglå slite seg ut da Håper du får en fin onsdag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. oktober 2005 #970 Del Skrevet 26. oktober 2005 Det høres ut som en slitsom dag ja. Håper du får tatt det litt mer med ro i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. oktober 2005 #971 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Takk for hilsener Arkana, ~Alwa~, Ninakaniiiiiin og Lille Ballerina! Huff, var ikke helt i hakk når jeg skrev det innlegget ser jeg, det er jo fullt av skriveleifer. Skulle tro jeg var på en snurrings Men nå har jeg sovet masse. Sov noen timer etter middag i går, og sov litt lenger enn til halv syv i dag. Og så begynner jeg ikke før ca halv 12 i dag. Planen er å lese litt da, men jeg må bare oppdatere meg på KG først, hvis det går noen dager uten at jeg får tatt den skikkelige gode runden, får jeg jo helt abstinenser jo! Hos dyrlegen ja...Huff, begge pusefantene har jo hatt løs mage lenge nå, det stiiiinker jo skikkelig grisehus her inne når de gjør big bizznizz på do... Har prøvd masse forskjellig i samarbeid med dyrlegen, men vi får liksom ikke skikkelig bukt med det...Så nå håper håper jeg at antibiotikaen funker, at det er pga av noen bakterier at de er sånn. Dyrlegen var nemlig redd for at det er et virus, FIP, er dødelig virus.... Håpe håpe håpe...... Tja. Som vanlig så var det jo så masse jeg hadde planer om å skrive her ...... Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 26. oktober 2005 #972 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hva svarte du egentlig til proteinpasienten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. oktober 2005 #973 Del Skrevet 26. oktober 2005 Da står det et splitter nytt flat-tv i stua, og foran står en stk samboen og gliser fra øre til øre. Hadde han ikke hatt ører så ville smilet gått helt rundt tror jeg Litt av et styr, men vel verdt det. Vi sprang frem og tilbake mellom alle butikkene og fikk ulike tilbud. Så gikk vi inn på Elprice, rappa med oss en lapp der det stod et tilbud som var bedre enn det elkjøp kunne hoste opp, viste den til en ansatt og han studerte den leeeenge...Sa ba han oss vente et øyeblikk, mens han gikk inn på bakrommet. Han snakket siiikkert med elkjøp-mafia-bossen eller noe Så enden på visa ble et tv som var 4000 billigere enn det første tilbudet!! Endelig skal det bli litt bedre plass i stua, Tv'en må liksom stå plassert slik at det blir litt trangt i forholt til sofaen, men nå blir det bra :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. oktober 2005 #974 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hva svarte du egentlig til proteinpasienten? ← Det var ikke jeg som hadde den pasienten, hehe, men tipper de bare nikket og smilte og sa jaavel, sier du deeet, mens de noterte ned at dette var en galning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. oktober 2005 #975 Del Skrevet 26. oktober 2005 Gratulerer med ny TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. oktober 2005 #976 Del Skrevet 26. oktober 2005 Grattis med ny tv! Krysser fingrene for pusekattene. :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #977 Del Skrevet 27. oktober 2005 Fine pusekatter du har, Sniglå. Og når du snakker om trassalder så kan det minne litt om min lille Sofus som nå er ca 4-5 mnd. Han får noen raptus innimellom hvor han bare gjør ugang og vi roper NEI! hele tiden. Men de er skjønne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. oktober 2005 #978 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du. Det viruset. Det høres alvorlig ut. Er det medisiner til dem hvis de har det? Og hvor har de fått det ifra stakar?! Må de bli friske av seg selv? Og hvordan finner de ut om det er det? Nå ble jeg bekymret for pusene dine, Sniglå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. oktober 2005 #979 Del Skrevet 27. oktober 2005 God morgen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. oktober 2005 #980 Del Skrevet 27. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg