Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2005 #901 Del Skrevet 14. oktober 2005 God helg schnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. oktober 2005 #902 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei duuuuuu! Om atte eg kan komma opp en tur når nieså mi har reist hjem...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. oktober 2005 #903 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei duuuuuu! Om atte eg kan komma opp en tur når nieså mi har reist hjem...? ← Du e jo emmessenn joooo! Årh, sitter og slapper av i stua, men sambo leker med kattene , Tror nok han er litt stolte av de likevel, selv om han sier at han ikke bryr seg så masse Nyyyydelig vær i Bergen i dag, så vi tok oss en liten tur til byen, kjøpte hver vår mocca "to go" og skrapte flaxlodd ute i sola. Var så koselig atte :smile: Nå begynner endelig leiligheten å se litt representabel ut, den har jo stått mer eller mindre på hodet etter vi kom hjem fra utstillingen i Sandnes, så når er det bare kontoret som står igjen, så er alt i tipp topp stand. Fikk støvsugd, dusja den store fredslinja mi, olja inn spisestuebordet, sambo har hengt opp nye persienner og...jah! Det ser bra ut, retten og sletten! Får besøk i morgen, et par som driver så smått med ocioppdrett skal opp og hilse på Theo. Kanskje de vil bruke han i linjene sine?!?! I kveld blir det kyllingfilet, sambo skal ha noe sånn søtsure greier, det liker jeg ikke, så jeg skal ha kylling, ris og masse gode grønnsaker! Begynner nesten å bli litt sulten nå, kjenner jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. oktober 2005 #904 Del Skrevet 15. oktober 2005 En riktig gooo helt te ju også...Jaggu har du vært flink i heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. oktober 2005 #905 Del Skrevet 15. oktober 2005 En riktig gooo helt te ju også...Jaggu har du vært flink i heimen! ← Å? skal jeg få en helt? Hvem da? batman? Superman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. oktober 2005 #906 Del Skrevet 15. oktober 2005 Goood lørdag! :-D Søtt at samboeren min koser sånn med kattene. Min var ikke spesielt interessert i å få katt (skjønt, det var han som spurte om vi skulle ta i mot pusen vår, men det var nok fordi han visste hvor mye det betyr for meg), men pusejenta er jo heeeeelt forelsket og betatt i ham og jeg ser at han blir sjarmert av det. De koser masse hver dag, så jeg er ganske sikker på at han har blitt glad i henne likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. oktober 2005 #907 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Da har jeg vært husmor igjen! Brettet sammen tøy, ryddet litt på kontoret, laget lapper, gitt noen lapper til naboen over gangen... Det er et eldre ektepar som bor rett over gangen, og de er så søøøte De eeelsker kattene mine, og hun skal alltid holde Theo, hun har smeltet for han tydeligvis. Så, tror ikke det blir noen problem å få de til å se etter kattene den helga vi skal på julebord. Og så ble de veldig fornøyde nå når de fikk nystekte lapper Neeeeibøøørs, evribåddi nids gudd neeeiiibøørs! Sambo er ute i finværet, han skulle tusle bort på jobb for å hente sykkelen. Den har stått der sikkert i en mnd nå, lating! :blunke: Og nåååå skal jeg være litt flink til, nå skal jeg lese litt. På tide nå. Snart eksamen! *grøsse* Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. oktober 2005 #908 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, en god helt til deg ja! Hmm...kanskje jeg bare sku ønske en forsatt god helg...regner med at sambo ikke setter pris på om jeg gir deg en snasen mannlig helt i gave, som du kan kose deg med. Hmmmm... :klø: jaja...fortsatt god helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. oktober 2005 #909 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, en god helt til deg ja! Hmm...kanskje jeg bare sku ønske en forsatt god helg...regner med at sambo ikke setter pris på om jeg gir deg en snasen mannlig helt i gave, som du kan kose deg med. Hmmmm... :klø: ← Han trenger ikke vite noe, vettu Kanskje vi kan dele en helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. oktober 2005 #910 Del Skrevet 16. oktober 2005 Herlig med stripene tilbake. Pusekatten vår var svært så utålmodig under gulvvasken i dag. Sambo tok som vanlig vekk brettet med matskålene hennes, og etterhvert kom hun tuslende, kikket seg veldig rundt og satt i 10 minutter og bare stirret på dem tomme matplassen sin. Så gikk hun og la seg på gulvet lenger bort, hvor hun hadde full oversikt over matplassen og lå der og stirret på oss og den tomme plassen med et furtent blikk helt til hun endelig fikk maten tilbake. Nå har hun spist og er svært fornøyd igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. oktober 2005 #911 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, jeg glemte jo helt vekk de stripene en stund!! Uhørt! Ja, i dag skulle vi jo bake en diger ørret i ovnen til middag, og sambo slenger opp fisken og det smeller i skjærefjøla. Der ligger ørreten i en fin bøy, stiv som en stokk! Trodde det var nok med et døgn til tining, men neeeida... Så da blir det kylling i dag også, gitt! Og kattene er herlige, de vet hvor maten er, det er det ingen tvil om! I går kokte vi seifilet til de begge to, og nå tror de at de skal få gourmetmat hver gang vi går inn på kjøkkent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. oktober 2005 #912 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, vi kan godt dele på helten. Du har jo rett i at typene ikke behøver å vite noe. Vil du ha en mørk eller lys helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. oktober 2005 #913 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, vi kan godt dele på helten. Du har jo rett i at typene ikke behøver å vite noe. Vil du ha en mørk eller lys helt? ← Hva som helst så lenge det er en helt, du kan få velge du Venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #914 Del Skrevet 16. oktober 2005 I`m back, in black Måtte oppdatere meg her inne, etter at jeg i helgen har vært sparsommelig på nett. Elsker stripene dine, og håper alltid på nye når jeg ser du har oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. oktober 2005 #915 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, da må vi mekke oss en helt...hva med å sette sammen noen trekk vi liker? Jeg begynner da....Han har definitivt mørkt, tykt sexy hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 16. oktober 2005 #916 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har sendt deg bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. oktober 2005 #917 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, da må vi mekke oss en helt...hva med å sette sammen noen trekk vi liker? Jeg begynner da....Han har definitivt mørkt, tykt sexy hår. ← Enig. Enig. Og så vil jeg haaa...hmmm må være høy da, åff kårs, sånn ca 188 Og kanskje en smule aksent? Kanskje en dæsj italiensk eller spansk? Din tur! Xavia: Tusen takk for bilder! Så gøy å se, og du var nydelig, flott hår, sminke og kjole! Selv om jeg ikke fikk sett kjolen forfra da, men likevel Og så ut i fra navnet på bildet, så tror jeg "mannene" våre heter det samme Da var besøket vårt reist igjen, det var koselig. To flotte mennesker som deler vår interesse for katter, og sambo og han her fant jo ut at de var like nerdete på data. Så det ble litt sånn datasnakk, der jeg og hun bare kikket på hverandre, og liksom...jaha, sier dere det? Men nå er det snart Åndenes makt, ut i fra reklamen så ser det ut til at vi får se ting som beveger seg!! Ooohhh!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. oktober 2005 #918 Del Skrevet 16. oktober 2005 Missunnlig jeg.. Har ikke tvnorge her.. MEN, bare sånn at du vet det, så trenger jeg ikke Åndenes Makt for å se noe som beveger seg, fordi jeg har en ost i kjøleskapet som snart går ut på egne bein.. så det så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. oktober 2005 #919 Del Skrevet 16. oktober 2005 Oooohhh, ooohhhh...!!! Har du sett den derre reklamen på Discovery? Den der hvor mange forskjellige folk titter inn i et kamera. Der er det en driiiiitlekker heltemann som er mørk, sexy og ser italiensk ut. Pen glatt hud, grønnbrune øyne, passe fyldige myke lepper..en lekkerbisken! HAN kan vi kose oss med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #920 Del Skrevet 17. oktober 2005 I kveld blir det kyllingfilet, sambo skal ha noe sånn søtsure greier, det liker jeg ikke Nei, det kan jeg jammen styre meg for jeg også Her har vi stort sett de samme preferansene når det kommer til mat bortsett fra at jeg er veldig glad i joika kaker og det er ikke snuppen Ha en flott start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg