Gjest Gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #821 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kan være enig i at energi nivået ditt ofte har et høyere nivå enn hos resten av gjennomsnittet. Jeg blir nesten sliten bare av å lese dagboka di jeg Men det var vaffal koslig å lese i den igjen , og bare for å ha det på det rene. Mr.Lee med schylling er godt det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. oktober 2005 #822 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Tipper han karen på liften utenfor vinduet håpet på noe mer jeg ← Vel, når jeg var ferdig å skrive i dagboka mi, gikk jeg gjennom stua for å komme til kjøkkenet. Da sto det jammen fire stykker oppi liften. Jeg bare så forbi de, latet som om jeg ikke la merke til at de sto der. Ehe..Det er jo dritflaut! Hvor ofte står det en gjeng med arbeidere utenfor stuevinduet, liksom?! ~Alwa~ : Kan ikke si meg enig i det der energigreiene, men men. Skylde på kaffien! Glemte å fortelle om pasienten min i går, hun spurte om jeg hadde bleket tennene. Jeg bare, eh, nei? Hvordan det? Nei hun synes de var så fine og lyse, så nå ville hun bleke, og bruke med som "skjønnhetskonsulet" når det gjalt tennene! Det var jo litt....koselig... Og i dag fikk jeg en pasient som skal rotfylle en seksårsjeksel. Han var britisk, og forstod ikke et ord norsk! Så da ble det masse engelsk på meg i dag, det var litt kos :smile: Og så var han en ekspemplarisk pasient! Og en ting til som var greit: Vanligvis når jeg er usikker på ting og tang, så tar jeg instruktørtannlegen til side, sånn jeg slipper å stresse pasienten unødvendig. (ikke så gøy å ligge der å gape, så sier jeg feks: Jeg får ikke til...eller: Jeg skjønner ikke...osv). Trengte ikke tenke på det med han her! Men nuh, fyke ut på Ikea, og kjøpe stofffffff! Må bare vise et nusselig bilde: Endret 5. mai 2006 av Pheps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. oktober 2005 #823 Del Skrevet 5. oktober 2005 Når skal vi kjøpe hver vår Grand Danois Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. oktober 2005 #824 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nusselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. oktober 2005 #825 Del Skrevet 5. oktober 2005 Grand Danois er kalv, ikke hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. oktober 2005 #826 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nuuuuuuuseliiiiiiig! Så gøy at det er flere som digger G.D. her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. oktober 2005 #827 Del Skrevet 5. oktober 2005 Meg og Sniglå er sånn IIIIIIIIIIH når vi ser søte G.D.'er Det hadde jo vært kuult da, kjøpe valp fra samme kull en gang, gå rundt med hver vår "liten" raring med dinglete bein og flappete ører, som til slutt blir en HEST!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. oktober 2005 #828 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så ei nydelig tispe på bussen for en stund siden. Hun var 3 måneder gammel, og dette var hennes første tur. Heldige meg fikk vovve og matfar sittende ved siden av meg, så jeg fikk kose og klappe så masse jeg ville. Smelta helt. Hu var gråblå i fargen, og hadde noen nydelige gråaktige øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. oktober 2005 #829 Del Skrevet 5. oktober 2005 Og forresten: Sjalu? Næh, de kan jo få peanøtter de også! Hei Ephemera! Er det den store snikleser-stå-frem-dagen i dag? Velkommen skal du også være! Og jeg har sikkert sagt det før, men jeg eeelsker den avataren din! ← Hehe... ja, husker du har sagt det før Jeg synes også jeg er ganske pen på avataren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. oktober 2005 #830 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Nusselig? ← Haha! Ja!! De er så skjønne, for de er så store men de tror selv at de er små og søte...og så er de så klumsete, litt sånn "goofy"! Grand Danois er kalv, ikke hund.. ← En nusselig kalv Forresten, @lfa, jeg fortalte sambo om hva du hadde gjort med hunden din. Han holdt på å knekke sammen av latter! Nuuuuuuuseliiiiiiig! Så gøy at det er flere som digger G.D. her! ← "greit deins" are løøøvli Da er alt (nesten) pakket og klar til turen hjem i morgen. Det blir en fullstappa bil og en lang tur. Tre kattebur og en schwær laseprinter som vi må laste av i Haugesund. Så det blir en liten omvei i tillegg. Men men, kattene pleier å oppføre seg fint. Hvertfall Tommy, han legger seg pladask ned for å sove. Theo og Felix har jeg aldri kjørt med før, men det går nok helt sikkert greit! Og så har jeg sydd burpynt i rekordfart! Pedalen på symaskina helt i bunn! Synes nesten det gikk alt for seint, men så er jeg "bortskjemt" med turbinborr i klinikken da. (Selv om det ikke akkurat kan brukes til det samme, men borret er raskt likevel! ) Jeg skal nok snike meg inn her og komme med litt katteutstillingsoppdateringer (liker lange teite ord jeg, altså....) i løpet av helga! I mens, dette er HVERTFALL nusselig da! Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. oktober 2005 #831 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jaaa, den var nusselig. Lykke til med utstilling i helga! Hva var det jeg sa? Masse energi ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. oktober 2005 #832 Del Skrevet 5. oktober 2005 GD'er er søte som små, men jeg foretrekker voffser som er litt mindre enn meg selv. Ikke meg det er bilde av, altså. Skal hilse til samboeren din fra bikkjemor og si at han ikke må si sånne rare ting mer. Hun vil visst ha halen sin i fred. Nusselige spøkelser. Vil sy sånn til bikkjemor. Lykke til på utstillingen! :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. oktober 2005 #833 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det var de søøøøøøteste spøkelsene jeg noen gang har sett! (Dog)trick or treats, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2005 #834 Del Skrevet 6. oktober 2005 Artig bilde av voffsene Lykke til på utstilling i helga, og goooooood tuuuuuuuur (vi ønsker oss bilder denne gangen også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. oktober 2005 #835 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lykke til på utstilling! Krysse fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. oktober 2005 #836 Del Skrevet 6. oktober 2005 Unnskyld for før i dag, det var utrolig teit at det ble krangling rett før jeg skulle møte deg. Og tusen tusen takk for fraktingen av Felix, jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle ordnet ting ellers. Når/hvis han skal til Bergen igjen så tar jeg ham på båten, så dere slipper mer Felixmas Godnattikos.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. oktober 2005 #837 Del Skrevet 8. oktober 2005 Håi oi! Blir jammen sliten av disse utstillingene! Pheew! Men nå har jeg fått spist litt så nå begynner jeg å komme meg ned på jorda :smile: Det ble en BiV på Tommy og en DB på Theo, kjempebra, og jeg er superfornøyd! Skriver mer senere, er litt sånn tom i hodet akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. oktober 2005 #838 Del Skrevet 8. oktober 2005 Grattis med Tommy og Theos flotte prestasjoner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. oktober 2005 #839 Del Skrevet 8. oktober 2005 Gratulerer! Ikke rart de flotte pusene dine kommer hjem med premier. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 9. oktober 2005 #840 Del Skrevet 9. oktober 2005 heihei snaxylady! gratilerer!! oooh, grand danois er faktisk en av de få hundene jeg kunne tenkt meg! ikke at jeg ikke er glad i hunder altså, for all del.. men jeg er typisk kattemenneske.. men guri så nydelige de er!! håper du får ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg