Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Takk for PM Sniglå!

Skal holde deg oppdatert med hva som skjer! :)

Nååå pråbblemm, bare hyggelig ;)

Siden du er så flink på dette med tenner å sånt...... 

Jeg må etter all sannsynlighet sy når jeg må fjærne visdomstanna på mandag, hvor lang tid i etterkant pleier formen å være uggen og hvor lang tid tar det før stingene kan fjærnes?

Jeg hadde jo tenkt meg til snuppen den påfølgende fredagen  :sjenert:

Natti natti  :klem:

Du må nok regne med et par dager hvertfall, og så kommer du nok til å blir riktig så usymmetrisk i ansiktet; sånn skikkelig gammeldags bilde av tannverk, da folk knyttet et sjal rundt hodet og under haka :ler: Og du kommer til å få "trismus" altså innskrenket gapeevne (derav suppetipset mitt ;)) Men etter et tre fire dager tror jeg formen kommer til å bli bedre. Det med stingene husker jeg ikke, lurer på om det var en uke, men er ikke sikker.... Du må hvertfall ha masse lykke til! Kanskje den tanna er like nusselig som den 9'eren din? :ler:

hei bestis...eg har laga nye dagbok, eg.

:klem:

årh eg vil ikje hjem...

vatt ever ju vant! vatt ever ju niid! Eg har svart i dagboka di, vol 2 ;)

Jeg er like syyyyk.... :tristbla: Jeg sov lenge i går, frem til fire halv fem, for da kom sambo hjem. Og etter det følte jeg meg bare mer uggen... Og i dag er like tett og ekkel. Har lite lyst til å ha pasienter i dag, men jeg MÅ. Jeg MÅ få rotfylt denne kanalen her, jeg trenger det til kravet, hvis ikke ligger jeg dårlig an, altså.... (vi har krav om x antall fylte kanaler frem til jul, og jeg har ikke en eneste en enda...)

Men jeg har heldigvis fri nå på morgenkvisten! Så kanskje jeg blir litt bedre etterhvert. *håpe på*

Nå ligger det en stk katt på fanget og en stk katt på pulten. Og i natt var det en eller annen katt som lå i armkroken min, jeg mistenker at det var Theo. Koselig var det hvertfall :hjerter_rundt:

Men nå er det frokost, og litt mer kaffe, kanskje :smile:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille Ballerina anebefaler mot forkjølelse og influensa, som forebyggende og underveis: Kinesisk Instant Balanse te. Fåes kjøpt på helsekost :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det alle sammen, og takk for godt tips Lille Ballerina. Synd jeg ikke er så glad i te...Jeg liker grønn te med sitron, men drikker det nesten aldri. Holder meg til kaffe jeg! ;)

Pasienten møtte hvertfall opp, ikke værst bare det! Hehe :ler:

Og det ble litt mer komplisert enn jeg trodde, vi fant visst en rotkanal til som går sammen med den andre lenger ned i kanalen. Og i tillegg var tanna kjempelang, så det var kul umulig å få tatt et skikkelig bilde som tok med hele rota. *frustrerende*

Men pasienten var forståelsesfull, og tannlegeinstruktøren er kjempeflink og hjelpsom ;)

Så når jeg kom hjem så spiste jeg middag, sambo "disket opp" med fiskepinner :ler:

Så la jeg meg. Og sov til halv åtte. Da ringte sambo, han hadde gått på trening og var nå ferdig og lurte på om jeg ville ha frukt! Haha, jeg hadde bare nevnt det i en bisetning at frukt hadde vært godt. Skjønnassen :hjerte:

Så denne dagen har ikke vært så produktiv. Men meeeen, jeg er jo ikke helt frisk enda. Jeg er litt bedre da, men, det tar vel sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg vet ikke hva jeg trenger, og jeg vet ikke hva jeg vil haaaaaaaa :grine:

:murvegg:

Hehe men uansett. Tenkte jeg skulle komme innom en dag, og se om tannlegeinstruktørene er snille med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

:ler:

Godmorgen, men aller besteste venn i hele verden :kose::hoppe::blomst:

Fis fis...

;):ler:

Årh herregud for en teit humooooooooor :klaske:

Menatte du jeg sendte deg en melding jeg, håper det blir noe bra sånn? Håper ikke du føler det er drit på grunn av blah blah (typen, ting og tang), for når vi ikke prater om tunge ting så er vi ok altså :) HEhe eller, sånn ok som vi pleier å være... Les: kanskje litt snappy? ;)

Nei men seriøst, det virker som han prøver hardt å redde ting her, foreslo selv å dra opp til dere!! :hoppe:

God klem uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninakanin: Jupp, noe må vi hvertfall finne på. I morgen blir jeg alene hjemme, sambo skal på fest med jobben... Og lørdag skal jeg på fest, men som sagt, jeg kan treffe deg i sæntruuum seinere. Men det bestemmer du ;) Og på søndag kan vi kanskje ta en dobbeldeit? Its øpp tu ju!

Og jo, flørte fis, ikke bare meg som hadde lagt merke til herr tannlegeinstruktør, fant jeg ut i dag ;)

Jeg er så trøøøøtt!!! Aiaiai!! jeg sover masse og drikker kaffe til det tyter ut ørene, men likevel, øynene mine bare faller sammen! Hva skjer'a Baghera?

Oi oi, Isbileeeeeeeeeeen!! :hoppe: Usjh, jeg har jo ingen tanter...(les:kontanter), kunne godt tenkt meg en is nå ja. Jaja.

Hvor var jeg?

Jo trøtt.

I dag har jeg begynt på gebisset, vi ble ikke helt ferdige så jeg skal inn igjen i morgen (PÅ FRIDAGEN MIN!!! :frustrert: ) for å avslutte. Den må være klar til tirsdag. punktum.

Og så seinere på dagen skal vi stå stand i sentrum. Det er sånn forskningsdager nå, så da skal jeg presentere den posteren jeg laget tidligere. (Den som jeg var så frustrert for tidligere i dagboka mi ;))

Her er resultatet da :sjenert: :

post-6726-1127410788_thumb.jpg

I dag hadde vi risengrynsgrøt til middag! jøm jøm!

Elleeers...jo! Avbud pasient IGJEN i dag! Er det muuuulig...Det var ikke en fast, bare en sånn på-dagen-pasient, men likevel. Frustrerende altså! Denne trenden håper jeg snur snart. Er så sinnsykt lei av å valse frem og tilbake der..Så mens jeg ventet fikk jeg ei klassevenninne til å ta et røntgenbilde av meg. Null hull! *stolt*

Må jo noe finne på, liksom... :sjenert:

Åjo! Det var det jeg skulle si!

Sambo kom hjem og sa at de hadde bestemt hvor julenbordet til bedriften hans skulle være i år. Vanligvis har vi vært på et eller annet hotell, spist og drukket alt for mye.

Men i år! *trommevirveeeel*

Color fantasy!! Oslo-Kiel!!! Inkludert mat og drikke for HELE helga!! Jiiihaaa!! :danse:

Da blir det shopping skal dere tro! :ler:

Nei, det blir knall! Endelig et kult julebord, ikke bare på hotell der et dusin andre bedrifter også har julebord, så det ender opp med en haug gamle mennesker som drikker alt for mye og inbiller seg at de kan danse sexy...*grøsse*

:vinke:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke?

Hm..jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre den om liksom...Fra PPT til JPG for eksempel!

*vente til sambo kommer hjem* ;)

(Ellers kan du bare komme til sentrum i morra og se den på ordentlig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi risengrynsgrøt til middag! jøm jøm!

Det hadde jegses også ;)

Takk for svar på trekking,sying og det virrvarret der. Skulle jeg gjort uten deg da? :klem:

Også er jeg ikke det minste sjalu for at du skal på julebord til Kiel med color fantasy :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemmen! Der var jo ~Alwa~ skjønnassen jo!! :klem:

Det med grøten, haha, det var faktisk et resultat av sambo sine rare innfall! :ler:

Han fant ut at han hadde lyst på grøt fordi: Theo har fargen kanel, og kanel har man på grøten. Ergo: Han måtte bare ha grøt i dag...

:hoho:

Av og til så ser han ikke selv hvor morsom han er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott poster! :klappe:

Sambo har aldri kunnet ha partner med på julebordet (de er et stort firma da, så det er forsåvidt forståelig), så jeg er litt likegyldig til hvor det skal foregå. :ler: Men det pleier stort sett å være på hotell med gourmetrestaurant og slikt (gjerne utenfor byen da, så det blir litt annerledes), et år hadde de Anne Kat. Hærland som konferansier, det var jo ganske kult.

Båtturer blir det et par av i løpet av året uansett. Såkalt teambuilding. Sånne "vi har et lite møte på formiddagen som unnskyldning for at vi kan feste og drikke på båten de neste dagene på firmaets regning". :ler: Og så har de pleid å dra ut på andre turer med overnatting, hvor det er klatring og slikt. Må si de er ganske kule til å være så nerdete. ;)

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott poster!  :klappe:

Tusen takk! :smile:

Det er jo for det meste skolebarn som skal lese disse posterene da, så det er skrevet på et så enkelt språk som mulig.

Skal se om jeg ikke også kan legge ut den andre posteren vi laget, som vi hadde med oss til Amsterdam. Den er jo litt mer proff da ;)

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo for det meste skolebarn som skal lese disse posterene da, så det er skrevet på et så enkelt språk som mulig.

Ja, veldig bra laget. Sånne bilder er alltid lurt å ta med, tror det har en litt annen effekt enn det som står der. Hvis jeg hadde vært snuser hadde jeg fått litt skrekken av det der. :overrasket:

Og du må vise oss den fra Amsterdam ja! :hoppe:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine postere! :klappe:

Julebord på Color Fantasy høres helt knall ut, regner med at det blir en morsom opplevelse.

Ha ei fin helg, da! :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...