Gjest seroxata Skrevet 12. september 2005 #641 Del Skrevet 12. september 2005 heeeeeeey beeeeib Du, jeg var hos tannlegen i dag! null hull! heeehee... var jo egentlig litt trist da, for da blir det ikke videre behandling på meg : håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. september 2005 #642 Del Skrevet 12. september 2005 Duh.. Blir man kvitt ising i tennene, og hva kommer det av? Hvis du orker å svare da.. Bare lurer..liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 12. september 2005 #643 Del Skrevet 12. september 2005 tipper sneglen sover, selv om I don't Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. september 2005 #644 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, jeg sov Og ising ja; prøv sensodyne. Og så kan du prøve å skylle litt ekstra med fluorskyllevann (den som du får på apoteket). Hvis ikke DET hjelper ville jeg tatt en tur til tannlegen :smile: (Noe som virker til å være mitt svar på alle tannspørsmål her....gå til tannlegen. Men altså, jeg er jo tross alt ikke ferdig enda, så jeg er foreløpig ikke verdensmester ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. september 2005 #645 Del Skrevet 13. september 2005 Det oppstod etter jeg var hos tannlegen Han fikset noe på en tann i høyre overkjeve, og det er ising i høyre nederste hjørnetann Sære greier.. men det kom noen timer etter jeg var ferdig hos tannlegen, og nå kan jeg ikke tygge på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. september 2005 #646 Del Skrevet 13. september 2005 Det oppstod etter jeg var hos tannlegen Han fikset noe på en tann i høyre overkjeve, og det er ising i høyre nederste hjørnetann Sære greier.. men det kom noen timer etter jeg var ferdig hos tannlegen, og nå kan jeg ikke tygge på den ← Da ville jeg ringt og fortalt det samme til tannlegen din. La du en fylling? Det er mulig den er for høy skjønner du, og at den må slipes litt på. Og det skal du ikke betale for, så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. september 2005 #647 Del Skrevet 13. september 2005 Jah. Så satt jeg her. IGJEN. Hva, liker ikke pasientene mine meg eller? Fikk avbud i dag også. *angst* Men men, skal jo ha møte i dag også klokka fire, men denne gangen gadd jeg ikke sitte på skolen å vente. Så nå er jeg hjemme i noen timer og koser med en EKSTREMT kosete pusefant. Han går frem og tilbake på fanget mitt her og maaaaler og maaaaler. Han tok til og med forsiktig tak i genseren min, dro ut der med halsen, og kikket ned i utringningen min!!! Får være måte på kos! Men nå, slappe aaaaav frem til halv fire, så må jeg busse tilbake til skolen. Igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. september 2005 #648 Del Skrevet 13. september 2005 Så søt en pusefant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 13. september 2005 #649 Del Skrevet 13. september 2005 Driver du og tannlegererer eller? Eller er du sånn assistent som lukter godt og gir meg premie når jeg er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 13. september 2005 #650 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg hadde regulering når jeg var fjortis. Hver gang jeg skulle til kontroll, var det en usedvanlig barmfager assistent som skulle pelle meg ren først. Det eneste jeg husker fra de kontrollene, er to kjempepupper som truet med å knuse haka mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 13. september 2005 #651 Del Skrevet 13. september 2005 Da var dagens trening unnagjort og jeg sitter og koser meg, nydusja og med laptoppen på fanget. Før jeg dusja så tok jeg likegodt å vaska Tommy, brukte silkesjampoen, så nå sitter han her og vasker seg fin. Så når han bare vasker seg tørr så blir han så fiiiin atte. Han kommer til å danke ut alle på utstillingen til helga Snakket med mamma i dag, hun sier at Tante nok ikke kommer til å leve lenge, og senere fikk jeg en mail der hun sa de trodde ikke hun kom til å overleve natten. Så jeg venter vel egentlig på telefon... Det går så fort, det er helt ekkelt... Men! Bedre nyheter: Fikk bilder av Theo som mamma hadde tatt i dag. Theo og jenteocien til mamma var visst skikkelige kompiser og lekte masse. Det er nå du ser forskjellen på fargen kanel (som Theo er) og sjokolade (som Josefine er). Gleder meg sånn til han kommer i hus!!! Her har dere "kanelbollen" vår: (jjjaaaaa...bare kattebilder her i denne dagboka, jeg veeet det! ) Men Nuh, må legge fra meg lapoppen, Tommy fant ut at han skulle parkere på fanget mitt for å vaske seg. Han lukter så godt, jeg må kose litt Vindelspev: Tjaa..Jeg prøver nå hvertfall på å bli tannlege en dag, hvis alt går etter planen så er jeg ferdig om to år :smile: Haha! Sånn puppetannlege gikk jeg også til! Det er sikkert noen som liker det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. september 2005 #652 Del Skrevet 13. september 2005 For noen nyyyyydelige puser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. september 2005 #653 Del Skrevet 14. september 2005 Tusen takk for det Saeria! Det er han lyseste der vi skal ha da Og hvis vi klarer å holde han fertil en stund så kanskje det blir litt Kirsten Giftekniv-action, og parring med disse to! Uffameg, for et vær!! Og så ekkelt med det jordraset her i Bergen. Det kunne likegodt ha vært her. Blokka vår står rett nedenfor en bratt skråning, og vi bor i første etasje. SKal ikke på skolen før halv 12 i dag, det er jo litt deilig. Håper bare pasienten kommer i dag, jeg må få rotfylt ferdig den tanna, altså! Hvis ikke pasienten kommer denne gangen har jeg bare hatt klinikk en gang denne uka, i motsetning til vanlig uke som skal ha 7 økter!!!! Da sier det seg selv at jeg ikke får gjort noe særlig. (vi har viss krav om antall fyllinger, antall fyllte rotkanaler og slikt) Men men, det ordner seg :smile: Så når jeg kommer hjem må det pakkes pakkes og pakkes. Så må jeg lese gjennom posteren vår, tenke litt engelsk og snakke litt høyt for meg selv. Må være forberedt på mange spørsmål der nede, og da må det svares på engelsk. Så så jeg på programmet at vi skal stå med posteren vår ved siden av en forsker-dude som her LANGBEIN! For et utrolig bra navn!!! *må gjøre noe fornuftig snart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 14. september 2005 #654 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Ai ai, hva er det som har skjedd denne uka egentlig? Fikk avbud I DAG OGSÅ!!! Begynner å bli frustrert nå, får jo aldri fylt opp kravene mine hvis det fortsetter sånn... Nei, så jeg fikk tre kontrollpasienter i stedet da, sånne som de tar inn sånn i tilfelle noen får avbud. Tre pasienter på endo er jo bra, tenker jeg. Og i samme øyeblikk tikker den første avbestillingen inn....Og så møter den andre ikke opp... Så må jeg vente EN TIME på den siste... Han kommer. Heldigvis. Så tar jeg røntgen for å sjekke en rotfylt tann. Så ser jeg at hele rota på tanna er borte. Da var det jammen ikke mye så sjekke på. Så i dag har jeg altså ikke fått gjort noenting fornuftig. Bortkasta tid. Aaaaaaaaaargh!!! Men det hjalp å komme hjem til en überkosete pusefant da. Tror han er litt stolt fordi han er så nydusja og fin. Vi passer på å skryte masse av han når han er nydusja. Tror han blir litt "høy" på all rosen Nå kommer vel sambo ramlende inn dørene snart tenker jeg. (hvis det ikke er masse kø pga vannet da) Så da er det snart middaaaaag!! Magen rumler... Endret 14. september 2005 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. september 2005 #655 Del Skrevet 14. september 2005 Så dumme pasienter du har da! Men du får nok fylt opp kvoten din skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. september 2005 #656 Del Skrevet 15. september 2005 Da er alt pakket og klart. Utenom tannbørsten. Må bare ha litt kaffe først. Skal treffe han kompisen min i byen kl 10, så blir det flybussen, og så fly. Så får vi se om vi finner fram der nede! Bra vi er to, tror jeg hadde fått noia om jeg skulle reist rundt alene I går kom blekeskinna til sambo, så i natt skulle han sove med denne greia da. Det var så komisk når han skulle snakke, for hørtes ut som om han manglet fremtennene. Mississippi, ble michsichipppi :grine2: Han mente han så STOOOR forskjell i dag tidlig, men jeg synes de var like gule enda! Men men, han må jo ikke få sånne tenner som Ross hadde i den Friendsepisoden heller! Ååååå, jeg gleder meg til jeg kommer hjem igjen, for da har jeg plutselig to pusedatter igjen! Iiihhaaa!! Amsterdam kan det bare være det samme med, jeg gleder meg bare til jeg er hjemme igjen Håper noen holder litt liv i dagboka mi mens jeg er borte da.... Hej då alla i hopaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 15. september 2005 #657 Del Skrevet 15. september 2005 Nå har jeg akkurat skrevet et innlegg i dagboken min, som jeg ser burde ha ligget i din bok. Jeg er håpløs.... Du får stikke innom der da, når du har tid. Du...er du tannlege? (Eller skal bli??) Du skulle i hvert fall ha fått sjekka tenna mine om du ville! Jeg skulle ikke ha avbestilt heller jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 15. september 2005 #658 Del Skrevet 15. september 2005 Nå har jeg akkurat skrevet et innlegg i dagboken min, som jeg ser burde ha ligget i din bok. Jeg er håpløs.... Du får stikke innom der da, når du har tid. Du...er du tannlege? (Eller skal bli??) Du skulle i hvert fall ha fått sjekka tenna mine om du ville! Jeg skulle ikke ha avbestilt heller jeg. ← Det er notert og besvart :smile: Jeg er på vei til å bli tannlege ja! Åh! Snille du... Jeg kan sjekke de heeelt gratis også Nei, uff, det med pasienter som ikke møter er noe som de fleste studenter opplever, det er nok en del pasienter som ikke tar tannlegestudentene like høytidlig, og det koster dem ikke så mye å avbestille. Men det er fort gjort å ta det personlig, spesielt når du får tre fire avbestillinger på tre dager, liksom. Men, det er nok ikke personlig. Jeg får alltid høre at jeg er så forsiktig og snill. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 15. september 2005 #659 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg er på vei til å bli tannlege ja! Åh! Snille du... Jeg kan sjekke de heeelt gratis også ← Synd jeg bor så langt unna, ellers så hadde jeg seriøst latt deg ta en sjekk! + Kanskje latt deg borre litt også...? Huff, det er altfor lenge siden jeg var hos tannlegen. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 15. september 2005 #660 Del Skrevet 15. september 2005 Hadedåååååå!!! Du er på msn men er opptatt... Driver vel med tannlegegreier Men jeg er glad i deg fordioooooooooom Gleder meg sånn til du får Theo Og til du kommer hjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg