Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Det var ikke det peneste dyret, nei. ;) Gleder meg til Revelations jeg også! Har litt chips og dipp. Må trøstespise littegranne i dag.... (Se dagbok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kyss: Til Seroxata, og Saeria: den prøven går nok bedre enn du tror, det er som regel sånn ;):kyss: til deg også!

Da er det endelig heeeeelg! :danse: (for min del hvertfall)

Jeg har hatt sambo som pasient i dag, jeg har pusset og polert ferdig den fyllingen jeg la forrige uke, fjernet tannstein og instruert i tanntrådbruk. :Hehe: Og så har vi tatt avtrykk, for nå skal tennene hans blekes, de er så gule! Ushj!

:ler:

Så siden det ikke var så mye, ble jeg ferdig tidlig. Jeg kommanderer sambo til å hjelpe meg å rydde, og rett før vi går kommer en klinikkdame og spør om jeg kan ta en endokontroll....Falt sammen litt da ja. Var SÅ klar for helt, men neida.

Så jeg dekker opp stolen igjen, setter meg inn i journalen og venter på pasienten. Sambo, som egentlig skulle være så snill å kjøre meg hjem, reiser tilbake til jobben.

Tror dere ikke at pasienten ikke gadd å møte opp!!?!?! :frustrert:

Så da var det bare å pakke sammen og reise hjem med buss. Drittpasient altså.

Jaja...Nå er det en suuuuperkosete katt på fanget mitt her, han gniiir seg opp etter meg, maler og tramper. Tror jeg må kose litt. :hjerte:

God heeeelg alle sammeeeen!! :vinke:

:flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med pasient som ikke møtte op da. :frustrert: Jeg skulle vært med på møte i dag, i et tverrfaglig team med foreldrene til en pasient på praksisplassen min. Men moren ville ikke ha student med, og det må hun jo få lov til å nekte, selv om det var synd.

Helg for meg også forresten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med den pasienten som ikke gadd møte. :frustrert:

Så nå skal sambo få fine hvite tenner? Hvor mye koster det egentlig? Jeg også lyst på sånn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med den pasienten som ikke gadd møte. :frustrert:

Så nå skal sambo få fine hvite tenner? Hvor mye koster det egentlig? Jeg også lyst på sånn. ;)

På Odontologen koster det vel rundt 1500kr for en kjeve. Men er ikke helt sikker...Og prisene varierer ganske mye på de forskjellige tannklinikkene.

Så egentlig...Jeg vet ikke! :ler:

Skal la dere få vite når vi har fått regningen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke møter opp til avtalt tid er fryktelig irriterende, åkke som... :frustrert:

Amsterdamturen høres foressten spennende ut!

Nå har bissevovven min begynt og logre igjen når jeg er i nærheten. Var litt "nervøs" for at hun skulle bli fornærma på meg for at jeg lot henne gjennomgå denne fæle dagen... :ler:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vovvesen blir bedre, @lfa! Og inders inne så tror jeg at når dyr er skikkelig syke, så vet de at dyrlegen gjør dem frisk igjen...Håper det hvertfall...:sjenert:

---------------------------

Jah, jeg som skulle sove så masse i dag...Skulle liksom ta igjen litt søvn siden jeg har vært så trøtt i det siste. Neida. Ti over halv åtte er jeg våken. Men Tommy var trøtt som en strømpe, så jeg måtte flytte han fra magen for å kunne få stå opp. DA er jeg våken da....

Årh! Ja! Jeg glemte å fortelle noe fra i går, da sambo var pasienten min! Vi var så og si ferdige, så skulle jeg skrive journal. Så når jeg er ferdig titter jeg opp på sambo som har fått et SKIKKELIG barnslig uttrykk og smiler lurt mens han tvinner tommeltotter...Hva er det? Sier jeg.

Ehhmm....jo...han bare lurte på...ehe..hva skjer hvis han trykket på den knappen der? Så peker han på treveissprøyten.

Joda, go ahead!

Kjempefornøyd ble han! Så trykket han: Sviiish! En laaaaang, tynn vannstråle fyker tvers igjennom rommet!

:grine2:

Skal jammen ikke mye til for å tilfredstille dissen mennene alltid!

Han var så skjønn atte. Han hadde sikkert tenkt på det lenge, og hatt utrolig lyst til å trykke på akkurat den knappen, av alle knapper liksom! haha!

Jaja, gode sambissen min. :hjerte:

I går var Ninakanin her, og hun hadde med seg Felix. Tror både Tommy og Felix trengte litt action, så etter en liten bli-kjent-på-ny-stund, så var det full rulle i leiligheten! De var så skjønne atte :smile:

Kjekt å se Nina igjen også, blitt lite av det i det siste, og neste uke har vi fullt opp begge to, så dette var egentlig eneste mulighet.

Hva skal jeg finne på i dag mon tro...? Oppgaven gjorde jeg i går....Kanskje skrive en liten liste over hva jeg trenger å ta med meg til Æmsterdææm...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et gammelt bilde, men jeg ville bare vise det for det var så koseliiiii....

Det er altså Tigris, Josefine og Oliver. Som var kjempetrøtte...:hjerte:

gallery_6726_69_116620.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle sammen!! :vinke:

Her i Bergen er det sol fra skyfri himmel i dag! Så dette må utnyttes!

Nå er sambo ute og gnikker på den bilen sin. Er det sol, så skal den vaskes! Mannfolk. :ler:

Så når han kommer tilbake tar vi oss en tur til byen. Har egentlig ingen planer, men vi må nesten ut siden det er så fint vær...

Og så bytta jeg signaturbilde...Jeg har egentlig blitt veldig glad i det andre, men...dette er jo litt tøft det også...Får se hvor lenge det varer før jeg bytter tilbake igjen. Jeg har jo laget en hel hau ulike signaturbilder som ligger i galleriet mitt, men det er på en måte disse to jeg liker best.

Åja! Jeg kom inn i "slankebuksa" mi i dag!! :danse:

Har hatt ei bukse liggenes leeeenge i skapet, har ikke kommet oppi den på tre år tror jeg! Men jeg har nektet å hive den, den har vært målet mitt! Altså, jeg har fått den på meg, men da er det "legge-seg-ned-på-gulvet-holde-pusten-og-gå-som-om-jeg-har-trebein-stilen". :lol:

Men nå gikk den på uten store problemer! juhuuu!!!

Vi var en svipptur på Lagunen i går, så jeg kjøpte litt enkle topper og slikt på H&M, se om jeg finner litt mer i dag...Må bare lure sambo med inn på en eller annen måte...:ler:

Er det bare meg, eller er det ikke så mye liv på KG for tiden? Synes det liksom ikke er så mange nye innlegg...

Jaja, ænivæi! Ha en fin lørdag alle i hopa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlige katter :)

La merke til signaturen din, ler godt hver gang reklamen kommer på :ler:

Ha en fortsatt fin helg :)

*tar en trippel salto ut av sneglehuset*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du likte signaturen min Fauna (Og Arkana), jeg ler meg skakk hver gang jeg ser den der reklamen. Og så er det så teeeeit å høre sin egen dialekt på TV synes jeg... :lol:

Ja, sambo kom hjem etterhvert, men han klarte likevel å bruke nesten to timer på å vaske bilen! Så nå er den så fin atte. Det ble en liten tur til byen også, men det var så mye folk!!! Slitsomt når en må gå i sikk-sakk og vike for folk for hver andre meter... Så vi gikk hjem igjen ganske fort. Men vi måtte en tur innom kaffibar først da. ;)

Glemte jo å gå innom polet også. :klaske: Jeg har jo fått ikke mindre enn to gavekort på polet, et fra søster og et fra bror. Hva er det de tror om meeeeg! :ler:

Sambo hadde et gullkorn uten like i dag!! :grine2:

Vi snakket om hva vi skulle ha til middag i dag. Vi har kylling, så spørsmålet dreide seg egentlig om hvordan den skulle tilberedes. Så sier sambo:

Kan vi ikke ha Indisk? Så kjøper vi sånn nanobrød!!!

:hoho:

Det blir ikke store brødet liksom!! Han er så skjønn. :hjerte:

Venter egentlig på telefon fra fossilene også, de er i Gøteborg i helga. På utstilling, selvfølgelig. Lurer på hvordan det går, og så skal de sikkert treffe oppdretter til Theo også. *spent*

Nei, nå er det mer kaffe! :sjenert:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Nanobrød!?

:hoho:

Åh han burde gitt ut bok med "****'s Beste!" :ler:

Hey, har du trekkfoggel-signatur du!! Jeg som hadde tenkt å skifte til hakke hakkespett-replikken!! HAha huff vi har for lik humor...

Du, jeg skylder deg noen kroner for de plommene ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der va du igjen gitt. Danse og synge i dagbogå mi. Din snig. :tunge1:

Men du, du må få deg den "jag er ingen hakke hakk spett! Jag ar en dompapp" i signaturen din! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...