Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjokkbla: DET lurer jeg også på!

Aldri hørt om skogen :ler: Men det er jo flere plasser i Norge som heter Sandnes også da. Vet ikke jeg. Skal forhøre meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg i byen din, og så er du ikke her?! :grine:

:sur:

Er du der nå?!

ÅÅe! Du skal ikke tilfeldigvis svinge innom Stavanger (les: sandnes) også i løpet av ferien? Eller kanskje Stockholm i neste uke...? :engel:

Håper du koser deg masse, uansett, og at været er sånn som det alltid bør være i Bergen :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniglååååå.... :sjenert: kan du fortelle meg hvor i Sandnes Rompeskogen ligger?  :ler:

Norges Latterligste Stedsnavn

Måtte jo selvfølgelig spørre Ninakanin også, men hun hadde heller aldri hørt om noe Rompeskog. Eneste det KAN være er en skog som heter Rundeskogen, som da på vår dialekt blir Rondeskogen. Meibi, juuuust meibi noen har hørt litt feil?

Ikke godt å si. Skal iallafll gi beskjed dersom jeg finner noen Rompeskog! :ler:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte jo selvfølgelig spørre Ninakanin også, men hun hadde heller aldri hørt om noe Rompeskog. Eneste det KAN være er en skog som heter Rundeskogen, som da på vår dialekt blir Rondeskogen. Meibi, juuuust meibi noen har hørt litt feil?

Ikke godt å si. Skal iallafll gi beskjed dersom jeg finner noen Rompeskog! :ler:

Samboeren min hadde heller aldri hørt om noen Rompeskog. Men siden han da er fra Stavanger måtte jeg bare sjekke med dere som kanskje har litt mer lokalkunnskap. Men hadde det vært noe som virkelig het Rompeskogen er jeg sikker på at alle mennesker i mils omkrets hadde vært klar over det. Jeg hadde i allefall ikke glemt et slikt navn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Sniglååååå.... :sjenert: kan du fortelle meg hvor i Sandnes Rompeskogen ligger?  :ler:

Den ligger på baksiden, noe sør for korsryggen. Om det da ikke er snakk om en mann som tar en "Beckham" og tar det meste ;)

Hei snuppa forresten :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger på baksiden, noe sør for korsryggen. Om det da ikke er snakk om en mann som tar en "Beckham" og tar det meste ;)

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

~Alwa~ daaaa! *sjokkert*

:kose: på Linn3c!

Nå skal jeg snart på jobb, så er det heeeelg, så er det Stockholm here we come på mandag. Gleder meg massevis!

Og Sambo kom hjem i går med masse alkohol i bagen, men han hadde jammen meg klart å kjøpe en liten presang til meg også! En HardRock-T-skjorte fra Gøteborg. Ikke en sånn kjedelig hvit en, men en litt knæsjhrosa, figursydd, og med masse kule droddlerier på (jadda, veeeldig flink til å forklare :ler:). Men det var anyways akkurat min stil, og det var så koselig, for han kjenner meg så godt :hjerte:

Men må løpe, det ligger et brød i ovnene! Kom plutselig på det! :overrasket:

*springe og redder en potensiell katastrofe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste potensielle katastrofen jeg avverget der var en skade på brødkniven etter å ha skjært i et frossent brød :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter vi på Arlanda flyplass og koooper...Flyet går ikke för (haha! På dette tastaturet var det sånnen rar ö!! :ler:) halv syv, og vi har allerede värt (hihi, morsom ä også) her i noen timer...

Men Stockhom var knall!! Vi har kost oss en hel haug! Värt skikkelige turister og tatt en sånn klam sightseeing båt rundt Djurgården, spist og drukket kaffe på koselige kafeer i sentrum og i Gamla stan, vi har värt på museeum: jeg fikk nerde meg litt på Nobel-museet, og sambo nerdet litt på Armè-museet :ler: Og så så vi på den fine utsikten via Katharina-hissen! Nydelig :-D

Og så skulle vi på Observatorie-museet, men det var stengt sommerstid :sur:

Og selvfölgelig en del shopping ;)

Åja, haha, så skulle vi vi jo egentlig ha et vanlig dobbelrom på hotellet (som forresten var skikkelig stilig, det anbefales (Birger Jarl)), men så var det proppfullt, så vi gjorde en grei deal med personalet: Vi sov noget tett, men koselig på et enkeltrom förste natten, så fikk vi en suite de to andre nettene :Hehe:

Nei, nå vil vel sambo surfe litt på VG og stöff tenker jeg :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hvem som har fått en Rock&Republic-bukse på 50% salg?

gallery_6726_45_1338.gif

Er ellers i farta, skal videre til sambos foreldre!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...