Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Sender deg navnet hennes på PM. Bedøvelsen er datastyrt, og på regninga mi står det noe sånn som magic wand. Det er i hvert fall helt utrolig digg. Hun sier at "Nå kjenner du et ørlite stikk", men jeg har ikke kjent noen ting noen gang jeg ! *Veldig fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at sambo din er like stor gutt som sambo min. :)

Må bare spørre...hvor kjøpte dere Boss dressen og hvor mye gav dere? Mannen min har bare en dress. Den er ok den, men han bør vurdere å skaffe seg en til for han har en del dress events med jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror våre gutter er like på ganske så mange områder, virker det som ;)

Kjøpte den på Lagunen på Hans H. Og den kosta *kremt* 5000 *hoste host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Dere skulle sett Josefine nå nettopp. Hun og Theo lå og sov som bare det her ved siden av meg i sofaen. Så ser jeg at det ytre øyelokket åpnes forsiktig opp. Da sover de tungt kattene, når du bare ser det hvite fra det indre øyelokket.

Plutselig åpner hun det indre øyelokket også, trodde først hun våknet, men pupillen var bare en tynn, tynn strek.

Så blåser hun opp halen, en skikkelig vaskebjørnhale, og en stooor hanekam danner seg nedover ryggen. Så freser hun og slår med poten ut i lufta! :overrasket:

Lurer på hva hun sloss om i drømme :lol:

Spiser seige, sure føtter og leser og en masse ekle sår i munnhulen, her jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror våre gutter er like på ganske så mange områder, virker det som ;)

Kjøpte den på Lagunen på Hans H. Og den kosta *kremt* 5000 *hoste host*

De er nok det. ;)

5000 var da ikke så ille egentlig. Dresen er jo av god kvalitet, og varer nok lenge. Dessuten er det lekkert med mannebein i fiiiiine dressen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei har Boss-dressar på Vincci på Torget også. Der kjøpte me mannen sin. Den er rålekker og kosta berre rundt 3000, men då var den veldig nedsett i pris, då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har:

- Lest pittelittegrann, akkurat nok til å ikke få en stygge-dårlig samvittighet :ler:

- Vaska og rydda littepittegrann

- Spist middag

- Sett en film

Skal:

- Gå berserk på plantasjen og plante i krukker på verandaen

- Rydde og vaske ferdig

- Kaaahanskje lese littepittegranne til

- Overtale sambo om at vi trenger litt smågodt til i kveld

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Hei!!!

Tuuusen takk for at du passet pusene!!

Jeg har betalt mobilregningen nå, så nå venter jeg bare på å få åpnet for ringing igjen... Og meldinger!!

Var helt kriiise i helgen, jeg hadde jo lyst å skrive meldinger og spørre hvordan det gikk med babyene mineeee :grine:

Men nå er jeg altså hjemme, tuuuusen takk for hjelpen :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heia snuppa mi. Grattiss til sambissen med ny dress, også BOSS da tilogmed :sjarmor:

Håper du får en fortsatt fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt kriiise i helgen, jeg hadde jo lyst å skrive meldinger og spørre hvordan det gikk med babyene mineeee  :grine:

:hoppe:

Men du fikk meldingene og MMS'en?

De var så søøøte og snille atte :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Neeeeeeeeeeeeeeeeei!!! :grine:

Dumme telenor, jeg får ikke kommet inn på internet og se dem heller, for "ditt abonnement er sperret" !!!! :sur:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Ninakanin

Kjempeglad i deg, kjekt når du svarte på meldinger kjempefort :) Godt med noen som liksom var der litt for meg, om bare over meldinger!

Og vi ordnet opp.

Ble ikke fotball.Får være måte på...

God klem, og god 17. Mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener alle sammen!!

Vi har hatt besøk i et par dager nå, av foreldrene til sambo.

Koselig det. Men greit at de ikke ble lenger :ler:

Men det ble kortvarig "glede", snart kommer bror til sambo, han skal være her til lørdag. Må være med på å feire storerbrors bursdag, skjønner dere :ler:

Åsså har jeg blir SÅ forkjøla! :sur:

Og så! HUFFAMEG, i går...

Gjett hvem som fant noe i håret mitt?

Sambo fant.....

ET GRÅTT HÅR HOS MEG!!! :hakeslepp:

:hoho:

Fikk litt angst da ja, spesielt med tanke på at Mamma var helt grå før hun var 30, så det lover jo bra. Jeg hadde håpet på at jeg hadde arvet pappa sine hårgener, for han var kullsvart til han rundet 50.

Så nå blir det spennende.

Elleeeeers...Lite som skjer. Skole. Hjem. Lese. Spise. Sove. Skole. Lese.

Æsjh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...