Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Hadde det vært meg hadde jeg vel neppe hatt store forventninger til en kveld sammen med 300 tannleger, men jammen kan de ikke feste gitt :ler:

Håper du får en fin helg og kommer tilbake snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden går så fort at det er helt skummelt!!! :overrasket:

Kan ikke fatte og forstå at hele sommeren er gått, jeg har ikke vært i Bergen på nesten tre måneder!

Driver og pakker sammen ting og tang, og det er tydelig at jeg har vært her en stund, ja, det er jo småting overALT! :ler:

Det var så vemodig å gå fra klinikken i går, jeg har hatt det så fint, lært så masse og trivdes noe så enormt godt. Alle folkene der er helt supre og har gjort masse for at jeg skal ha det bra. De sa flere ganger at jeg måtte ta permisjon fra studiene og heller fortsette å jobbe der, og at jeg passet så fint i sammen med hele gjenge. Det er gøy å høre! Og så fikk jeg en god klem av alle sammen :-D

Og jeg har store planer om å få jobb på akkurat den klinikken til neste år. Jeg sa til den ene tannlegen at jeg har tenkt å ringe overtannlegen allerde i februar for å spørre om jobb. Ring i januar, du, sa han bare :ler:

Tiden frem til jul kommer også til å gå fort, jeg tittet på kalenderen nå, og det er jo planer nesten hver helg fremover! :hoppe:

Nå sitter jeg og venter på sambo, han måtte et par timer på jobb. Etter det vet jeg ikke hva vi skal finne på. Pakke? Rydde ut av leiligheten?

Åååå dere må se pusekattene! De har blitt så store nå!!

gallery_6726_69_33182.jpg

:hjerte:

gallery_6726_69_23765.jpg

Det er den til høyre på bildene som vi skal beholde!

*stolt bestemor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig fest du var på då :)

Artig kommentar om lønn, ja.. :ler:

Morsomt filmklipp også :ler2:

Og så skjøøøønne pusekattar! :-D

Velkomen tilbake til Bergen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Linn3c!! :vinke:

Nå er jeg i Bergeeeen!

Deilig å komme hjem, komme hjem til en leilighet som ikke er overmøblert og ikke "overtepperet", om det går an å si det (Fossilene har så mange store og tykke tepper! *grøsse*)

:hoppe: Endelig hjemmeeee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Heia Linn3c!! :vinke:

Nå er jeg i Bergeeeen!

Deilig å komme hjem, komme hjem til en leilighet som ikke er overmøblert og ikke "overtepperet", om det går an å si det (Fossilene har så mange store og tykke tepper! *grøsse*)

:hoppe: Endelig hjemmeeee!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så merkelig å være hjemme igjen!

Jeg ser plutselig småting og tang som jeg har glemt at vi hadde :ler:

Heldigvis blir det en myk start, en forelesning på 45 minutter i dag. Passelig det :)

Sååå etterpå deeet skal jeg i blodbanken, jeg (og sikkert mange andre) har vært meget populær i ferien. De ringte flere ganger og spurte om ikke jeg kunne komme inn, den ene gangen var da jeg var i Sverige :ler:

Så fikk jeg tid på fredag, og jeg måtte skrive mail å si at jeg er ikke hjemme før på mandag desverre. Så da fikk jeg time i dag. Så. Da kan de eeendelig få litt av mitt dyrebare blod :tunge1:

Senere skal jeg pakke vekk bøker og stæshj. Jeg hadde jo lagt frem alle bøkene i en fiiin bunke på gulvet før jeg reiste til Sandnes, sånn i tillfelle jeg ikke kom til å stå på eksamen. De kan jeg pakke vekk! En liten stund hvertfall :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Du, jeg tenkte... Hvis jeg først skal over kanalen for å hente sau, kan vi jo likegreit ta med noen geiter? :klø:

Jeg vet de har noen sjeldne geiter, så de setter sikkert pris på å få hjelp til avl i norge!

http://www.rbst.org.uk/watch-list/sheep/shropshire.php

se på linkene over, se hvilket dyr du synes jeg skal ta med hjem i tillegg til sauene!

var en del tøffe griser også.... hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...