Havfrua Skrevet 27. august 2006 #2981 Del Skrevet 27. august 2006 http://www.bahn.de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. august 2006 #2982 Del Skrevet 27. august 2006 http://www.bahn.de ← Takk for tips, har allerede funnet den siden og konkludert med at jeg finner en sånn desk på flyplassen og får hjelp til å kjøpe de rette billettene der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. august 2006 #2983 Del Skrevet 27. august 2006 Her begynner ting virkelig å forme seg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. august 2006 #2984 Del Skrevet 27. august 2006 Jess!! Jeg tror jeg kommer til å gjøre det også! Tenkte bare å være liiiittegranne snusfornuftig og vente noen dager med å betille alt, sånn at jeg får tenkt meg skikkelig om. Men jeg har allerede satt av penger på sparekonto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. august 2006 #2985 Del Skrevet 27. august 2006 Bestille ja, ikke betille Men sånn ellers så kjeder jeg ræva av meg. Det er så kjipt å være syk for jeg orker ingenting, men samtidig kjeder jeg meg fordi jeg ikke gjør noe... Men i morgen kommer sambo, må passe på å gjemme lappen jeg har skrevet her med masse notater og regnestykker på, hihi, og kjøre en runde med cc-cleaner så han ikke dumper bort i alle nettstedene jeg har vært på for å se på fly, hotell osv. DET hadde vært litt avslørende jah Snakket nettopp med sambo på telefonen, han hadde fått grønt lys av sjefene til å starte en avdeling i bedriften i Stavanger, så nå begynner ting å virkelig falle på plass! Mindre enn et år, så er jeg ferdig, komme meg i jobb, få en anstendig lønnssjekk! Årh, jeg gleder meg sånn til den første lønninga, DET kommer til å bli stort Kattetrollene Tommy&Theo har fått en ny hobby: De kommer inn rett som det er for å stolt vise frem byttene sine. Sommerfugler. I hauer og lass! De må ha lagt fuglejakta på hylla, for nå er det sommerfugler som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. august 2006 #2986 Del Skrevet 27. august 2006 Jess!! Jeg tror jeg kommer til å gjøre det også! Tenkte bare å være liiiittegranne snusfornuftig og vente noen dager med å betille alt, sånn at jeg får tenkt meg skikkelig om. Men jeg har allerede satt av penger på sparekonto ← Pengene er alt lagt av, så da har du bestemt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. august 2006 #2987 Del Skrevet 27. august 2006 Husk å gjemme alt, ja. Sambo ikke klare å snuse seg til noe. Skjønne puser! Vår jaktet på kantklipperledningen i hagen i går. God bedring, Sniglus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. august 2006 #2988 Del Skrevet 27. august 2006 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. august 2006 #2989 Del Skrevet 27. august 2006 Strikkhopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. august 2006 #2990 Del Skrevet 27. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. august 2006 #2991 Del Skrevet 28. august 2006 *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2006 #2992 Del Skrevet 28. august 2006 Strikkhopping ← Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. august 2006 #2993 Del Skrevet 28. august 2006 HAHAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. august 2006 #2994 Del Skrevet 28. august 2006 Travel men kjekk dag på jobb! (Eller praksis, heter det vel nå) Pluss at den tyske tannlegen skulle hjelpe meg med å bestille togbilletter på nett for meg, siden alt står på tysk :-D Og så skulle han i tillegg ringe søstera si, hun bodde i Hannover og jobbet på CeBIT hvert år! Hun hadde kanskje et ledig rom !! Syyykt sammentreff! Så dette ordner seg! Fikk ikke snakke så masse med han, men han har sikkert en haug med tips og slik på lur også! Dette kommer til å bli knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. august 2006 #2995 Del Skrevet 28. august 2006 NAMMEN, så FANTASTISK! Da er det virkelig MENINGEN at dere skal avgårde. *Tolker litt tegn og legger til litt mystikk og hurlumhei og sånn* Dette var supre nyheter som faktisk gjorde meg kjempeglad etter en drittdag på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. august 2006 #2996 Del Skrevet 28. august 2006 Så gøy! Skal se det ordner seg likevel! Og for en superknallbrafin bursdagsoverraskelse, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 31. august 2006 #2997 Del Skrevet 31. august 2006 5 timer og 55 minuter for sein, men gratulerer så masse med dagen. La igjen en bursdagsrose til deg i dagens rose tråden i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 31. august 2006 #2998 Del Skrevet 31. august 2006 Tusen takk Coco! Hadde en fin dag i går, rett etter jobb henta sambo meg og parkerte meg hos frisøren, det var på tide for å si det sånn. Frisørene synes alltid det er så gøy med meg, for jeg kommer inn med dødslangt hår (Må seriørst gå litt oftere til frisøren ) og med beskjed om å gjøre hva de vil så lenge det ikke er for vilt da. Hun i går spurte meg om det ene og det andre, kan jeg gjøre sånn? Kan jeg gjøre sånn? Nå tar jeg så mye av lengden altså? Går det bra? Og hver gang sa jeg; gjør som du vil, du bestemmer! Iiiihhh!!! Så kjeeeeekt! Sa hun og hoppet nesten opp og ned på stedet! Og når sambo kom og hentet meg, sto hun i bakgrunnen og kikket bort, og tok tommelen spørrende opp i været. Hun gullfornøyd da hun fikk en tommel tilbake Nei, det ble bra, fikk en grunnfarge som er ganske lik min og noen lyse striper innimellom, ikke sånn tykke, tydelige noen, men sånn at det så naturlig ut. Så fikk jeg skrå pannelugg og en fin oppklipp. Dødsfornøyd :-D Etterpå spiste vi middag, jeg, sambo og foreldrene hans, og jeg fikk litt småpresanger. Så koselig Og seint i går kveld kjørte jeg og sambo rundt i Sandnes for å se på forskjellige hus og sånnt som ligger på finn.no Nå er det snart heeeeelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 31. august 2006 #2999 Del Skrevet 31. august 2006 Grattis med dagen litt på etterskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. august 2006 #3000 Del Skrevet 31. august 2006 Oi, har jeg glemt bursdagen din. Gratulerer på etterskudd i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg