Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:grine:

Fikk den ikke.. :tristbla:

Det var noen som hadde vært medlem av boligbyggelaget siden 1975!! NittenSØTTIfem!! Visste ikke boligbyggelaget var funnet opp på den tiden :ler:

Ble skikkelig lei meg en stund, surmulte og var ikke så sprudlende overfor pasientene som jeg bruker å være. Men men, det er heldigvis mange leiligheter i det samme komplekset ofte til salgs. Det var nok en grunn til at vi ikke fikk denne, kanskje det er en enda finere en som venter på oss...?

Har kjøpt chips og sjokolade og skal trøstespise litt ikveld, håpe det hjelper litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer det snart noen flere bilder av de??? :sjenert:

Bilder av pusekattene muntrer godt opp, jeg fikk fire bilder av mamma i går. Speilrefleks er helt supert, hun har fanget noen herlige øyeblikk under lek. Så søøøteee :hjerte:

(Den ene er fremdeles til salgs, bare sånn at jeg har nevnt det ;))

post-6726-1155218314_thumb.jpg

post-6726-1155218293_thumb.jpg

post-6726-1155218303_thumb.jpg

post-6726-1155218324_thumb.jpg

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med leiligheten, men det betyr vel bare at det finnes en enda bedre der ute for dere! :Nikke:

Pusene er jo bare så skjønne! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg som hadde krysset både fingre og tær for at dere skulle få den kjempefine leiligheten med den søte pusetrappen. :tristbla: Jaja, jeg er sikker på at drømmehuset fremdeles er til salgs.

Og så nyyyyyyydelige pusetasser! *smelte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd med leiligheten - men som du sier, det dukker sikkert opp noe enda bedre som er ment for dere!!!

Morsomme bilder altså av de fine kattene. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:ler:

I'm here, I'm here, er bare litt dagbok-og KG-lei. Alle får vel en slik periode har jeg forstått!

Nå sitter jeg hos foreldrene til sambo, vi var ute på byen i går, og jeg er trøtt som en strømpe! Hvis noen har en fyrstikk eller noe til overs hadde det vært fint. Vi ble vekket av en katt som ikke tåler foret han får her, så det ble pudding i kassa med en fiiiin eim som tilbehør :sprettoy:

Kan alltids sove senere ;)

På jobb går det bra, nå er jeg faktisk ferdig på jobb, har jobbet i hele sommer foruten den ene uka! Er litt fornøyd med det, at jeg har holdt ut! De neste tre ukene i praksis får jeg leke litt mer tannlege enn jeg har gjort nå, det blir spennende å gjøre litt mer variert arbeid, om enn uten lønn!

Jeg er så trøtt at jeg ser setningene mine er helt på bærtur, jeg kommer sterkere tilbake i ettermiddag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...