Linn3c Skrevet 18. juli 2006 #2821 Del Skrevet 18. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. juli 2006 #2822 Del Skrevet 19. juli 2006 Sniglååååå.... kan du fortelle meg hvor i Sandnes Rompeskogen ligger? Norges Latterligste Stedsnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. juli 2006 #2823 Del Skrevet 19. juli 2006 DET lurer jeg også på! Aldri hørt om skogen Men det er jo flere plasser i Norge som heter Sandnes også da. Vet ikke jeg. Skal forhøre meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. juli 2006 #2824 Del Skrevet 20. juli 2006 Her sitter jeg i byen din, og så er du ikke her?! ← Er du der nå?! ÅÅe! Du skal ikke tilfeldigvis svinge innom Stavanger (les: sandnes) også i løpet av ferien? Eller kanskje Stockholm i neste uke...? Håper du koser deg masse, uansett, og at været er sånn som det alltid bør være i Bergen :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 20. juli 2006 #2825 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Sniglååååå.... kan du fortelle meg hvor i Sandnes Rompeskogen ligger? Norges Latterligste Stedsnavn ← Måtte jo selvfølgelig spørre Ninakanin også, men hun hadde heller aldri hørt om noe Rompeskog. Eneste det KAN være er en skog som heter Rundeskogen, som da på vår dialekt blir Rondeskogen. Meibi, juuuust meibi noen har hørt litt feil? Ikke godt å si. Skal iallafll gi beskjed dersom jeg finner noen Rompeskog! Endret 20. juli 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2006 #2826 Del Skrevet 20. juli 2006 Sitter her nå, ja. Har nerdet rundt på Naturhistorisk museum og kost meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. juli 2006 #2827 Del Skrevet 20. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juli 2006 #2828 Del Skrevet 20. juli 2006 Måtte jo selvfølgelig spørre Ninakanin også, men hun hadde heller aldri hørt om noe Rompeskog. Eneste det KAN være er en skog som heter Rundeskogen, som da på vår dialekt blir Rondeskogen. Meibi, juuuust meibi noen har hørt litt feil? Ikke godt å si. Skal iallafll gi beskjed dersom jeg finner noen Rompeskog! ← Samboeren min hadde heller aldri hørt om noen Rompeskog. Men siden han da er fra Stavanger måtte jeg bare sjekke med dere som kanskje har litt mer lokalkunnskap. Men hadde det vært noe som virkelig het Rompeskogen er jeg sikker på at alle mennesker i mils omkrets hadde vært klar over det. Jeg hadde i allefall ikke glemt et slikt navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2006 #2829 Del Skrevet 20. juli 2006 Sniglååååå.... kan du fortelle meg hvor i Sandnes Rompeskogen ligger? Den ligger på baksiden, noe sør for korsryggen. Om det da ikke er snakk om en mann som tar en "Beckham" og tar det meste Hei snuppa forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juli 2006 #2830 Del Skrevet 20. juli 2006 Den ligger på baksiden, noe sør for korsryggen. Om det da ikke er snakk om en mann som tar en "Beckham" og tar det meste ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. juli 2006 #2831 Del Skrevet 21. juli 2006 ~Alwa~ daaaa! *sjokkert* på Linn3c! Nå skal jeg snart på jobb, så er det heeeelg, så er det Stockholm here we come på mandag. Gleder meg massevis! Og Sambo kom hjem i går med masse alkohol i bagen, men han hadde jammen meg klart å kjøpe en liten presang til meg også! En HardRock-T-skjorte fra Gøteborg. Ikke en sånn kjedelig hvit en, men en litt knæsjhrosa, figursydd, og med masse kule droddlerier på (jadda, veeeldig flink til å forklare ). Men det var anyways akkurat min stil, og det var så koselig, for han kjenner meg så godt Men må løpe, det ligger et brød i ovnene! Kom plutselig på det! *springe og redder en potensiell katastrofe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. juli 2006 #2832 Del Skrevet 21. juli 2006 Eneste potensielle katastrofen jeg avverget der var en skade på brødkniven etter å ha skjært i et frossent brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #2833 Del Skrevet 21. juli 2006 Godt det gikk bra med brødet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. juli 2006 #2834 Del Skrevet 21. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juli 2006 #2835 Del Skrevet 21. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. juli 2006 #2836 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå sitter vi på Arlanda flyplass og koooper...Flyet går ikke för (haha! På dette tastaturet var det sånnen rar ö!! ) halv syv, og vi har allerede värt (hihi, morsom ä også) her i noen timer... Men Stockhom var knall!! Vi har kost oss en hel haug! Värt skikkelige turister og tatt en sånn klam sightseeing båt rundt Djurgården, spist og drukket kaffe på koselige kafeer i sentrum og i Gamla stan, vi har värt på museeum: jeg fikk nerde meg litt på Nobel-museet, og sambo nerdet litt på Armè-museet Og så så vi på den fine utsikten via Katharina-hissen! Nydelig :-D Og så skulle vi på Observatorie-museet, men det var stengt sommerstid Og selvfölgelig en del shopping Åja, haha, så skulle vi vi jo egentlig ha et vanlig dobbelrom på hotellet (som forresten var skikkelig stilig, det anbefales (Birger Jarl)), men så var det proppfullt, så vi gjorde en grei deal med personalet: Vi sov noget tett, men koselig på et enkeltrom förste natten, så fikk vi en suite de to andre nettene Nei, nå vil vel sambo surfe litt på VG og stöff tenker jeg :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. juli 2006 #2837 Del Skrevet 27. juli 2006 Så bra at dere koser dere! :-D Og den dealen på hotellet var jo genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. juli 2006 #2838 Del Skrevet 28. juli 2006 Gjett hvem som har fått en Rock&Republic-bukse på 50% salg? Er ellers i farta, skal videre til sambos foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2839 Del Skrevet 28. juli 2006 Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. juli 2006 #2840 Del Skrevet 28. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg