Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Så utroooooolig nydelig bilde!!! :hjerter_rundt:

Kjenner jeg blir helt varm om hjertet jeg altså......

:ler:

Høres ut som at du har noen spennende og lærerike dager på jobb. Flink er du!!! :tommelsmil:

Stockholm er jo superkoselig, har du vært der før?

:klem:

Endret av Havfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Oliver er en fining!!

Gleder meg til du melder meg om budet :)

Og takk for gode samtaler på MSN og meldinger, du har hjulpet godt i de siste gale dagene!!!

Atter en gang, supersniglå to the rescue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Sovna visst litt...:sjenert:

Bud ja, dumme selger ville ikke akseptere budet vårt, forståelig nok, så vi kasta inn 50 000 til slik at vi kom opp til prisantydning.

Men neida, heller ikke det var godt nok!

Det er visst stille og rolig på markedet nå i fellesferien så han ville ha nye visninger i august og prøve igjen.

Ikke noe å gjøre med det, kanskje han ombestemmer seg og aksepterer likevel ;)

Ellers går det greit på klinikken! Jeg trekker, borrer, sonderer og står i. Kjempegøy :-D

Og Stockholm skal bli knææll! Gleder oss en hel haug, har aldri vært der før, så vi må være litt turister og sånnt. Være litt rommlemaniske ;)

Og så har de Zara-butikk der!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Men hvordan er den ift ener'n og toer'n? Lurte på om jeg skulle gidde å se den, mannen har sett den allerede.

Nydelig kattepusbilde, og flink Sneglejente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...Lenge siden jeg har sett de to andre, vanskelig å sammenligne... konklusjonen er vel at alle tre er like bra :ler:(Holder en knapp på manne-mannen i den siste ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiint bilde! :hjerter_rundt:

Da jeg satt hos Piirka-tannlegen og skulle trekke tann, tenkte jeg faktisk på deg og skulle ønske deg var du som sto der i stedet. :rosasmil:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiint bilde!  :hjerter_rundt:

Jjja! Ikke sant? Det er tatt med mammas speilreflekskamera med ekstern blits og makrolinse :Hehe: (Tenkte bare å nevne det siden du er i speilrefleksland for tiden ;))

Da jeg satt hos Piirka-tannlegen og skulle trekke tann, tenkte jeg faktisk på deg og skulle ønske deg var du som sto der i stedet.  :rosasmil:

Nommen, så koselig sagt! Hadde det vært sånn, hadde du sikkert tenkt shit, skulle ønske jeg heller var hos piiiirka-tannlegen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg pakke for helgen, sambo kommer og henter meg etter jobb i morgen, vi skal til fossilene i helga og hilse på kattungene!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg for tenk ikke tenkt så for tenk det så... :grine:

Fint kamera = fine bilder. :sjarmor:

Kos deg med pusene i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puseknottene blir bare skjønnere og skjønnere! :hjerte:

Nå har de åpna øynene, og ørene har også blitt større, så nå reagerer de på omgivelsene, jeg ser de snur ørene om det er noen lyder f.eks. Og så freser de litt, eller maler, eller mjauer. Nyyydelige er de :-D

Det så fint vær i helga, så det ble noen timer i sola, tror kanskje det er en anelse fargeforandring i huden ;)

Nå er det bare ei uke igjen på jobb, så er det en uke fri! :hoppe:

Da skal vi først ned til puseknottene, og dumpe våre dyr der mens vi flyr til Stockholm, DET blir digg det. Bare vi to :)

Ooog så har jeg vært hos Ninakanin i dag etter jobb, stakkars hun er syyyyk :troest:

Hun skal jo ta disste B12 sprøytene sine, og siden hun var så syk så spurte hun om ikke jeg kunne sette en på henne (Sånn at hun slapp og sette seg i bilen og reise til legen). :hoho: For et syn!!

Vi har gjort mye merkelig opp igjennom årene, men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle klype henne godt i skinka og sette sprøyte! Vi to er gale av og til, og den sprøytespissen hun fant frem var jo diiiger, sikkert 10 ganger større en de små fisenålene vi bruker i munnen :overrasket:

Men det gikk nå greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

:dusje::klem1::reise::kyss::Nikke:

got it?

I dag er jeg bedre, så jeg skal klare en dusj, så kommer snille du og henter meg, mhm mhm mhmmmmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...