Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #2761 Del Skrevet 5. juli 2006 : Men men, dette må nesten inn i VG, Sniglå har sittet alene og hatt det gøy med fotball... ← Jeg har også faktisk sett noen kamper, og jeg hater nesten fotball. Mannen har vært mektig imponert! Men jeg har enda tilgode å se en kamp mutters alene sånn som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. juli 2006 #2762 Del Skrevet 5. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 6. juli 2006 #2763 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg fikk bestått på eksamenen!!! DA kan jeg endelig ta sommerferie oppi hjernen også! (Jeg hadde forresten grunn til å være nervevrak også, det var 15% stryk på kullet ) Endret 6. juli 2006 av Sniglå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. juli 2006 #2764 Del Skrevet 6. juli 2006 :hoppe: GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. juli 2006 #2765 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer! Du er kjempeflink! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. juli 2006 #2766 Del Skrevet 6. juli 2006 Gratulerer!!! Nyt sommeren og trekk tenner med god samvittighet! Jeg skal også snart til tannlegen, men ikke snigletannlege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #2767 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Grattis så mye med bestått eksamen. Det var jo det jeg sa!!! Endret 6. juli 2006 av Havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2006 #2768 Del Skrevet 7. juli 2006 Det var det vi ALLE sa Ble kjempeglad når du sendte meldingen, hadde vært helt på trynet om du strøk!! Og bra du ikke gikk opp alle bakkene i varmen. Tussi (søsteren min) sa sånn "ja men hun forstår jo poenget når hun ringer på døra og ingen åpner, ikke stress Nina". Eeeeh? Jeg bare "eh, nei, hun skal slippe å stå på jobb i varmen og glede seg til lunsj med meg, dra seg opp alle bakkene mens solen steker, bare for å finne et tomt hus!! Det GJØR jeg bare ikke med henne!! Da ringer jeg heller til kontoret og er SIKKER på at hun får beskjeden!!" Herregud, blir nesten flau av å si vi er i slekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #2769 Del Skrevet 7. juli 2006 Du stod! Nyt sommeren videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. juli 2006 #2770 Del Skrevet 7. juli 2006 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #2771 Del Skrevet 7. juli 2006 Gratulerer!! Det var det jeg visste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juli 2006 #2772 Del Skrevet 7. juli 2006 Gratulerer! Du er så flink, atte. Men, ja.... alle andre visste at du kom til å klare den eksamenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. juli 2006 #2773 Del Skrevet 7. juli 2006 Tusen takk alle sammen, jeg var helt ærlig nesten bombesikker på at jeg kom til å stryke... Det var pappa som ringte i går, spurte om jeg hadde fått noen resultater, for nå var det jo så og så lenge siden jeg hadde eksamen mente han (Han har hele kontrollen på når jeg hadde de ulike eksamenene og prøvene ) Så sa jeg bare neeei, det har vi vel ikke...Så snakket vi litt om andre småting (som kattunger, for eksempel ), og jeg logga meg på den nettsiden der vi sjekker eksamensresultater bare sånn for å se. Og jeg kan skrive under på at jeg og hjertet mitt hoppet da jeg så at det sto "endo-protetikk". Så jeg bare hylte i telefonen til pappa: Vi har fått resultatet!! aaahh!!! Herreguuuud! Haha, pappa var bare helt rolig og sa at da måtte han få vite hvordan det hadde gått. Jeg snudde meg vekk da jeg så det, så jeg bare trakk pusten og snudde meg tilbake, og så sto det bestått. Åårh, halleluja Begynte å grine og tute på telefonen. Har jo gått med skuldrene mer eller mindre under ørene helt siden eksamen, hadde det ikke vært for jobben som har fått meg til å tenke på andre ting, så tror jeg at jeg hadde vært helt pudding hele tiden. Så utrolig deilig å kunne ta ordentlig ferie, senke skuldrene og puste normalt :-D Neste uke skal jeg begynne å skrive prosjektoppgaven da, men det blir bare sånn litt og litt, for nå haster det jo ikke siden jeg ikke skal konte Sitter og venter på sambo, han jobber overtid siste dagen sin før jobb, stakkars. Vi skulle egentlig på kvadrat og dille i dag, men spørs om han orker det siden det blir så seint... Vi får heller feire eksamensresulatene mine med taco og vin Kanskje jeg skal ta meg et glass vin nå? Stooor klem til alle jentene mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. juli 2006 #2774 Del Skrevet 7. juli 2006 Haha! Kom plutselig på at jeg drømte jeg nøys slik at det kom en melketann ut av nesa mi i natt! På tide med helg, ja, ingen tvil om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juli 2006 #2775 Del Skrevet 7. juli 2006 DEN var ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juli 2006 #2776 Del Skrevet 7. juli 2006 Gratulerar med bestått eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. juli 2006 #2777 Del Skrevet 7. juli 2006 Haha! Kom plutselig på at jeg drømte jeg nøys slik at det kom en melketann ut av nesa mi i natt! På tide med helg, ja, ingen tvil om det! ← :hoho: Jeg sprutlo av denne, måtte tørke mat av skjermen Åh Sneglis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. juli 2006 #2778 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvordan går det med melketannnysetannlegesneglen? Argh, du skulle vært her i dag, vi skal ut og greier, hadde vært kjempemorsomt om du ble med!! Men jeg tar deg med i tankene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. juli 2006 #2779 Del Skrevet 10. juli 2006 Nå sitter jeg på klinikken. Mutters alene. Tannlegen som skulle vært her er syk og assistenten driver og ammer så hun har reist hjem. Wæææ!! Jeg har hatt to akutte allerede og skal ha enda en kl 12. Trukket en tann og borret på et hull som har gått helt inn til nerven har jeg gjort. Pluss en haug med undersøkelser. Spennende, men jikes så skummelt å ikke kunne ha en tannlege å rådføre seg med. Lærerik er vel et passende ord Men det er jo bare helt tett organisert. Det er tre klinikker i sandnes. Her sitter jeg alene, på den andre sitter en klassevenninne av meg helt alene og er livredd for å gjøre noe feil, og på den siste er det EN tannlege. EN. Skjønner ikke at det går an å organisere det slik. Men men, jeg får gjøre så godt jeg kan I helga var vi på fest hos bror til sambo. Bob bob. Alle vennene deres kommer fra en liiiiten plass hvor alle kjenner alle, så 90% av samtalene dreide seg om hvem som hadde gjort hva og at han var broren til dattera til onkelen til bikkja til..ja. Sladder. Det er gørr. Såååå sånn er det :smile: Men jeg har ikke nyst flere melketenner de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #2780 Del Skrevet 10. juli 2006 Dæven, er det ikke litt av et kick å sitte der med alt det ansvaret?! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg