Saeria Skrevet 28. juni 2006 #2741 Del Skrevet 28. juni 2006 Nydelige pusunger! Ny snegle? Men det finnes bare en Sniglå! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 1. juli 2006 #2742 Del Skrevet 1. juli 2006 Der fant jeg dagboka mi Jeg er her, men ikke så mye lenger, så jeg får liksom ikke tid til å skrive noen innlegg.. Nå er jeg på sørlandet hos foreldrene mine, sitter under en diger markise med lappetoppen på fanget. Pusekattene ligger og koser seg i en hagestol, pappa løser kryssord, sambo soler seg, og mamma sitter inne med kattungene. De er SÅ skjønneeee!! Det er helt merkelig, for de er jo bare to klumper med pels, men utrolig hvor mye personlighet de har allerede! Har falt pladask for den som er sjokoladespotta, den har utrolig gode kontraster og har et nydelig gemytt. I går så måtte jeg holde den litt, så sovna den likegodt i neven min Hvis noen løfter på den som er kanel så blir det piping og sprelling, SLIPP MEG! JEG SKAL SPISE! Kanelen er egentlig en kanelbolle, for hun er trillrund Nå skal vi snart lage grillspyd så skal vi grille i kveld :-D Må visst gå å kutte litt grønne saker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 1. juli 2006 #2743 Del Skrevet 1. juli 2006 Og jeg stortrives på jobb, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. juli 2006 #2744 Del Skrevet 1. juli 2006 Så koselig det høres ut å være hos deg! Bra at du trives godt i jobben din. Det er vel gøy å få satt ut noe av det du kan i ordentlig betalt praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2006 #2745 Del Skrevet 1. juli 2006 Høres ut som du har en drømmesommer, jeg elsker sånne late utedager. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. juli 2006 #2746 Del Skrevet 1. juli 2006 Kjekt å høyra frå deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. juli 2006 #2747 Del Skrevet 1. juli 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 3. juli 2006 #2748 Del Skrevet 3. juli 2006 Det er helt merkelig, for de er jo bare to klumper med pels, men utrolig hvor mye personlighet de har allerede! Har falt pladask for den som er sjokoladespotta, den har utrolig gode kontraster og har et nydelig gemytt. I går så måtte jeg holde den litt, så sovna den likegodt i neven min Hvis noen løfter på den som er kanel så blir det piping og sprelling, SLIPP MEG! JEG SKAL SPISE! Kanelen er egentlig en kanelbolle, for hun er trillrund Nå skal vi snart lage grillspyd så skal vi grille i kveld :-D Må visst gå å kutte litt grønne saker! ← Grillspyyyyyyyyd Du? Høres ut som den lille sjokoladen er en liten Felix-niese ja!! Så koseliiiiiii!! Ble så glad da jeg fikk melding fra deg, at alt hadde gått bra, og at det ble sjokolade og kanel.. Så nydelig de er!! Nå er jeg i Sandnes til i morgen, iallefall, tenker jeg sender deg en melding snart og hører hvor i verden du er god klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 3. juli 2006 #2749 Del Skrevet 3. juli 2006 Fikk eksamensresultater i dag, men ikke den som jeg er så kjempenervøs for Men uansett, dette var den siste eksamenen jeg hadde, den følte jeg gikk greit, så var ikke nervøs for den (jeg stod altså ) Forresten så er det litt skummelt at de bruker så lang tid på å evaluere en eksamen som vi hadde før denne som vi fikk svar på nå...Hvorfor det, mon tro? Er det så mange som stryker at de må finlese for å skille ut de som akkurat står? Huffsa, kjenner jeg får vondt i magen bare av å tenke på det. Jeg trenger hvertfall ikke tenke på at jeg må ned et trinn, i og med jeg stod på denne da *lete frem noe positivt* Ellers går det bra på jobb, travelt, men det er bare gøy. I dag fikk jeg en akutt også, det var litt tøft. Trakk likegodt en tann, jeg Kattene har fått lufte seg litt i dag, jeg har bare ikke hjerte til å sitte ute og kose meg i sola, mens de skraper på døra og vil ut. Det gikk bra det, selv om jeg var litt smånervøs. Men må bare klaske meg litt i pannen av og til, for normale katter springer jo ute (Er bare litt redd for at noen skal knabbe de, i og med de er ganske tydelige rasekatter, liksom). Ninakanin: Masse glad i deg, og det var dumt du trodde at jeg trodde det du vet. () Det har jeg ALDRI trodd, mmmkaaaaii?! Bli frisk nå Oooog så et pusekattungebilde, de begynner så smått å åpne øynene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2006 #2750 Del Skrevet 3. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2751 Del Skrevet 3. juli 2006 Ååååhhh, næmennn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. juli 2006 #2752 Del Skrevet 3. juli 2006 Noe så nusselig! *smelte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 3. juli 2006 #2753 Del Skrevet 3. juli 2006 Ninakanin: Masse glad i deg, og det var dumt du trodde at jeg trodde det du vet. () Det har jeg ALDRI trodd, mmmkaaaaii?! Bli frisk nå ← Okaaaaaaaaaaaaaaay Var vel bare varmen og paranoia etter fem uker på DRITERAMMA ( okay nå er jeg litt fjollete, kroppen takler tydeligvis ikke overdosen sukker som var i det glasset med saft jeg nettopp drakk etter daaagesvis uten nærlig nærlig. næring, kanskje? :klø: )... Heeeh okay nå fjoller jeg til hele dagboken din. Men nei, det var bra du ikke trodde det jeg trodde du trodde, for da vet jeg ikke hva jeg hadde tenkt, gjort, eller trodd! Poenget er: Jeg er kjempeglad i deg, savner deg utrooolig mye. Alt for lite Snegletid for tiden. hey, der er du på msn. klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #2754 Del Skrevet 3. juli 2006 Så skjønn liten pusefant med det ene øyet så vidt åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. juli 2006 #2755 Del Skrevet 3. juli 2006 Skjønne pusekatten! Og flinke Sniglå som trekker tenner! :overrakset: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 4. juli 2006 #2756 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle såååå ønske jeg kunne ha deg hjemme hos meg i dag, men nå drar jeg altså Er litt redd du ikke har med mobilen.... Lurer på om jeg skal ringe deg på jobb og gi en beskjed "Det var en beskjed til Tannlege Sniglå..Kaninen kan ikke servere deg salat i dag som først planlagt. " Hadetdå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. juli 2006 #2757 Del Skrevet 4. juli 2006 Heiasannhoppsannsa! Nina: Heeelt i orden vettu, bare glad du sendte den ekstra meldingen slik at jeg ikke kavet meg opp alle de bratte bakkene i varmen for så å finne et tomt hus. Puh! Vi skal nok få masse tid sammen snart, skal du se! Og jeg holdt "avtalen" med kaninen, hun sa jeg måtte trekke noen tenner i dag. Så da gjorde jeg det. Tannlegen har fått nyss om at vi ikke får så mye trening i å trekke tenner på skolen, så nå roper han på meg hver gang han har noen tenner som skal ut. Så får jeg trekke KOKVARMT i dag! Prøvde å ligge litt i sola, men det var jo ikke vind heller, så jeg holdt på å dø på meg. Slapp ut kattene også, men det var ikke mye futt i de heller. DA er det varmt da! Blir mye bilder nå, men det blåser jeg i, haha, de er jo barnebarna mine! De har åpna øynene sine helt nå, begynner å få mer personlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2006 #2758 Del Skrevet 4. juli 2006 For en greit tannlege du jobber hos. Det må jo være topp å få trent mer på det du ikke har gjort så mye av på skolen. Pusungene er bare helt nyyyyydelige! Smelter hver eneste gang jeg ser barnebarna dine. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. juli 2006 #2759 Del Skrevet 4. juli 2006 Hva skjer? Sniglå ser på fotballkamp? Alene? Og syns det er SPENNENDE!?! Jeg som synes fotball er noe av det teiteste som finnes på denne jord!? Den eneste kampen jeg har sett som har vært engasjerende var Norge-Brasil iiii...eeeeeh..98..? Kampen i dag VAR veldig spennende da, det var jo masse action hele tiden, og så heia jeg litt på Tyskland (må nesten det siden tannlegen på jobb er tysk ). Men men, dette må nesten inn i VG, Sniglå har sittet alene og hatt det gøy med fotball... Jaja, ikke alt en skal forstå her i verden Nuh! Leggetid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #2760 Del Skrevet 5. juli 2006 Fiiiine pusungene altså. Naboen min har fått kattunger nå og og her om dagen var det hele 7 stk som lekte bak i hagen hos meg. Jeg holdt jo på å gå i spinn.... Tror de er ca 5 uker nå så de er jo såååååå søøøøøteeeee!!! Høres ut som at du har det kjekt på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg