Gå til innhold

~Sneglehuset~

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Nå sitter det en sliten Snegle i sofaen min, som ser over oppgaven sin etter å ha spist litt Sneglemat (McDonalds), og snart skal hun Sneglefortelle hvor tøff Snegleeksamenen var!! :forvirret:

Stakar liten.

Men hun lever!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

:kose:

Veldig glad i deg, Sneglen min!

Det var nesten litt deilig at du var stille og trøtt i dag.. Så kunne jeg føle at jeg var venninne for deg, og ikke omvent slik det pleier å være... ;)

Du hadde jo med mat, da. Det var utrolig koselig!!!

Men jeg hadde is :danse:

Nå ser jeg på Ænimal Plænet, på noen rare dyr. Surikatene har sluttet. Mikke ligger og gnager på dørterskelen.

Alt er normalt her, men andre ord :ler:

Unnskyld at han feis på deg, og at han spiste opp armen din, stjal skoen din, stjal tyggien din, ville ha burgeren din, og hoppet på deg med våte poter..! :grine:

Men du, nå må du love meg at du koser deg i kveld, og slapper heeelt av, og ikke tenker mer på denne eksamenen. Det er ikke mer du kan gjøre nå, annet enn å krysse fingrene for at dere alle er i samme båt og de derfor velger å senke snittet eller noe. Uansett så ordner det seg :) Du er alltid så flink på eksamen, så at du bommer litt på hva du prioriterte å lese på EN gang, det må du bare la gå :)

Og hvis ikke Nure masserer bein eller rygg eller pupper eller hva som helst, så må du si ifra, så løper jeg opp til Kålhuset ditt og gjør det selv :Hehe:

Eh, eller noe sånn :ler:

Massemasse glad i deg, var utrolig koselig å ha deg her litt for meg selv!!!

Og jeg skal le leeenge av sauefortellingen din :hoho:

" :overrasket: HVA er det de driver med!!??!!? Bæææææææææææææh!"

:legrine:

God klem, snuppa, sov godt i lallen din *pakke dyne* :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er alle sammeeeen...

Og den sauehistorien er bare for Ninakanins store fløffie ører, tror jeg :rodme:

Eksamen ja...

:tristbla:

Det var DRITT!

Verste jeg har vært med på på lenge. Jeg som alltid pleier å ha kontrollen og være en av de første som går og alt.

Nei huff.

Det var ekstremt dårlig tid, skrev og skrev og skrev i ETT. Hadde en tissepause, og følte jeg nesten måtte småløpe tilbake til plassen min for å ikke gå glipp av noen dyrbare minutter... Ikke fikk jeg tid til å spise heller, så jeg bare tussla inn på mcDonalds etterpå og grafsa med meg noe takeaway som jeg tok med til Ninakanin.

Begynner å komme ned på jorda nå, men huff, må visst bare innse det faktum at det kan være jeg stryker. Usj.

:grine:

Og så skal jeg liksom sette meg ned i morgen og finne energi og motivasjon til å lese ENDA mer i morgen. Yeah right. *sukk*

*DRITTLEI* :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:klem:

Bare husk at det ikke er verdens undergang. Det kjennes kjipt en liten stund, og så legger du det bak deg. :) Kan være greit å ha gjort seg denne erfaringen også, så blir du desto mer skjerpet neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle egentlig bare mangle egentlig, å gå gjennom en lang skolegang uten karakterer dårligere enn 4 og en femårig studietid uten et eneste stryk :ler:

Heldigvis får vi bare bestått/ikke bestått, så OM jeg står, så slipper jeg å gremmes over en teit karakter, hihi :)

Nå har jeg fått masse peptalk av Ninakanin, mange klapp på kinnet av sambo og pappa ringte for å riste litt i meg og si at jeg ikke måtte være så pessimist. Så nå føler jeg meg litt bedre hvertfall. Kanskje jeg får litt bedre følelse når jeg bare får summa meg litt. Håper på det :sjenert:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hvis du har skrevet i ETT SETT så skal det vel endel til at du stryker??? :klø:

Slapp av vennen, du kommer nok til å stå. Og så greit at det er bestått/ikke bestått. ;)

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett Xavia :klem:

Ja, jeg skrev i ett sett, tror det ble 20 sider til slutt, pluss en del tegninger på oppgavearket... Men jeg har for det første skrevet mye svada fordi jeg følte jeg måtte skrive NOE, liksom. Liker ikke ubesvarte spørsmål :ler:

Og så var det maaange oppgaver...Mer enn de har gitt på tidligere eksamener. Hmpf...

Men uansett:

:blomst:

Nå koser jeg meg med masse seigt snop og prøver å legge hele driten bak meg foreløpig :smile:

Endret av Sniglå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at vi jenter har en tendens til å tro at det går så mye verre enn det gjør.

Du klarer deg, vennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...